اتلتیکو مادرید قهرمان لالیگا شد



تیم اتلتیکو مادرید،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
اتلتیکو مادرید با برتری در بازی مقابل رئال وایادولید به عنوان قهرمانی در مسابقات فصل جاری لالیگا دست پیدا کرد.

به گزارش ایلنا، سرنوشت قهرمان رقابت‌های لالیگا ۲۱-۲۰۲۰ تا به امروز نامشخص بود و برپایی رقابت‌های هفته سی و هشتم تکلیف تیم صدرنشین را مشخص می‌کرد. بر همین اساس رقابت‌های هفته پایانی به صورت همزمان از ساعت ۲۰:۳۰ امشب برپا شد.

 

به دنبال نتیجه هفته گذشته تیم بارسلونا، این تیم کسب مقام سومی را تعیین کرد و رقابت قهرمانی بین رئال مادرید و اتلتیکو مادرید باقی مانده بود.

 

پیش از انجام بازی امشب اتلتیکو با کسب ۸۳ امتیاز در صدر ایستاده بود و رئال مادرید هم ۸۱ امتیاز به دست آورده بود. بارسلونا هم با ۷۷ امتیاز اندوخته مشخص شد در بهترین حالت فصل را در رده سوم تمام می‌کند.

 

در نیمه اول بارسلونا و ایبار به تساوی بدون گل رسیدند و اتلتیکو و رئال هم با نتیجه یک بر صفر برابر رقبا شکست خوردند که با آن نتیجه هم اتلتیکو به عنوان قهرمان شناخته می‌شد.

 

در نیمه دوم رئال مادرید توسط کریم بنزما در دقیقه ۵۵ به گل رسید اما توسط VAR رد شد و در دیدار دیگر اتلتیکومادرید هم توسط کوره‌آ به گل رسید تا نتیجه بازی مقابل وایادولید یک بر یک شود. در دقیقه ۶۷ لوییز سوارز موفق شد برای اتلتیکو‌مادرید گلزنی کند تا تیمش را دو بر یک پیش بیندازد. در ادامه نیمه دوم کریم بنزما موفق شد گلزنی کند اما این تساوی یک بر یک را به ارمغان آورد که باز هم برای کسب عنوان قهرمانی به رئال کمکی نمی‌کرد. 

 

در وقت‌های اضافه لوکا مودریچ هم دومین گلزن رئال در این برای شد و تیمش را پیش انداخت تا آنها ۸۳ امتیازی شوند؛ با این اوصاف گل او هم برای قهرمانی تیمش کافی نبود.

 

سوارز با همین گلزنی امتیاز ۸۶ را برای تیمش به ارمغان آورد تا دیگو سیمئونه با هدایت روخی بلانکو در رقابت با رئال در صدر جدول رده بندی قرار گرفته و به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------