آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

محمدیان با شکست شعبانی قهرمان کشتی آزاد جام زیلکوفسکی شد/ کریمی با شکست آمریکا برنز گرفت



کشتی آزاد جام زیلکوفسکی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
در جریان دیدار فینال وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد جام زیلکوفسکی لهستان، محمدحسین محمدیان با شکست علی شعبانی به مدال طلای این رقابت‌ها رسید.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های روز نخست کشتی آزاد جام زیلکوفسکی در ورشو پایتخت لهستان، محمدحسین محمدیان و علی شعبانی از ایران به مصاف هم رفتند که در پایان محمدیان با برتری خفیف یک بر یک مقابل شعبانی به مدال طلای این رقابت‌ها رسید.

 

محمدیان پیش از این در دور نخست خود مقابل کالین مور از آمریکا با نتیجه ۱۱ بر صفر به پیروزی رسید وی در دور بعد نیز با نتیجه  ۱۰ بر صفر سریک باخیتخانوف از قزاقستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در نیمه نهایی نیز در دیداری مهم در راه رسیدن به دوبنده تیم ملی در المپیک، برابر علیرضا کریمی ۲ بر ۲ به برتری رسید و راهی فینال شد.

 

در آن سوی جدول نیز علی شعبانی دیگر نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم ایران پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل ماگومدحاجی نوراف دارنده مدال برنز جهان از مقدونیه با نتیجه ۹ بر ۲ به پیروزی دست یافت و به مرحله نیمه نهایی رفت. وی در این مرحله به مصاف علیشیر یرگالی دارنده مدال نقره آسیا از قزاقستان رفت و با برد ۷ بر ۲ راهی فینال شد.

 

علیرضا کریمی نیز در دیدار رده‌بندی مقابل کالین مور از آمریکا با نتیجه ۲ بر ۲ به برتری رسید و به مدال برنز دست یافت.

 

علیرضا کریمی، محمد حسین محمدیان و علی شعبانی با نظر کادر فنی تیم ملی برای معرفی نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم ایران در المپیک توکیو عازم این رقابت‌ها شدند.

 

باید دید با توجه به ۲ پیروزی نزدیک ۲ بر ۲ و یک بر یک محمدیان مقابل علیرضا کریمی و علی شعبانی، آیا این کشتی گیر صاحب دوبنده وزن ۹۷ کیلوگرم در المپیک شده یا در حاشیه این رقابت‌ها بار دیگر دیدار رو در رو نیز برگزار می‌شود؟

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------