سند فدراسیون فوتبال علیه شستا/ بدهکار نیستیم، 4 میلیارد هم طلب داریم



سند فدراسیون فوتبال علیه شستا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مسئولان فدراسیون فوتبال که مدعی هستند بدهی خود به شستا را پرداخت کرده و حتی 4 میلیارد بیش از تعهدات خود بازگردانده‌اند، در مورد ادعاهایشان سند رو کردند.

به گزارش ایلنا، فدراسیون فوتبال این روزها درگیر پرونده حقوقی شکایت شستا و بدهی به این سازمان است که منجر به توقیف ساختمان فدراسیون فوتبال و در ادامه سند زدن این ساختمان به نام شستا شد و این در حالیست که مسئولان فدراسیون زیر بار چنین موضوعی نمی‌روند و عقیده دارند تغییر مالکیت ساختمان فدراسیون فوتبال درست نبوده و با ارائه اسناد و مدارک سعی دارند مالکیت این محل را پس بگیرند.

 

مسئولان فدراسیون فوتبال مدعی هستند تعهدات خود به شستا را پرداخت کرده و حتی 4 میلیارد بیش از بدهی خود به این موسسه برگردانده‌اند و از همین رو دیگر بدهکار محسوب نمی‌شوند و با استناد به چنین موضوعی در تلاش هستند تا مالکیت ساختمان فدارسیون فوتبال را پس بگیرند.

 

ماجرا از آن قرار است که فدراسیون فوتبال وقتی نتوانست مطالبات خود از فیفا را وصول کند، برای پرداخت بدهی خود به ویلموتس ناچار شد دست به دامان وزارت ورزش و جوانان شود و مسعود سلطانی فر هم پس از رایزنی در هیات دولت شرایط استقراض 2 میلیون یورو برای فدراسیون را فراهم کرد که قرار شد شستا این مبلغ را در اختیار مسئولان فدراسیون فوتبال قرار دهد.

 

این پول مقرر شد از سوی شرکت پتروشیمی فناوران در خارج از کشور مبادله شده و به حساب طلبکاران فدراسیون فوتبال ریخته شود و در مقابل معادل آن مبلغ معافیت ارزی از سوی دولت به آن شرکت تعلق بگیرد و پول قرض گرفته شده از شستا جای خالی آن را پر کند.

 

سران فدراسیون عقیده دارند طی توافق با شستا قرار بوده بازپرداخت بدهی به صورت ریالی باشد و طبق قانون این مبلغ بر اساس نرخ زمانی که معافیت ارزی به شرکت پتروشیمی تعلق گرفت باید محسابه می‌شد که بدین ترتیب مبلغ بدهی 25 میلیارد تومان در نظر گرفته می‌شود و فدراسیون فوتبال پرداخت 29 میلیاردی به شستا داشته که 4 میلیون بیش از تعهد فی مابین است.

 

سران فدراسیون فوتبال با ارائه اسناد و مدارک مبتنی بر ادعاهای خود در تلاش هستند تا با اقدام حقوقی ساخنمان فدراسیون فوتبال را از شستا پس گرفته و پرونده بدهی شان را ببندند.

 

سند فدراسیون فوتبال علیه شستا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سند فدراسیون فوتبال علیه شستا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سند فدراسیون فوتبال علیه شستا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سند فدراسیون فوتبال علیه شستا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------