حمله عضو سابق هیات مدیره استقلال به وزیر ورزش/ مولایی: آقای بذرپاش درباره شما به شدت دچار شک و تردید شدم



مهدی عبدیان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مهدی عبدیان، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد که وزیر ورزش و جوانان به دلیل مسائل سیاسی بر سر پست مدیرعاملی استقلال معامله کرد.

به گزارش تسنیم، پس از جلسه دیروز (چهارشنبه) مجمع باشگاه استقلال، مهدی عبدیان و حجت نظری از هیئت مدیره استقلال کنار رفتند و داریوش دلفانی، علی اصغر ملکیان و پرویز مظلومی به عضویت هیئت مدیره درآمدند.

 

عبدیان در صفحه شخصی‌اش نسبت به این تصمیم واکنش نشان داد و نوشت: تلاش‌ چند ماهه هیئت مدیره برای انتخاب مدیرعامل کاربلد نتیجه نداد و وزیر محترم ورزش و جوانان ترجیح دادند این پست را بر سر مسائل سیاسی خود معامله کنند و تنها چیزی که مهم‌نبود، باشگاه استقلال بود. آرزوی موفقیت برای تیم آقای دکتر بذرپاش در باشگاه استقلال.

 

مهدی عبدیان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

***

 

چرا عبدیان برای تیم مهرداد بذرپاش در استقلال آرزوی موفقیت کرد؟

خبرگزاری دانشجو نوشت: ماجرا از این قرار است که شایعه شده است داریوش دلفانی و ملکیان را مهرداد بذرپاش به وزیر ورزش معرفی کرده است و گفته است که از این ها در هیئت مدیره جدید استقلال استفاده کند.

 

گویا منبع و منشا این شایعه هم یکی از اعضای جدید هیئت مدیره استقلال است و منابع خبری می‌گویند از زبان عضو جدید هیئت مدیره استقلال شنیده اند که با توصیه بذرپاش آنها به عضویت هیئت مدیره جدید استقلال درآمدند تا وقتی دولت جدید شروع به کار می کند دوباره هیئت مدیره استقلال تغییر نکند. برای خیلی ها این مسئله عجیب بود چرا در حالی که دولت یک ماه و یک هفته دیگر جای خودش را به دولت جدید می‌دهد، اعضای جدید هیئت مدیره تعیین شدند.

 

گویا عبدیان معتقد است که هماهنگی صورت گرفته است و  و بذرپاش و دولت جدید احتمالاً پشت انتخاب اعضای جدید هستند. نظر عبدیان این است که وزیر بین آنها و مددی ترجیح داده است که مددی به عنوان مدیرعامل استقلال بماند.

 

همچنین شایعه شده است که کارگزار استقلال اعلام کرده بود که اگر مددی برکنار شود دیگر با استقلال همکاری نمی کند. یعنی یکی از شرط‌های کارگزار مدیرعامل بودن مددی در استقلال است. این شایعه بعد از ظهر به گوش می‌رسید اما الان عبدیان یک داستان جدید مطرح کرده است و آن هم این است که تیم جدیدی که در هیئت مدیره استقلال آمده‌اند افراد مهرداد بذرپاش هستند.

 

***

 

واکنش مولایی مشاور فرهنگی باشگاه به پست عبدیان

مولایی در واکنش به پست مهدی عبدیان نوشت: آقای بذرپاش درباره شما به شدت دچار شک و تردید شدم.

 

مهدی عبدیان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

***

 

بیانیه باشگاه استقلال پس از پست اینستاگرامی عضو سابق هیات مدیره

سایت رسمی باشگاه استقلال پست اینستاگرامی عضو سابق هیات مدیره استقلال که اخیرا از این باشگاه جدا شده را مطالبی سراسر کذب و خلاف واقع دانست و در ادامه نوشت: پس از استعفای برخی از اعضای هیات مدیره و با هدف اصلاح مدیریتی و ارتقای کارآمدی باشگاه از سوی مجمع باشگاه، اعضای جدید هیات مدیره و از جمله پیشکسوت محبوب پرویز مظلومی انتخاب شده‌ است. 

 

اینکه او پس از جدایی مدعی معامله سیاسی است، از اساس کذب محض بوده و صراحتا اعلام می‌نماییم؛ این تغییرات تصمیم مجمع باشگاه (وزارت ورزش) بوده است. 

 

در پایان امیدواریم با حمایت کادر فنی، سرمربی محترم، هیات مدیره، هواداران عزیز و سایر ذی‌نفعان بهترین نتایج تاریخ استقلال رقم بخورد و باعث شادی دل هواداران گردد. 

 

اعضای سابق هیات مدیره نیز اگر هوادار استقلال هستند، کمک حال و یاریگر این تیم مردمی باشند و با انتشار مطالب نادرست استقلال و هواداران فهیم‌اش را آزار ندهند. 

 

این باشگاه حق قانونی خویش را برای پیگیری قضایی محفوظ می‌داند.

 

***

 

آصفی: من دیگر در استقلال نمی‌مانم/ تکلیف از روی دوش من برداشته شد

خبرورزشی نوشت: حمیدرضا آصفی که تا چند روز پیش صحبت‌هایی مبنی بر تداوم حضورش در هیئت مدیره استقلال به عنوان رئیس مطرح بود امشب پس از اعلام اعضای جدید هیئت مدیره در گفت‌وگو با خبرورزشی گفت: برای هیئت مدیره جدید آرزوی توفیق دارم. من خدمت آقای وزیر هم اعلام کرده بودم با توجه به شرایط فعلی امکان همکاری تحت عنوان عضو هیئت مدیره را ندارم و برای استقلال از صمیم قلب آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

وی اضافه کرد: از تمام هواداران استقلال تشکر می‌کنم و انتظار دارم همچنان حامی تیم خود باشند. در این شرایط مهم‌ترین مسئله، حفظ انسجام استقلال برای کسب نتایج مطلوب است.

 

آصفی ادامه داد: همان طور که قبلاً هم گفته بودم بدون هیچ چشمداشتی برای کمک به استقلال پا به عرصه گذاشتم ولی حالا که برخی از دوستانم دیگر در هیئت مدیره نیستند و ترکیب جدید اعلام شده، تکلیف از روی دوش من نیز برداشته شده است و اعلام می کنم در هیئت مدیره جدید استقلال نمی‌مانم.

 

وی افزود: باید از آقای میری هم تشکر کنم چون ایشان از من خواسته بودند تا در هیئت مدیره حضور داشته باشم. ان‌شاءالله با حمایت ایشان و سایر مدیران، استقلال بتواند همچنان قدرتمندانه جلو برود. برای تمام ارکان باشگاه آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

آصفی ادامه داد: یک توصیه هم برای جامعه ورزش، ورزشکاران و به ویژه استقلالی‌ها دارم. توصیه می‌کنم هیچوقت دروغ نگویید، همواره صداقت را در دستور کار خود قرار بدهید و هرگز از دایره اخلاق خارج نشوید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------