رونالدو در آستانه جدایی از یوونتوس/ کریس با هم‌تیمی‌هایش خداحافظی کرد



رونالدو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
کریستیانو رونالدو به هم‌تیمی‌های خود در یوونتوس گفته است که قصد ترک این باشگاه را دارد.

به گزارش ورزش سه، قرار داد کریستیانو رونالدو و یوونتوس تا سال 2022 اعتبار دارد اما رونالدو به هم تیمی هایش گفته است که در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان قصد جدایی از یووه را دارد. در ماه های گذشته شایعات زیادی در رابطه با جدایی این فوق ستاره پرتغالی از بیانکونری مطرح شده بود.

 

رونالدو در سال 2018 و پس از 9 سال موفقیت آمیز با رئال مادرید، از این تیم جدا شد و به یوونتوس پیوست. از آن زمان تا کنون در طول سه فصلی که کریستیانو در تورین بازی کرده است، در تمام رقابت ها 101 گل به ثمر رسانده و 22 پاس گل نیز داده است.

 

ناکامی یوونتوس و رونالدو در کسب قهرمانی در چمپیونزلیگ اما با وجود کسب چندین عنوان قهرمانی دیگر، به عنوان یک شکست و ناامیدی عظیم محسوب شده است.

 

پس از حذف یوونتوس در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های چمپیونزلیگ در این فصل، بر شدت شایعات مبنی بر تمایل رونالدو به جدایی از یووه افزوده شد. اکنون مارکا گزارش کرده است که CR7 در جلسه ای با رختکن یوونتوس به هم تیمی های خود اطلاع داده است که قصد دارد از این باشگاه جدا شود.

 

ستاره 36 ساله پرتغالی به رغم اینکه هنوز یک سال از قراردادش باقی مانده است، می تواند تابستان امسال یوونتوس را ترک کند. با وجودی که گفته می شود رونالدو ناوگان اتومبیل های لوکس خود را در اوایل ماه جاری به مادرید برگردانده، فلورنتینو پرز، رییس رئال مادرید، پیش از این احتمال بازگشت رونالدو به سانتیاگو برنابئو را رد کرده است.

 

منچستر یونایتد و اسپورتینگ لیسبون، دوباشگاه سابق رونالدو، هر دو مشتاقند تا برنده 5 توپ طلای جهان دوران فوتبال خود را با آنها به پایان برساند و بازنشسته شود، اما رونالدو ممکن است هنوز به فکر پایان دادن به مسائل و بازنشستگی نباشد.

 

عملکرد او در فصل گذشته دچار افت خاصی نشده است، بنابراین بعید است رونالدو قرارداد "بازنشستگی" را با هر باشگاهی بپذیرد. با این حال پیوستن به لیگ آمریکا ممکن است یک گزینه بسیار سودآور و وسوسه کننده باشد.

 

رونالدو خود با انتشار پستی در شبکه های اجتماعی با اشاره به اینکه در یوونتوس به هدف خود رسیده است، تلویحا به تمایل خود برای ترک این باشگاه اشاره کرده است. در هر صورت پنجره نقل و انتقالات تابستانی بسیار جالب خواهد بود؛ به جز رونالدو سرنوشت بازیکنان بزرگی مانند لیونل مسی، سرخیو راموس و کیلیان امباپه نیز همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------