پاسخ مدیرورزشی یوونتوس به شایعه جدایی رونالدو/ راموس با پاری سن ژرمن به توافق رسید



رونالدو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مدیرورزشی تیم یوونتوس در نشست خبری امروز با شایعه پیرامون آینده رونالدو پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، چروبینی مدیر ورزشی یوونتوس در نشست خبری عصر امروز درباره شایعات پیرامون وضعیت کریستیانو رونالدو گفت: "ما در حال حاضر هیچ سیگنالی از کریستیانو رونالدو برای جدایی در تابستان امسال دریافت نکرده ایم، ما خوشحالیم که کریستیانو با شروع فصل جدید در کنار ما خواهد بود."

 

اظهارات چروبینی که جانشین پاراتیچی شده نشان می‌دهد شایعات درخصوص آینده رونالدو بی اساس بوده و ستاره پرتغالی یک فصل دیگر در جمع بیانکونری ماندنی است.

 

 ***

 

توافق نهایی دورتموند و منچستریونایتد برای سانچو

باشگاه بروسیا دورتموند تأیید کرده که توافق نهایی با منچستریونایتد برای انتقال جیدون سانچو منوط شده است، امضای قرارداد رسمی منوط به انجام موفقیت آمیز تمام آزمایشات و معاینات پزشکی لازم خواهد بود.

 

باشگاه دورتموند برای این انتقال هزینه ثابت 85 میلیون یورو را دریافت خواهد کرد.

 

***

 

ریبری از فیورنتینا جدا شد

باشگاه فیورنتینا با انتشار پیام تشکری مشخص کرد فرانک ریبری، بازیکن 38 ساله فرانسوی از این تیم جدا شده است.

 

او از سال 2019 به عضویت فیورنتینا درآمده بود اما با معرفی ایتالیانو به عنوان سرمربی جدید قراردادش تمدید نشد.

 

ریبری اکنون بازیکن آزاد محسوب می‌شود. او طی 51 بازی رسمی برای ویولا 5 گل و 10 پاس گل ثبت کرده بود.

 

***

 

واکنش لاپورتا به پایان قرارداد مسی با بارسلونا

تسنیم نوشت: قرارداد لیونل مسی با باشگاه بارسلونا شب گذشته به وقت اسپانیا (بامداد امروز به وقت تهران) به پایان رسید و اکنون بازیکن آزاد است و دیگر بازیکن بارسلونا به شمار نمی‌رود. این فوق‌ستاره آرژانتینی که در ماه سپتامبر 2000 در حالی که تنها 13 سال سن داشت به بارسلونا پیوست، حالا پس از 21 سال حضور در این باشگاه کاتالونیایی می‌تواند از جمع آبی‌واناری‌ها جدا شود.

 

خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا در تازه‌ترین اظهارنظر خود به برنامه «ترانزیستور» از شبکه رادیویی «اونداسِرو» اسپانیا گفت: می‌خواهیم مسی در بارسلونا بماند و لئو هم می‌خواهد بماند. همه چیز در مسیر درست قرار دارد. مسئله بازی جوانمردانه مالی را داریم و در حال یافتن بهترین راه‌حل برای هر دو طرف هستیم.

 

بهترین گلزن تاریخ باشگاه بارسلونا و برنده شش توپ طلا تابستان گذشته هم تا آستانه جدایی از این تیم پیش رفت، اما در نهایت به دلیل مخالفت مدیران وقت این باشگاه و وجود بند فسخ 700 میلیون یورویی در قراردادش تصمیم گرفت سال پایانی قراردادش را هم در نوکمپ بماند.

 

خوان لاپورتا که اخیراً در انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا به پیروزی رسید و بار دیگر این پست را تحویل گرفت، در شعارهای تبلیغاتی‌اش قول تمدید قرارداد لیونل مسی را داده بود و حالا در صورتی که موفق به عملی کردن وعده‌اش نشود، شکستی بزرگ برای او خواهد بود و در کنارش باید منتظر موج انتقادات از سوی هواداران بارسا باشد.

 

لیونل مسی تاکنون 34 جام مختلف را با آبی‌‌واناری‌ها کسب کرده که از آن جمله می‌توان به 10 قهرمانی در لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد. این مهاجم آرژانتینی که مورد توجه دو باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و منچسترسیتی قرار دارد، تاکنون در 778 بازی برای بارسلونا به میدان رفته و 672 گل به ثمر رسانده است.

 

لئو مورد توجه باشگاه‌هایی همچون پاری‌سن‌ژرمن، منچسترسیتی و چلسی قرار دارد.

 

***

 

ام‌باپه با پاری سن ژرمن تمدید نخواهد کرد

مهاجم جوان پاری سن ژرمن به باشگاه اعلام کرده است که قراردادش را تمدید نخواهد کرد.

 

به گزارش ایسنا به نقل از اکیپ، قرارداد کیلیان ام باپه با پاری سن ژرمن تابستان ۲۰۲۲ به پایان خواهد رسید. سران پاری سن ژرمن امید زیادی داشتند که ام باپه قراردادش را تمدید کند اما ظاهرا این بازیکن دوست دارد که راهی رئال مادرید شود.

 

روزنامه اکیپ در خبری فوری اعلام کرد که ام باپه حاضر نشده است که قراردادش را تمدید کند تا جدایی او در تابستان قطعی شود.

 

این روزنامه معتبر فرانسوی نوشت: ام باپه با لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن به مشکل خورده است و همین باعث شده تا الخلیفی دخالت کند و خودش رسما با این بازیکن وارد مذاکره شود.

 

اکیپ تاکید کرد که ام باپه در ماجرای تمدید قراردادش تعلل زیاد کرد و حتی ممکن است که لئوناردو به خاطر ناکامی در قانع کردن این بازیکن برای ماندن، شغلش را از دست دهد.

 

در صورت جدایی این بازیکن جوان، او به احتمال خیلی زیاد راهی رئال مادرید می‌شود.

 

***

 

راموس با پاری سن ژرمن به توافق نهایی رسید

 

سرخیو راموس، مدافع رئال مادرید بعد از جدایی از این تیم، به تیم فوتبال پاری سن ژرمن خواهد پیوست.

 

راموس با قراردادی ۲ ساله به عضویت تیم پاری سن ژرمن در خواهد آمد و به زودی قرارداد خود را امضا می کند. 

 

راموس قرار است به زودی معاینات پزشکی خود را در تیم جدید خود انجام دهد. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------