خشم دوباره رونالدو؛ این بار پرتاب پیراهن!/ ناراحتی CR7 از ناکامی در گلزنی



رونالدو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس امروز در باز کردن دروازه جنوا ناکام ماند.

به گزارش ورزش سه، یوونتوس امروز با نتیجه 1-3 در دیداری خانگی برابر جنوا به برتری دست یافته و دوباره در کورس نایب قهرمانی سری آ در کنار میلان قرار گرفت. دژان کولوسفسکی، آلوارو موراتا و وستون مک کنی سه گلزن بیانکونری در این دیدار بودند و کریستیانو رونالدو نتوانست نام خود را در بین گلزن های یوونتوس در برابر جنوا ثبت کند.

 

اما ستاره پرتغالی که در پایان مسابقه از این ناکامی عصبانی بود، لباس خود را درآورده و روی زمین استادیوم آلیانس تورین پرتاب کرد و راهی رختکن شد. یکی از توپ جمع کن های نوجوان کنار زمین نیز خوش شانس بوده و خیلی زود خود را به زمین رساند تا لباس کریستیانو رونالدو را از آن خود کند.

 

ستاره 36 ساله و پرتغالی در صحنه گل دوم یوونتوس فرصت فوق العاده ای برای باز کردن دروازه جنوا داشت، اما ضربه او از دو قدمی و در مقابل دروازه بدون سنگربان در عین ناباوری به دیرک برخورد کرد و در ریباند این آلوارو موراتا بود که توانست دروازه جنوا را باز کند. البته کریستیانو رونالدو همین حالا نیز با 25 گل و با اقدار بالاتر از روملو لوکاکوی 21 گله در صدر جدول بهترین گلزنان ایتالیا قرار دارد.

رونالدو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

همین چند هفته پیش بود که کریستیانو رونالدو در لباس تیم ملی پرتغال و بعد از مردود شدن گل سالم این بازیکن برابر صربستان، بازوبند خود را از شدت عصبانیت به زمین کوبید و از میدان خارج شد. آن بازوبند در نهایت در یک مراسم خیریه فروخته شد، اما به نظر می رسد تکلیف لباس رونالدو از همین حالا مشخص است.

 

آندره آ پیرلو پس از سوت پایان در مورد این رفتار رونالدو اینگونه توضیح داد: "طبیعی است وقتی جریان بازی پیچیده شد، رونالدو قصد داشت دروازه حریف را باز کند. رونالدو یک قهرمان است و همیشه می خواهد اثرگذار ظاهر شود."

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------