سانتوس: نمی توان فقط روی رونالدو حساب باز کرد/ هیچ ترسی از آلمان نداریم



فرناندو سانتوس،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال مدعی شد تیمش در این سال ها پیشرفت زیادی داشته است.

به گزارش ورزش سه، تیم ملی پرتغال شروعی قدرتمندانه در رقابت های یورو 2020 داشت و در اولین گام با سه گل مجارستان را مغلوب کرد. حالا پذتغال فردا در دیداری دشوار به مصاف تیم ملی آلمان خواهد رفت و فرناندو سانتوس پیش از این دیدار اذعان داشت تیمش برای کسب پیروزی باید عملکردی بهتر از بازی اول مقابل مجارستان ارائه دهد.

 

فرناندو سانتوس گفت: "ما خیلی راحت از 8 به 80 رسیدیم و پرتغال به یک تیم قابل احترام تبدیل شده است. در گذشته نیز پرتغال به عنوان یک تیم قدرتمند در نظر گرفته می شد، اما در بین چهار یا پنج تیم بزرگ اروپا جایی نداشت. اما در حال حاضر فکر نمی کنم تیمی در دنیا وجود داشته باشد که فکر کند شکست دادن پرتغال آسان خواهد بود. اما آلمان از نظر تیمی و فردی یک گروه فوق العاده است. من از آلمان نمی ترسم و دو تیم به یکدیگر احترام می گذارند.

 

شما نمی توانید مجارستان را با آلمان مقایسه کنید. مجارستان با پنج مدافع بازی کرد و آلمان با سه مدافع بازی می کند. کیفیت فردی بازیکنان نیز متفاوت است و من نمی دانم آیا مقایسه امکان پذیر است یا نه. هدف کسب پیروزی است و برای رسیدن به این هدف باید بسیار قدرتمند باشیم.

 

باید عملکردی را که مقابل مجارستان ارائه دادیم را بهبود بخشیم. این بازی برای ما بسیار مهم است و ما همیشه با چنین ماموریت هایی روبرو خواهیم شد. نباید توپ را راحت از دست بدهیم. در غیر این صورت همه چیز پیچیده تر می شود.

 

نونو مندس روی نیمکت نخواهد هم بود و او آماده حضور در ترکیب تیم ملی پرتغال نیست. در اختیار داشتن بازیکنی مانند کریستیانو رونالدو بسیار مهم است، اما نمی توان فقط روی کریستیانو به تنهایی حساب باز کرد. انگیزه و تمایل به کسب پیروزی نیز بسیار مهم است."

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------