آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

مجیدی: بازی با الدحیل را فراموش کردیم/ استقلال واقعی را برابر الاهلی خواهید دید



فرهاد مجیدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازی فردا بازی سختی است چون حریف مربی خوبی دارد اما همانطور که گفتم برای بازی فردا آماده هستیم.

به گزارش فارس، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و الاهلی عربستان اظهار داشت: ما به بازی فردا توجه ویژه ای داریم تا بتوانیم به عنوان تیم اول از این گروه صعود کنیم.الاهلی را می‌شناسم، آنها تیم خوبی دارند و از بازیکنان خوبی بهره می‌برند.

 

وی در خصوص اینکه آیا تیمش می تواند در بازی با الاهلی 3 امتیاز را بگیرد، افزود: ما بازی گذشته را فراموش کردیم و به فکر مسابقه فردا هستیم. بازی فردا بازی سختی است چون حریف مربی و بازیکنان خوبی دارد اما همانطور که گفتم برای بازی فردا آماده هستیم.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه تیمش فوتبال تهاجمی ارائه می‌کند و آیا می‌خواهد استقلال با همین شیوه بازی کند گفت: بازی گذشته شرایط خودش را داشت و این بازی شرایط خودش را دارد. قطعا ما به بازی تهاجمی علاقه داریم اگر چه این نوع فوتبال ریسک بالایی دارد. من ذهنیتم را نسبت به این سبک از بازی از بین نمی‌برم و فوتبال تهاجمی ارائه می‌کنیم.

 

وی با اشاره به غیبت چند بازیکن در ترکیب تیمش گفت: ما در مسابقه فردا چند بازیکن را نداریم اما بازیکنان دیگری را در اختیار داریم که در سطح آنها هستند و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

 

سرمربی آبی پوشان در مورد اینکه عمر السومه در 4 بازی گذشته موفق به گلزنی شده و در اوج آمادگی است و آیا برنامه ای برای متوقف کردن این بازیکن دارد، گفت: الاهلی بازیکنان خوبی دارد و ما نگران السومه در این بازی نیستیم.

 

مجیدی با اشاره به اینکه تیمش در بازی فردا چه برنامه‌ای دارد گفت: حریف فردای ما مربی و تیم خوبی دارد اما ما یک تیم متحد هستیم و می‌خواهیم فردا استقلال واقعی را نشان بدهیم. هواداران استقلال از ما می‌خواهند با قلبمان برای استقلال بازی کنیم. فقط یک مشکل برای همه تیم‌ها وجود دارد که بازی ها خیلی فشرده است. امیدوارم فردا بهترین اتفاق برای تیم استقلال رخ بدهد.

 

***

 

سرمربی الاهلی: بازی اول مقابل استقلال را فراموش نکردیم/ برنده این بازی شانس اول صعود است

رگکامب سرمربی الاهلی در نشست خبری این بازی، گفت: برای ما بازی فردا مقابل استقلال اهمیت زیادی دارد. من به عملکرد بازیکنانم تا این مرحله افتخار می‌کنم. هر تیمی که در این بازی برنده شود شانس اول صعود به مرحله یک هشتم نهایی است. بهترین ترکیب را برای این بازی انتخاب خواهیم کرد.

 

وی افزود: میترینا هافبک رومانیایی هنوز به آمادگی صددرصد نرسیده و امیدوارم برای بازی فردا مقابل استقلال برسد. من اطمینان دارم که بازیکنان می توانند در بازی فردا در سطح بالایی حاضر شوند.

 

سرمربی تیم سعودی ادامه داد: استقلال تیمی سرسخت است. هر دو تیم سخت تلاش کردند و الان زمان استراحت نیست. در این بازی تمام تلاش خود را می کنیم تا در اوج آمادگی باشیم. بازی اول مقابل استقلال را فراموش نکردیم. الان بعد از 4 بازی همه بازیکنان خسته هستند به همین خاطر هر تیمی که اشتباهات کمتری داشته باشد نتیجه خوبی می گیرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------