آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

مجیدی: اصلاً به دربی فکر نمی‌کردم و دوست داشتم ذوب‌آهن را ببریم/ حسینی: ۳ امتیاز حیاتی کسب کردیم



فرهاد مجیدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال از هواداران این تیم بابت شکست مقابل ذوب‌آهن عذرخواهی کرد و به آنها وعده داد در دربی این باخت را جبران خواهند کرد.

به گزارش تسنیم، فرهاد مجیدی پس از شکست 2 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بازی خوبی بود. با توجه به اینکه تیم ما به خاطر حضور در آسیا خسته بود، موقعیت‌های زیادی داشتیم اما متأسفانه روز بدمان بود و نتوانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم. در مقابل و در نیمه اول مسابقه تنها موقعیت ذوب‌آهن تبدیل به گل شد. در کل به بازیکنانم خسته نباشید و به ذوب‌آهن تبریک می‌گویم.

 

وی افزود: با همه مشکلات مثل مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها، خوب بازی کردیم و تنها نقطه منفی از دست دادن موقعیت‌ها بود.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش با این شکست باز هم امیدی به قهرمانی دارد یا صرفاً دنبال جایگاه خوب در پایان فصل است، گفت: با توجه به اینکه هفته بعد با پرسپولیس بازی داریم و شرایط جدول نیز طوری است که با چند بازی رده‌ تیم‌ها تغییر می‌کند، تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد در بازی‌های آینده نتایج بهتری بگیریم.

 

مجیدی درباره دیدار روز جمعه استقلال با پرسپولیس در دربی برگشت گفت: بازی با پرسپولیس برای هر دو تیم و هواداران محترم مهم است. امیدوارم بازی خوبی شود و هواداران از دیدن دربی لذت ببرند.

 

بیشتر بخوانید

لیگ برتر فوتبال| شکست در آزادی؛ استقلال دوست ندارد به سپاهان و پرسپولیس برسد!

 

وی در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد استقلال بازی با ذوب‌آهن را فدای دربی کرده است، تصریح کرد: به‌عنوان سرمربی تیم استقلال اصلاً به دربی فکر نمی‌کردم و دوست داشتم امروز ببریم. مصدومیت دو بازیکن کلیدی به اضافه محرومیت یک بازیکن باعث شد کمی شرایط‌مان متفاوت باشد. با این وجود، خوب بازی کردیم و مسئولیت شکست را برعهده می‌گیرم.

 

مجیدی درباره فُرم بازی شیخ دیاباته برای دربی یادآور شد: نمی‌دانم منظورتان از فرم دیاباته چیست! اگر منظور فرم بازی است که اجازه دهید خودمان تصمیم بگیریم از او برای بازی‌های بعدی در چه فرمی استفاده کنیم.

 

وی در واکنش به طرح سؤالی مبنی بر اینکه در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل خواهان امین قاسمی نژاد شده بود  که این اتفاق نیفتاد و در پایان فصل نیز قرارداد 10 بازیکن استقلال به پایان می‌رسد، گفت: چه اصراری دارید چه بازیکنانی تمدید می‌کنند و چه بازیکنانی می‌روند؟ چه مشکلی هست؟ ما بازی خیلی حساس با پرسپولیس در پیش داریم و تمام تمرکزمان روی دربی خواهد بود. حرف نزده را همیشه می‌‌توان زد. الان هم از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم بازی بعدی جبران کنیم.

 

***

 

حسینی: ۳ امتیاز حیاتی کسب کردیم/ نباید از خود بی‌خود شویم

سید مجتبی حسینی، سرمربی ذوب آهن در نشست خبری پس از دیدار با استقلال که با پیروزی ۲ بر صفر تیمش به پایان رسید، اظهار کرد: من قبل از بازی هم گفته بودم که باتوجه به شرایط حساس بالا و پایین جدول، ما محکوم به پیروزی بودیم. ما با یک برنامه‌ریزی خوب وارد زمین شدیم و بازیکنان با دل و جان تمام دستورات ما را اجرا کردند. آن‌ها با وجود این که ما خیلی وقت بود بازی رسمی نداشتیم، توانستند نمایش خوبی داشته باشند. ما امروز کم‌ترین موقعیت گل را به تیم خوب استقلال دادیم. ما تیم حریف را خوب آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم در حملات خطرناک هستند. این سه امتیاز باتوجه به نتایج رخ داده در این هفته برای ما حیاتی بود.

 

او درباره داوری بازی گفت: مشکل خاصی وجود نداشت و تنها سوءتفاهمی بین من و آقای منصوری بود که موضوع خاصی نبود.

 

سرمربی ذوب آهن درباره شرایط تیمش برای بازی جام حذفی با استقلال بیان کرد: ما با پدیده و استقلال بیرون از خانه بازی کردیم و باید با گل‌گهر هم بیرون از خانه بازی کنیم. پس از آن دوباره باید به تهران برگردیم و با استقلال بازی بیرون از خانه انجام دهیم. من فکر نکنم هیچ جای دنیا دو تیم چهار بازی پشت سر هم خارج از خانه انجام دهد.

 

حسینی درباره سرنوشت ذوب آهن در لیگ امسال بیان کرد: ما نباید پس از این برد از خود بی‌خود شویم. ما باتوجه به نیروهایی که داریم سعی می‌کنیم بهترین بازی را از تیم‌مان بگیریم. باید بازی به بازی جلو برویم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------