پیروزی ارزشمند سپاهان برابر سایپا/ گل‌گهر مقابل ماشین سازی پیروز شد



دیدار سپاهان و سایپا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تیم فوتبال سپاهان در آخرین بازی از هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال در تهران به مصاف سایپا رفت و توانست میزبان خود را شکست دهد.

به گزارش مهر، در آخرین بازی هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر دو تیم سپاهان و سایپا در دیداری جذاب و پر از صحنه‌های خطرناک به مصاف هم رفتند که تیم سپاهان به لطف گل زود هنگامی که در دقیقه ۳ به ثمر رساند، میزبان خود را شکست داد تا فاصله امتیازی‌اش را با پرسپولیس افزایش دهد.

 

در دقیقه سوم این بازی عزت پورقاز مدافع پیش تاخته سپاهان قدر ارسال طلایی حاج صفی را دانست و با ضربه سر دقیق دروازه سایپا را باز کرد.

 

در ۸۷ دقیقه باقی مانده دو تیم بارها دروازه یکدیگر را تهدید کردند که درخشش دروازه‌بان‌ها و در بعضی مواقع بدشانسی مهاجمان مانع از فروپاشی دروازه‌ها شد.

 

با این نتیجه تیم سپاهان ۴۰ امتیازی شد و فاصله امتیازی‌اش با پرسپولیس در صدر جدول را به ۲ امتیاز افزایش داد. سایپا نیز ۱۸ امتیازی باقی ماند تا در هفته‌های آینده بیشتر خطر نزدیک شدن به منطقه قرمز جدول را احساس کند.

 

***

 

پیروزی گل‌گهر برابر ماشین‌سازی/ صعود چهار پله‌ای با هت تریک شاکری

 از هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر دو تیم گل گهر و ماشین سازی از ساعت ۱۶ امروز در سیرجان به مصاف هم رفتند که تیم میزبان در این بازی با نتیجه ۳ بر یک پیروز شد.

 

در حالی که ماشین سازی در دقیقه ۴۲ با گل محمد ابراهیمی از میزبان خود پیش افتاد، یونس شاکری در آخرین لحظات نیمه نخست گل مساوی تیمش را به ثمر رساند تا گل گهری ها بازنده به رختکن نروند.

 

در نیمه دوم شاکری دو بار دیگر در دقایق ۵۳ و ۶۴ تیمش را به گل رساند تا هم خودش هت تریک کرده باشد و هم گل گهر توانسته باشد با غلبه بر تیم انتهای جدولی ماشین سازی، ۴ پله در جدول صعود کرده و به رده هفتم برسد. با این نتیجه ماشین سازی همچنان ۹ امتیازی و در انتهای جدول باقی ماند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------