فغانی: ما هم در قضاوت دربی اشتباه داشتیم/ واکنش سرپرست دبیرکلی فدراسیون به ادامه کار فغانی در ایران



علیرضا فغانی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
داور نود و ششمین دربی تهران تاکید کرد که در این دیدار اشتباهی داشته است اما بازیکنان همکاری خوبی با وی داشتند.

به گزارش مهر، تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی از ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه امروز پنجشنبه (۲۴ تیر) در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف هم رفتند. این دیدار سرد و کسل کننده در پایان ۱۲۰ دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در ضربات پنالتی استقلال ۴ بر ۳ به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

 

علیرضا فغانی پس از این دیدار در مورد دلایل پذیرفتن پیشنهاد فدراسیون فوتبال برای قضاوت این دیدار و این که چرا قبلا به ایران نیامده بود گفت: قبل از این لیگ استرالیا در حال برگزاری بود و امکان حضور در ایران را نداشتم اما الان تعطیل شده است. من هم برای قضاوت به تایلند آمده بودم که این پیشنهاد مطرح شد و من هم قبول کردم.

 

وی ادامه داد: تا زمانی که بخواهم در سطح بین المللی قضاوت کنم به اسم ایران خواهد بود اگر بخواهند. متاسفانه چند نفری که جایگاه شان در داوری مشخص است از جمله آقای اصفهانیان و تعدادی دیگر شیطنت کردند و روی حسادت این اتفاقات را رقم زدند که ختم به خیر شد.

 

فغانی در مورد انتخاب حسن کامرانی فر به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: خوشحالم که به یک داور جایگاهی خارج از کمیته داوران دادند. با شناختی که از آقای کامرانی فر دارم امیدوارم موفق باشد.

 

علیرضا فغانی در پایان با گفتن این که ما هم اشتباهاتی در دربی داشتیم گفت: از بازیکنان و کادر فنی دو تیم تشکر می کنم که همکاری کامل داشتند. اگر همه بازیها به نظر داور احترام بگذارند هر چند که اشتباه باشد و ما هم اشتباه داشتیم تنش ها کمتر خواهد شد.

 

***

 

واکنش سرپرست دبیرکلی فدراسیون به ادامه کار فغانی در ایران

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال به موضوع ادامه کار علیرضا فغانی در ایران واکنش نشان داد.

 

به گزارش فارس، حسن کامرانی‌فر پس از پایان دربی 69 اظهار داشت: بازی به دور از هر مساله‌ای فوق العاده بود و از هر دو تیم تشکر می‌کنم. علاوه بر اینکه بازی قشنگی بود، از نظر اخلاقی و رفتاری هم فوق‌العاده بود و نشان دادیم می‌توانیم بازی خوبی برگزار کنیم.

 

وی در مورد اینکه آیا علیرضا فغانی به داوری در ایران ادامه می دهد، گفت: حتما ادامه می دهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------