ساوت‌گیت: می‌خواهم انگلیس را به جام جهانی قطر ببرم



ساوت‌گیت،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس تأکید کرد با قدرت به کارش در این پست ادامه خواهد داد.

به گزارش تسنیم، گرث ساوت‌گیت که تیم تحت هدایتش شب گذشته (یکشنبه) در دیدار فینال یورو 2020 در ورزشگاه ومبلی شهر لندن و در ضربات پنالتی مغلوب ایتالیا شد و از رسیدن به قهرمانی بازماند، می‌گوید می‌خواهد تیم ملی انگلیس را به جام جهانی 2022 برساند، این در حالی است که اتحادیه فوتبال انگلیس به دنبال تمدید قرارداد این مربی 50 ساله است.

 

وی در تازه‌ترین اظهارنظرش درباره احتمال تمدید قرارداد خود با اتحادیه فوتبال انگلیس گفت: فکر نمی‌کنم اکنون زمان مناسبی برای فکر کردن در مورد چنین موضوعی باشد. ما باید جواز حضور در مسابقات جام جهانی 2022 قطر را دریافت کنیم. برای فکر کردن در مورد یورو 2020 نیاز به زمان دارم. من به استراحت نیاز دارم.

 

سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس افزود: سرمربی تیم ملی انگلیس بودن تجربه‌ای شگفت‌انگیز است، اما هدایت تیم ملی کشورتان در چنین تورنمنت‌هایی عوارض خاص خود را هم دارد. همان موقع که سرمربی تیم ملی شدم، گفتم که داشتن چنین حمایت داخلی بسیار خوب است و به‌عنوان سرمربی تیم بسیار برای آن ارزش قائلم.

 

ساوت‌گیت در پایان خاطرنشان کرد: می‌خواهم تیم را به قطر ببرم. احساس می‌کنم در چهار سال اخیر پیشرفت کرده‌ایم، ما یک عنوان چهارمی، یک عنوان سومی و یک عنوان دومی در این سال‌ها کسب کرده‌ایم که این بد نیست.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------