انتقاد شدید پلاتینی از رئیس یوفا: این مدیریت ترسوهاست!



اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید
میشائیل پلاتینی به انتقاد از رئیس یوفا و نحوه برخورد او با پروژه سوپرلیگ اروپا پرداخت.

به گزارش ایسنا به نقل از گاردین، پس از علنی شدن برنامه‌های سوپرلیگ اروپا، فیفا با قاطعیت نسبت به این موضوع واکنش منفی نشان داد. حتی پرونده ای علیه رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس تورین نیز تشکیل شده است.

 

میشل پلاتینی رئیس سابق یوفا از الکساندر چفرین رئیس این نهاد به دلیل مدیریتش در مورد سوپرلیگ انتقاد کرد. پلاتینی ۶۵ ساله گفت: وقتی شما رئیس یوفا هستید، بهتر است این را پیش بینی کنید تا اینکه با یک واقعه کامل روبرو شوید. این نحوه مدیریت ترسوها بود و به همین خاطر شاهد یک رسوایی بزرگ و خجالت آور در یوفا بودیم.

 

اتحادیه فوتبال اروپا و رئیس آن پس از تشکیل سوپرلیگ، باشگاه های جدا شده را به شدت تهدید کرد. در این بین تنها رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس تورین از این برنامه کناره گیری نکرده‌اند و یوفا اکنون مراحل انضباطی علیه این سه باشگاه را آغاز کرده است.

 

انتقاد از اصلاحات لیگ قهرمانان اروپا

پلاتینی همچنین از اصلاحات لیگ قهرمانان انتقاد کرد و گسترش این رقابت ها را احمقانه توصیف کرد. از فصل ۲۵-۲۰۲۴، تعداد ۳۶ تیم به جای ۳۲ تیم در مرحله مقدماتی شرکت می کنند و در مجموع ۱۰۰ بازی دیگر برگزار می شود. پلاتینی گفت: هیچ‌کس و هیچ باشگاهی به این ایده علاقه ندارد و این نیز نمونه دیگری از مدیریت فاجعه‌باری است که این افراد در یوفا دارند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------