آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

قاسمی‌نژاد: ممکن بود فوتبال را کنار بگذارم؛ استقلالی هستم/ توضیح مهاجم پدیده درباره شادی گل جنجالی مقابل پرسپولیس



قاسمی‌نژاد،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مهاجم تیم فوتبال پدیده گفت: چند سال قبل به دلیل برخی مشکلات در آستانه پایان دادن به فوتبالم بودم که با حمایت همسرم و تلاش مضاعف، به اینجا رسیدم.

به گزارش ایرنا، امین قاسمی‌نژاد در گفت‌وگویی تلویزیونی، اظهار داشت: سال ۸۴ با تلاش خودم پله پله بالا آمدم. در لیگ استانی و لیگ دو و لیگ یک بازی کردم و سپس با ماشین سازی به لیگ برتر آمدم. زمان رضا مهاجری به تیم پدیده رفتم با یحیی گل‌محمدی به لیگ قهرمانان آسیا رفتیم. الان هم سال چهارم است که در این تیم حضور دارم. 

 

وی افزود: در اقوامم چند فوتبالیست دارم. محمد قاسمی نژاد هم که در فولاد بازی می کند هم پسر دایی‌ام است و هم پسر عمه‌ام.

 

مهاجم تیم فوتبال پدیده اضافه کرد: سطح آرزوهایم کم بود. زمانی که من ازدواج کردم سخت بود که خرج زندگی را از طریق ورزش در بیاورم و به همین خاطر ممکن بود فوتبال را کنار بگذارم. ممکن بود کارمند شوم. همسرم به من گفت که من پشتت هستم و پیشرفت کردم و به اهدافم رسیدیم.

 

وی در پاسخ به این پرسش که نام تیمش شهر خودرو است یا پدیده، تصریح کرد: پدیده شهر خودرو.

 

قاسمی‌نژاد در رابطه با دیدار تیمش با پرسپولیس تصریح کرد: می‌دانستیم پرسپولیس تیم پر مهره است و بازیکنان خوبی دارد. در زمین آنچه مهدی رحمتی و کادر فنی از ما می خواست اجرا کردیم. حتی می توانستیم بازی را ببریم. حریف موقعیت داشت اما ما هم چند موقعیت گلزنی داشتیم. داور هم یک پنالتی روی من نگرفت.

 

وی در مورد اینکه مورد توجه باشگاه استقلال قرار داشت، تصریح کرد: ببینیم چه پیش می‌آید. باشگاه ما مشکلی نداشت و تنها بحث پول نقد بود. همه چیز را به خدا واگذار کردم و الان هم بازیکن شهر خودرو هستم. تلاش می کنم تا بهتر از قبل در خدمت پدیده باشم.

 

وی در مورد اینکه باشگاه پدیده مبلغ رضایتنامه او را دو برابر کرد، خاطرنشان کرد: طبق آخرین صحبت ها مبلغ رضایتنامه من ۳ میلیارد بود که استقلال قبول کرد. هر چه بود تمام شد و رفت. من بازیکن پدیده هستم. رحمتی هم برای حضورم در استقلال موافقت کرده بود. فصل بعد هم با پدیده قرارداد دارم. من اول فصل می خواستم بروم اما مهدی رحمتی کمک کرد و فسخ سال بعد را هم برای من گرفت. از تک تک باشگاه ها تشکر می کنم که من را می خواستند و اگر قسمت باشد با دل خوش از پدیده جدا خواهم شد.

 

قاسمی نژاد تصریح کرد: از پرسپولیس پیشنهاد رسمی نداشتم اما غیر رسمی چرا.

 

وی در مورد خوشحالی پس از گلش به پرسپولیس تصریح کرد: روز قبل از بازی به من الهام شده بود که گل می زنم و این خوشحالی دلی بود. از کودکی استقلالی بودم. حتی پدرم و دخترم هم استقلالی هستند اما همسرم پرسپولیسی است اما به استقلال بروم همسرم تغییر رنگ داد.

 

وی گفت: تیم استقلال با وجود مجیدی با برنامه‌تر بازی می کند. سپاهان هم خوب است. تیم پرسپولیس هم با برنامه بود.

 

توضیح قاسمی نژاد درباره شادی گل جنجالی مقابل پرسپولیس

 مهاجم تیم شهرخودرو مشهد در بازی هفته نوزدهم لیگ برتر مقابل پرسپولیس تهران قرار گرفت و موفق به گلزنی شد که پس از آن عدد چهار را با مچ‌بند آبی خود نشان داد.

 

قاسمی نژاد در فوتبال برتر در پاسخ به میثاقی درباره این شادی گل، گفت: به من الهام شده بود گل می‌زنم و گفته بودم به یکی از دوستانم هم گفتم که حتما گل می‌زنم. کار دلی انجام دادم و توضیحی ندارد و به کسی ربطی ندارد.

 

از بچگی استقلالی بودی؟ قاسمی نژاد در. پاسخ به این سوال گفت: بله صد در صد. دخترم و پدرم هم استقلالی هستند. همسرم پرسپولیسی هستند. چند سالی که با پیراهن‌هایی که بازی می‌کنم تلاش کردم که همواره برای آنها بهترین عملکرد را داشته باشم. به تمام تیم‌ها گل‌ زده‌ام و فقط به استقلال و تراکتور گل نزدم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------