آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

نتایج گروه F و I لیگ قهرمانان فوتبال آسیا/ پیروزی پرگل نمایندگاه ژاپن و کره جنوبی



لیگ قهرمانان آسیا 2021،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا برگزار شد و در نهایت تیم های اولسان هیوندای از گروه F و کاوازاکی از گروه I توانستند به صورت مستقیم به مرحله حذفی صعود کنند.

به گزارش ایسنا، مسابقات گروه F و I لیگ قهرمانان فوتبال آسیا امروز (یکشنبه) برگزار شد که نتایج این بازی ها به شرح زیر است:

 

گروه F

ویتل ۱-۰ کایا

دیدار تیم های ویتل ویتنام و کایا فیلیپین از ساعت ۱۴:۳۰ برگزار شد که این بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود ویتل به پایان رسید.

 

پاتوم ۰-۲ اولسان هیوندای

دیدار تیم های پاتوم تایلند و اولسان هیوندای از ساعت ۱۸:۳۰ برگزار شد و در نهایت اولسان توانست با نتیجه دو بر صفر پیروز شود. گل های بازی را کیم مین جون و واکو در دقایق ۳۲ و ۸۷ به ثمر رساندند.

 

با این نتیج اولسان هیوندای با ۱۸ امتیاز در صدر قرار گرفت و به مرحله حذفی صعود کرد و تیم های پاتوم، ویتل و کایا به ترتیب در جایگاه دوم تا چهارم قرار گرفتند.

 

گروه I

یونایتد سیتی ۰-۴ تگو

تیم های فوتبال یونایتد سیتی فیلیپین و تگو کره جنوبی از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف هم رفتند که در نهایت تگو با چهار گل پیروز شد. گل های بازی را نیشی، لی کیون هو، ادگار و چونگ چی این به ثمر رساندند.

 

کاوازاکی ۴-۰ بیجینگ گوان

دیدار تیم های کاوازاکی ژاپن و بیجینگ یونایتد چین از ساعت ۱۶:۳۰ برگزار شد و در نهایت نماینده ژاپن توانست با چهار گل پیروز مسابقه شود.

 

با این نتایج کاوازاکی ۱۸ امتیازی شد و به مرحله بعد صعود کرد و تگو با ۱۲ امتیاز در رده دوم قرار گرفت. همچنین تیم های یونایتد سیتی و بیجینگ یونایتد به ترتیب با چهار و یک امتیاز در جایگاه سوم و چهارم قرار گرفتند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------