مجیدی: الاهلی را خوب آنالیز کرده بودیم/ بازیکنان وظایف خود را به خوبی انجام دادند



فرهاد مجیدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی پرگل تیمش برابر الاهلی عربستان در اولین دیدار لیگ قهرمانان آسیا گفت: هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است چرا که دیدارهای سختی در پیش داریم.

به گزارش مهر، در ادامه رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا و از گروه سوم از ساعت ۴۵ دقیقه بامداد امروز جمعه تیم فوتبال استقلال در جده عربستان به مصاف تیم الاهلی رفت که این دیدار با برتری ۵ به ۲ نماینده ایران خاتمه یافت. فرشید اسماعیلی (۵)، محمد نادری (۵۴) و مهدی قایدی (۶۷ و ۸۶) و شیخ دیاباته (۸۹ - پنالتی) برای استقلال گل زدند.

 

فرهاد مجیدی پس از این دیدار گفت: به تیم الاهلی خسته نباشید می گویم و به تیم استقلال تبریک می گویم به خاطر این پیروزی. ما در هر دو نیمه تیم برتر میدان بودیم و تیم حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم.

 

وی ادامه داد: امیدوارم در بازی‌های آینده هم بتوانیم با همین کیفیت بتوانیم بازی کنیم. تعویض‌هایی که کردیم تاکتیکی بود. بازیکنانی که وارد زمین شدند به بهترین شکل ممکن بازی کردند و کمک کردند تا ما بتوانیم بازی را در اختیار بگیرم.

 

مجیدی در مورد آینده استقلال نیز گفت: هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. بازی‌هایی که در پیش داریم سخت است. هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است فقط یک بازی را با کیفیت و پیروزی پشت سر گذاشتیم.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: امشب به همراه بازیکنانمان از این پیروزی خوشحال هستیم اما از فردا تمرکزمان را روی دیدار بعدی استقلال خواهیم گذاشت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------