توصیه مجیدی به بازیکنان در آستانه بازی با گل‌گهر/ توضیح باشگاه استقلال درباره عدم بازگشت دیاباته به ایران



فرهاد مجیدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم فوتبال استقلال از بازیکنان تیمش خواست که برای بازی با گل‌گهر فقط روی مسائل فنی تمرکز داشته باشند.

به گزارش تسنیم، مشکلات و حاشیه‌های اخیر در باشگاه استقلال باعث شد تا اکثر بازیکنان این تیم در چند روز گذشته با رسانه‌ها صحبت کنند. حالا و در آستانه بازی با گل‌گهر فرهاد مجیدی سرمربی آبی‌پوشان از بازیکنان خواسته است از مصاحبه کردن پرهیز کرده و به فکر بازی با گل‌گهر باشند. سرمربی استقلال به بازیکنان تأکید کرده که پیروزی در این بازی برای بهبود موقعیت استقلال در جدول بسیار مهم است و از شاگردانش خواسته فعلاً مصاحبه نکنند.

 

خبر دیگر از استقلال مربوط به آخرین وضعیت شیخ دیاباته است. مسئولان باشگاه استقلال با این بازیکن تماس گرفته و در مورد مشکلات اخیر که مانع بازگشت مهاجم‌شان شده است، با وی صحبت کردند. استقلالی‌ها همچنان در تلاش هستند تا شرایط لازم برای بازگشت این بازیکن را فراهم کنند، این در حالی است که دیاباته به دلیل قوانین مربوط به بیماری کرونا هنوز فرصت حضور در ایران را پیدا نکرده است.

 

 ***

 

توضیح باشگاه استقلال درباره عدم بازگشت دیاباته به ایران

باشگاه استقلال، شیخ دیاباته پس از تعطیلات لیگ، به مدت 10 روز راهی مرخصی شد. پس از 3 روز از ترک ایران توسط دیاباته، ستاد مبارزه با کرونا قانونی را مبنی بر ممنوعیت ورود اتباع 13 کشور به ایران را ابلاغ کرد که در این فهرست نام فرانسه هم دیده می‌شد.

 

باشگاه استقلال بعد از این اتفاق اقدامات خود را برای بازگشت دیاباته انجام داد و بعد از بیش از 10 روز ویزای این بازیکن صادر شد. بعد از صدور ویزا، به این بازیکن موضوع را اعلام کردیم. در ادامه این بازیکن راهی فرودگاه شد و با مدارک ارسالی از سوی باشگاه استقلال توانست کشورش را به مقصد ترکیه ترک کند.

 

در ترکیه اما دستورالعمل فوق مانع از پرواز این بازیکن به تهران شد و به دلیل تعطیلی روز جمعه و همزمانی با انتخابات ریاست جمهوری، امکان حل موضوع از داخل ایران نبود و به همین دلیل او دوباره به فرانسه برگشت. با این‌حال روز گذشته اعلام شد که ممنوعیت فوق به شرط ارائه تست PCR از سوی مسافران ملغی شده و به همین دلیل مسئولان باشگاه استقلال در تلاشند در یکی دو روز آتی دیاباته به ایران بازگردد.

 

گفتنی است که در روزهای گذشته نیز دیاباته با مسئولان استقلال ارتباط مستمری داشته است. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------