آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

عزیزی خادم: ورزشگاه‌ها در نیم‌فصل دوم لیگ آینده به سیستم VAR مجهز می‌شوند



عزیزی خادم،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به فضایی که الان وجود دارد برنامه فدراسیون این است که برای نیم فصل دوم لیگ آتی بتوانیم از سیستم VAR استفاه کنیم و موانعی مانند تحریم سد راه ما هستند که امیدوارم برداشته شود.

به گزارش فارس، شهاب‌الدین عزیزی‌خادم ظهر امروز در حاشیه سفر به سیرجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اولین سفری است که به استان کرمان انجام می‌دهم و از نظر تاریخی این استان برایم جالب بود.

 

رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: دو هدف از آمدن به استان کرمان دارم؛ اول اینکه کلنگ‌زنی کمپ استعدادیابی داریم برای برنامه‌ریزی استان‌های شرق و جنوب‌شرقی با محوریت کرمان که نگاه عدالت و توسعه‌ای که فدراسیون فوتبال دارد عملیاتی شود و هماهنگی‌های آن انجام شده که از استاندار و پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس و همه عزیزانی که همکاری کردند، جای تقدیر دارد.

 

وی ادامه داد: کمپ استعدادیابی را قصد داریم به‌عنوان یک مجموعه‌ای برای استعدادهای استان کرمان و استان‌های همجوار پایلوت کنیم که کار نویی است و در حال برنامه‌ریزی هستیم که کار پزشکی هم در کنار این مجموعه انجام شود و یک مجموعه‌ای باشد که هم در حوزه بانوان هم آقایان استعدادیابی با مرکزیت کرمان انجام شود.

 

عزیزی‌خادم تصریح کرد: استان کرمان یکی از مراکز اصلی یا به‌نوعی از قطب‌های اصلی فوتبال بانوان و آقایان و فوتسال ظرفیت عظیمی دارد و فدراسیون فوتبال در همین راستا اولین قدمش را در این استان برداشت که امیدواریم با برنامه‌ریزی‌هایی که در استان کرمان شده در چهار، پنج استان این مدل اجرا شود و این ظرفیت‌ها بتواند به فوتبال ملی ایران که متعلق به ملت عظیم‌الشأن ایران است، کمک کند.

 

عزیزی‌خادم در ادامه گفت: شهرستان سیرجان تیم گل‌گهر  را در لیگ برتر دارد و در حوزه بانوان و فوتسال فعالیت دارند که با نگاه توسعه همه‌جانبه که در حوزه ورزش به‌ویژه فوتبال و به‌ویژه پایه‌ها داشتند جای تقدیر دارد که امروز منجر به افتتاح این آکادمی شد.

 

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های فدراسیون فوتبال در لیگ آینده الزام به استاندارد داشتن آکادمی‌ست که امروز شاهد این اتفاق مبارک هستیم که هم آقای عتیقی هم مدیرعامل مجموعه گل‌گهر برنامه‌ریزی کردند و اساتید قوی هم در این حوزه دارند که امیدوارم این حوزه را دانش‌بنیان و به‌روز کنند.

 

عزیزی‌خادم خاطرنشان کرد: استفاده از تجربه آقای قلعه‌نویی سرمربی تیم گل‌گهر و حضور چمنیان در این شهرستان یک فرصت است و امیدوارم برای موفقیت بیشتر از مبادلات فنی و دانشی فدراسیون فوتبال هم استفاده کنند، همچنین از فضای بیرون کشور هم استفاده شود.

 

رئیس فدراسیون فوتبال ایران ابراز کرد: امروز جای خوشحالی دارد که این همه علاقه و انگیزه را شاهدیم چون قدم‌هایی که این باشگاه‌ها برمی‌دارند مسیر فدراسیون فوتبال را هموارتر و سریع‌تر می‌کند.

 

وی در خصوص VAR هم توضیح داد: این مهم الان جزو اولویت‌های نخست ما و جزو موارد ضروری است؛ با توجه به فضایی که الان وجود دارد برنامه فدراسیون این است که برای نیم فصل دوم لیگ آتی بتوانیم از این سیستم استفاه کنیم و موانعی مانند تحریم سد راه ما هستند که امیدوارم برداشته شود.

 

عزیزی‌خادم خاطرنشان کرد: کارگروهی گذاشتیم ظرفیت‌سنجی کنند بتوانیم فضایی که نیاز مبرم فوتبال باشگاهی و ملی است را در نیم فصل دوم لیگ آتی داشته باشیم، فدراسیون تمام راه‌ها را می‌رود که این مطالبه به حق جامعه فوتبال و تماشاگران فوتبال را برنامه‌ریزی شده داشته باشیم.

 

وی عنوان کرد: مشکل ما مشکلات مالی نیست نوع و سازماندهی و برنامه‌ریزی کردن ورود این سیستم با توجه به شرایط سخت تحریمی‌ست.باشگاه‌ها همراه و همگام هستند و ورزشگاه‌ها باید به این تکنولوژی تجهیز شوند که در این راستا فدراسیون فوتبال هم انگیزه لازم را دارد و این سیستم را برای لیگ باشگاهی و فوتبال ملی ضروری می‌بیند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------