آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

مجیدی: در هر دو نیمه از نساجی بهتر بودیم/ الهامی: استقلال یکی از بهترین های آسیاست



فرهاد مجیدی و ساکت الهامی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: خیلی دوست داشتم بر سر مزار آقای نادر دست نشان حاضر شویم ولی به خاطر اتفاقات شب گذشته نشد ولی مطمئنا من و بازیکنان بر سر مزار او حاضر خواهیم شد.

به گزارش فارس، فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از دیدار نساجی و استقلال اظهار داشت: قبل از اینکه بخواهم در مورد بازی صحبت کنم باید بگویم خیلی خوشحالم که در شهر قائمشهر حضور پیدا کردم. مردم این شهر بسیار خوب و با محبت هستند.

 

وی افزود: ما بازی خوبی انجام دادمیم، هر دو تیم خوب کار کردند و ما در هر دو نیمه تیم برتر زمین بودیم. خوبشختانه 3 گل زدیم اگرچه نساجی هم تیم خوبی بود و جوانان خوبی داشت. خوشحالم که این تیم در لیگ برتر باقی ماند و امیدوارم در فصل جدید یک ورزشگاه و زمین خوب برای نساجی تهیه شود تا این تیم از بازی های خانگی نهایت استفاده را ببرد.

 

سرمربی تیم استقلال در خصوی اینکه تیمش در چند سال اخیر همیشه با مشکل مدیریتی مواجه بوده و چرا در این باشگاه دلش برای این تیم نمی سوزد گفت: اگر در مورد بازی سوالی دارید در خدمت شما هستم.

 

وی تاکید کرد: ما شب گذشته دیر وقت به قائمشهر رسیدیم، خیلی دوست داشتم که بر سر مزار آقای نادر دست نشان حاضر شویم ولی دوبباره به خانواده او تسلینت می گویم. فردا فرزاد به نمایندگی از ما و بازیکنان بر سر مزار آقای دست نشان حاضر خواهد شد.

 

مجیدی در خصوص اینکه دیدگاهش در مورد نساجی چیست گفت: این موضوع نه تنها برای نساجی بلکه برای همه است. هر تیمی با حضور تماشاشاگرانش انگیزه پیدا می کند. در استقلال هم از زمانی که من آمدم نتوانستیم در حضور تماشاگران بازی کنیم.برای همه تیم ها تماشاگر یک امتیاز مثبت است. یکی از بهترین طرفداران که در عمرم دیدم طرفداران نساجی هستند. نساجی یک تیم ریشه دار  و مردمی است البته این تیم باید تقویت شود؛ هر چند می دانم آقای حدادیان زحمات زیادی کشیده و این تیم را ساپورت کرده است. در مجموع امیدوارم دارای یک ورزشگاه و چمن خوب در حد تیم های لیگ برتر شود. شود.

 

الهامی: نمی توانم از بازیکنان خرده بگیرم/ استقلال یکی از بهترین های آسیاست

ساکت الهامی در نشست خبری بعد از شکست برابر استقلال اظهار داشت: این برد را به استقلال تبریک می گویم. امیدوارم در ادامه راه موفق باشند. ما مسابقه را خوب شروع کردیم و خوب هم به گل رسیدیم ولی بعد از گل استقلال بازی را در اختیار گرفت.

 

وی افزود: در نیمه دوم وقتی گل خوردیم، غافلگیر شدیم. باید اعتراف کنم استقلال یکی از بهترین های آسیاست چون با تجربه عمل کردند. برای این تیم در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت می کنم.

 

سرمربی نساجی خاطرنشان کرد: جا دارد به بازیکنانم خسته نباشید بگویم و نمی توانم به آنها خرده ای بگیرم. از هواداران که امروز قبل از بازی ما را بدرقه کردند، تشکر می کنم و شرمنده آنها شدیم.

 

الهامی در خصوص اینکه فکر می کند فشردگی دیدارها در بازی امروز تاثیر داشت یا خیر گفت: اگر الان برای باخت بهانه بیاوریم، خیلی مسائل وجود دارد. این فشردگی برای استقلال هم وجود داشت و آنها حتی بیشتر از ما فشرده بازی کردند. امشب اگر کمی خوش شانس بودیم و در ضربات آخر دقت می کردیم، می توانستیم نتیجه دیگری بگیریم. از نظر من کیفیت بازی با نتیجه همخوانی نداشت. استقلال بازی را برد و باید به آنها تبریک گفت.

 

وی در خصوصص تعریف های یک خبرنگار از خودش گفت: از شما ممنون هستم. همه اعم از بازیکنان، همکاران کادر فنی، هواداران، مالک باشگاه و ... از زمانی که من آمدم، در کنار هم حضور داشتیم. روزهای سختی داشتیم که آخر آن به شیرینی رسید.

 

وی افزود: وظیفه من است که برای مردم قائمشهر کار کنم و به این موضوع افتخار می کنم. نساجی در سفره مردم است و بقای این تیم مبارک کسانی که با این تیم زندگی می کنند. شرمنده هستم که نتوانستیم استقلال را ببریم و از مردم عذرخواهی می کنم ولی امیدوارم در بازی آینده دل آنها را شاد کنیم.

 

***

 

دیدار پرسپولیس و تراکتور

گل‌محمدی: مدعی قهرمانی باید همه جوره توسط باشگاه حمایت شود

یحیی گل‌محمدی پس از برتری سه بر یک مقابل تراکتور در نشست خبری اظهار داشت: از کانون هواداران که در این روزهایی که هواداران نیستند زحمت می‌کشند، تشکر می کنم. واقعا بازی خوب و البته نفس‌گیر. نیمه اول خیلی موقعیت داشتیم اما به دلیل حساسیت مسابقه هر چه بازی جلوتر می‌رفت، بچه‌ها مضطرب تر می شدند.

 

وی افزود: در کل در نیمه اول می‌توانستیم کار را تمام کنیم اما این اتفاق نیفتاد. شاید با توجه به اضطراب، تمرکز بازیکنان برای زدن ضربات آخر کافی نبود، اما در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم.

 

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: در نیمه دوم روی صحنه‌ای که خودمان توپ را به حریف تقدیم کردیم غافلگیر شدیم و گل خوردیم. اما خوشبختانه توانستیم تمرکزمان را برای ایجاد حمله، بازی‌سازی از عقب و استفاده از فضاهای کناری حفظ کنیم. خدا را شکر می‌کنم که گل‌های خیلی خوب و به موقعی زدیم.

 

گل محمدی خاطرنشان کرد: در مجموع حقمان بود این بازی را ببریم. تراکتور هم تیم نامداری است که مربی خیلی خوبی دارد و در فاز دفاعی خوب عمل کرده است. ما هم عملکرد خوبی داشتیم اما در شرایطی که توپ دو بار جدی به سمت دروازه ما آمد، یک بار به گل تبدیل شد. از تک تک بازیکنانم تشکر می‌کنم زیرا خیلی روزهای سختی را پشت سر گذاشته و فشار زیادی را تحمل می‌کنند، اما با مسئولیت‌پذیری، تعهد و تمرکز بالا تمرین بازی می‌کنند.

 

گل محمدی تصریح کرد: امیدوارم در نهایت بچه‌ها مزد تلاششان را بگیرند، امروز هم واقعا انرژی گذاشته و به عشق هواداران پرسپولیس مثل همه بازی‌ها تلاش کردند. انگیزه متفاوتی مقابل تراکتور داشتند. می‌دانم هواداران هم در شرایط خیلی سختی هستند و حساسیت مسابقات سبب شده به خاطر نتایج اذیت شوند، اما همیشه انرژی مثبت آنها را داریم و ان‌شاءالله بتوانیم در نهایت با کسب قهرمانی دلشان را شاد کنیم. آرزویمان هم همین است و امیدوارم در بازی پایانی مقابل پیکان مثل دیدارهای قبلی عملکرد خوبی داشته و به قهرمانی برسیم.

 

وی در باره اینکه این تیم در ماه‌های اخیر تراکتور را با دو سرمربی مختلف شکست داده و به نظرش این حریف در زمان کدام مربی عملکرد بهتری داشته است، گفت: همیشه تراکتور و هوادارانش برای من قابل احترام بودند. خودم یک نیم فصل آنجا مربیگری کرده و می‌دانم هواداران عاشق و خوبی دارد. این دو پیروزی لطف و خواست خدا بود و باز هم می‌گویم تراکتور برای من قابل احترام است. پرسپولیس هم در این سال‌ها به ویژه در زمین خودمان ورزشگاه آزادی عملکرد خوبی داشت و رضایتمند بازی کرد.تراکتور تغییرات زیادی داشته و ثبات خوبی نداشت. امشب مقابل تیم قدرتمندی بازی کرد. فکر می‌کنم دلیل بردهای ما هم همین موضوع بود.

 

گل محمدی در باره عملکرد خوب مهدی عبدی در دو مسابقه اخیر و میزان رضایتش از این بازیکن توضیح داد: خیلی راضی هستم، زیرا در دو بازی 4 گل زده و قطعا در مسابقات به ویژه در این دو بازی اخیر عملکرد تاثیرگذاری داشته است. البته همه مهاجمان ما با تمرکز بالا و جان و دل بازی می‌کنند، عبدی هم نشان داد بازیکن فرصت‌طلبی است که ثابت بازی کرده یا به عنوان بازیکن جانشین به زمین رفته عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است. البته هنوز برای بزرگ‌تر شدن خیلی جا دارد و باید با تلاش بیشتر و تمرین بهتر کارش را ادامه بدهد. او تازه شروع کارش است و باید بیشتر تمرکز،بهتر و بیشتر تمرین کند و در این حالت اطمینان دارم می‌تواند یکی از مهاجمان آینده‌دار فوتبال ایران باشد. 

 

وی در باره اینکه روز گذشته از شرایط مالی باشگاه ابراز نارضایتی کرد اما امروز مدیرعامل و رئیس هیات مدیره در محل تمرین پرسپولیس حاضر شده و به بازیکنان پاداش دادند، گفت: برای تیمی که می‌خواهد قهرمان بشود، فقط انگیزه‌های درونی تاثیرگذار نیست و نمی‌توان به آن اکتفا کرد. برای اینکه تیم‌ها خود را مدعی نشان بدهند انگیزه‌های بیرونی هم وجود دارد. از شروع فصل تا امروز پاداش آن چنانی نگرفتیم البته بحث ما پول نیست بلکه ایجاد انگیزه مهم است. امروز هم با کاری که مدیران باشگاه انجام دادند و برای سر زدن به بچه‌ها به هتل آمدند، انگیزه خوبی به بچه‌ها دادند. این کار باید انجام شود زیرا لازمه تیم‌داری است. می‌دانیم مشکلات زیاد است و پرسپولیس بدهی‌های زیادی دارد، اما تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید از تمام جوانب مورد حمایت قرار بگیرد.خدا را شکر امروز هم پاداش خوبی به بچه‌ها دادند. از آنها تشکر می‌کنم.

 

گل محمدی درباره نظر خود نسبت به عملکرد عیسی آل کثیر در کنار شهریار مغانلو پاسخ داد: وی این فصل با دست و پای شکسته برای ما بازی کرد، هیچ وقت تعصب، غیرت و تلاش عیسی و اینکه برای تیم از جانش مایه گذاشته است را فراموش نمی‌کنیم. امروز هم تیم حریف خیلی فشرده دفاع کرد و فضای زیادی برای آل کثیر ایجاد نشداما از عملکردش رضایت کامل داریم.

 

وی در خصوص دلیل استفاده نکردن از سید جلال حسینی در تیمش توضیح داد: امروز تیم غالب زمین بودیم و عملکرد خط دفاعی پرسپولیس در مجموع خوب بود اما واقعا وجود سید حسین جلالی برای تیم ما ارزشمند است و در این فصل از لحاظ فنی خیلی به ما کمک کرده اما متأسفانه به دلیل مصدومیت مقداری از شرایط تمرین و مسابقه دور شد.هیچ وقت نمی‌توانیم از نام حسینی به راحتی بگذریم چون او تیم را به خوبی هدایت و رهبری کرد،حتی وجودش در رختکن و کنار زمین برای ما واقعا با ارزش بوده و از تلاش‌هایی که برای تیم پرسپولیس داشته و خواهد داشت تشکر می‌کنم. او می‌تواند برای تمام فوتبالیست‌ها و آنهایی که می‌خواهند اسمی در فوتبال دست و پا کنند الگوی خوبی باشد. 

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که پس از گل تراکتور تصور می‌کرد تیمش بتواند 3 گل به ثمر برساند، اظهار داشت: در آن لحظه ما فشار خیلی زیادی  به تیم حریف می‌آوردیم، اما پس از عقب افتادن استرس خیلی زیادی را تجربه کردم که تاکنون برای خودم بی‌سابقه بود. بازیکنانم به این گل خیلی خوب واکنش نشان دادند و با آرامش و سرعت بیشتر دادن به توپ توانستیم فضای خوبی به دست آوریم و روی تیزهوشی مهدی عبدی، احمد نورالهی و بچه‌های خط حمله به ویژه مهدی ترابی گل‌های خوب و فوق‌العاده‌ای زدیم. کار کردن با این بازیکنان واقعا فوق‌العاده است و تجربه خوبی بود که توانستم در این یکی دو سال با آنها کار کنم. ان‌شاءالله خدا مزد تلاششان را بدهد و بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم. 

 

گل محمدی درباره دیدار پایانی پرسپولیس مقابل پیکان گفت: پیکان نشان داده تیم خوبی است. امروز هم توانست با 5 گل ماشین سازی را شکست بدهد. قطعا بازی راحتی نخواهیم داشت. تیم مهدی تارتار همیشه از تیم های خوب لیگ بوده و باید مثل دیدارهای گذشته پرتلاش باشیم و با انگیزه و پرتلاش ظاهر شویم. ان‌شاءالله در نهایت دیدار خوبی را شاهد باشیم.

 

فیروز کریمی: وقتی بیرون روی دارم چرا باید در نشست خبری حضور پیدا کنم/ پرسپولیس استحقاق پیروزی را داشت

فیروز کریمی پس از شکست ۳ بر یک تیمش مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار کرد: قبل از این که هر صحبتی کنم، به سازمان لیگ انتقاد دارم. اگر دبیرکل هم این نامه را زده به او هم انتقاد دارم. هیچ لزومی ندارد که بعد از بازی سرمربی تیم در نشست خبری شرکت کند. اگر او از سوی خودش بخشنامه صادر می‌کند، باید وضعیت روحی و جسمی سرمربی را درک کند. من الان مشکل بیرون روی داشتم. تکلیف بیرون روی من چیست. حداقل این است که چند پوشک بزرگسال بیاورند که من همراه خودم داشته باشم. این یک رویه غلط است. هر کس این بخشنامه را زده باید جوابگو باشد.

 

او ادامه داد: من دل پیچه و دل درد دارم. این کار معنی ندارد. یعنی چه که سرمربی محروم و جریمه می‌شود. هر کسی که از طرف سرمربی می‌آید، مسوول فنی تیم است. الان من نه به خاطر بخشنامه و نه فدراسیون آمدم. من به احترام شما آمدم اما فوق العاده حالم بد است. علت را هم فدراسیون پزشکی ورزشی بهتر می‌داند.

 

سرمربی تراکتور با اشاره به این دیدار گفت: هر دو تیم فوتبال خوبی انجام دادند. بعد از زدن گل اول، بنا را روی این گذاشتیم که کار را تمام کنیم چون ما سوار بر بازی بودیم و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم. از شانس ما هر چه زدیم به دفاع حریف خورد. ما بعد از زدن گل در لاک دفاعی نرفتیم اما بد آوردیم. حالا برعکس ما، آن‌ها روی گل دوم خود شانس آورند که به پای مدافع ما خورد. البته پرسپولیس بعد از زدن گل مساوی هم عالی بازی کرد. از حق نگذریم استحقاق این پیروزی را داشتند. ما محمد عباس‌زاده را هم به علت مصدومیت از دست دادیم و نتوانستیم روند خودمان را در نیمه دوم ادامه دهیم.

 

کریمی در واکنش به این که آیا با شروع فصل آینده مربیگری نخواهد کرد و بازگشت او به این عرصه موقتی است؟ گفت: من مشکلات خانوادگی داشتم و اگر این مشکلات ادامه داشته باشد، مسائل خانوادگی مهم‌تر از ورزش است.

 

سرمربی تراکتور افزود: هم در نیمه اول، دوم و هم در پایان، بازیکنان اعصاب ما را خرد کردند. بازیکنان در تمرین قابل قیاس با مسابقه نیستند. در تمرین بازیکن تک به تک‌ها را به راحتی دریبل می‌زند اما اگر در داخل بازی موفق به انجام این کار نشوند، نمی‌توانیم به موفقیت برسیم. اگر تیمی نتواند بازیکنان حریف را دریبل کند، موفق نمی‌شود. با این حال ما در دوندگی خوب بودیم.

 

وی در پایان گفت: اگر حالت روحی همیشگی را ندارم عذر می خواهم. من به شدت درگیری داخلی دارم.

 

***

 

دیدار سپاهان و ذوب آهن

نویدکیا: بازی سخت و پیچیده ای داشتیم/ ذوب آهن باید برای بقا امیدوار باشد

محرم نویدکیا پس از برتری 2 بر یک سپاهان مقابل ذوب آهن اظهار داشت: روز گذشته هم گفتم که بازی سخت و پیچیده ای است و واقعا هم همینطور بود. ذوب آهن نیم ساعت اول خیلی بهتر بازی کرد و دو سه موقعیت خوب گیر آورد، اما بعد از آن یک مقدار بهتر شدیم و از دقیقه 30 تا 45 خوب کار کردیم. در 30 دقیقه اول یک در مقابل یک و فضاها را از دست دادیم و آنها خیلی بهتر بودند و حق شان گل هم بود.

 

وی ادامه داد: ضربه ایستگاهی امید فوق العاده بود و شرایط ما را بهتر کرد. نیمه دوم ذوب آهن نا امیدانه بازی می کرد، اما از دقیقه 70 بهتر کار کرد. یک پنالتی برایشان اعلام شد که درستی و نادرستی اش را نمی‌دانم. بعد از آن از دقیقه 75 می‌توانستیم از فضاهایی که به دست آوردیم، بهتر استفاده کنیم.

 

نویدکیا عنوان کرد: بچه های جایگزین سعی کرده اند بهترین بازی را انجام دهند. فقط یکی دو مورد بود که خوب نبودند. خیلی از وقت‌ها برخی از بازیکنان فرصت حضور در ترکیب اصلی را نداشتند، اما انرژی مثبت دادند و باید ممنون دار آنها باشیم. حالا به اینکه در یکی دو بازی تعویضی‌ها گل زدند، اعتقادی ندارم. یک سرمربی در طول فصل شاید 30 تعویض انجام می‌دهد و چند مورد هم گل می‌‌زنند. اینها فکر نمی‌کنم مورد خاصی باشد.

 

سرمربی سپاهان در پایان عنوان کرد: بازی آخر ما در اصفهان است و باید از رسانه‌ها تشکر کنم. از پلیس راهور و نیروی انتظامی هم تشکر می‌کنم که در یک سال گذشته ما و هواداران اذیت شان کردیم. این صحبتم شاید حرفه ای نباشد، اما دوست دارم از ذوب آهنی‌ها تشکر کنم. یک صحبت و بحثی در طول بازی شد و از آنها عذرخواهی می‌کنیم. موضوع دوم اینکه به آنها می‌گویم که شما خیلی حرفه ای هستید و با این فوتبال نباید ناامید باشید. حریفان شما خارج از خانه بازی دارند و باید با امید کار کنید. واقعا ذوب آهن تیم خوبی است و امیدوارم هفته بعد هم ما و هم هواداران خود را خوشحال کنند.

 

***

 

دیدار فولاد و صنعت نفت

اظهارات جنجالی پورموسوی علیه نکونام: ثابت می‌کنم جادوگر کیست/ اجازه نمی دهم او در خوزستان مربیگری کند

سیروس پورموسوی بعد از بازی مقابل فولاد در نشست خبری، اظهار داشت: خوشحالم بعد از 2 سال دوستان را می‌بینم. به هواداران فولاد تبریک می‌گویم اما برای فوتبال خوزستان تاسف می‌خورم. فوتبالی که 2 سال است هویت خود را از دست داده و تبدیل به جار و جنجال و افترا شده است.

 

سرمربی نفت آبادان یادآور شد: فوتبال خوزستان یقه‌گیری و یقه‌کشی شده و ندیده‌ام یک تیمی در این زمین بازی کند و برود اما به او بی احترامی نشود. به من که فرزند خوزستان هستم امروز بی احترامی شد که اصلا نمی‌گذرم. به من تهمت زدند و گفتند جادوگر. امیدوارم در کمیته اخلاق آن را ثابت کنند اما من همین الان ثابت می‌کنم جادوگر کیست.

 

وی ادامه داد: 2 سال گذشته روی خط دروازه چه کسی آب ریختند که دوربین آن را نشان داد؟ در بازی با استقلال چه کسی گفت "اجی، مجی"؟ روباه در کدام بازی وارد زمین شد؟ در باشگاه فولاد «فلانی» چه کاره‌ است که هر هفته در هر بازی از مسیر بندرعباس به اهواز می‌آید؟ نامه مکتوب داریم که در بازی با نفت گفتند او میهمان است و ما او را راه دادیم در حالی که نه فوتبالی است و نه کادر فنی.

 

پورموسوی تصریح کرد: 2 سال است که پشت پنجره پنهان شده‌اند. چه کسی پنجره فولاد را بست؟ قرارداد بلبلی چگونه و کجا دستکاری شده؟ در تهران. چه کسانی حضور داشتند؟ چه کسی به او گفت نترس، امضا کن و من پشت تو هستم؟ اول فصل تمام بازیکنان‌شان را گرفتند و پنجره را بستند. صورتجلسه 300 میلیونی در باشگاه موجود است، امضا شد اما عمل نشد تا پنجره تیم بسته شود، چرا؟ برای اینکه فرار کنند. به شما قول می‌دهم از امشب با تمام وجود مقابل نکونام می‌ایستم اجازه نمی‌دهم او در این استان مربیگری کند چون در حضور همه به من که فرزند خوزستان هستم توهین کرد.

 

سرمربی نفت آبادان گفت: داور چهارم بزدل بود، چون شنید اما کاری نکرد اما من از حق خودم دفاع کردم. به من بی‌احترامی کرد من هم این کار را کردم اما از مردم معذرت می‌خواهم چون در ذات من نیست. او نیاز داشت اینجا بعد از دوسال در دهانش بکوبند تا فکر نکند کجای فوتبال بوده است؟ چرا  فقط مقابل تیم‌ها خوزستانی تهمت و افترا می‌زند؟ حرف خودشان است و می‌گویند 26 هفته طلسم ما شکسته نشده، طلسم یعنی چه؟ 

 

وی با انتقاد به عملکرد نکونام، تصریح کرد: نکونام دو سال به مربیان و بازیکنان خوزستانی بی احترامی کرد و به مسئولان استان تاخت. خیلی برای نیمکت او متاسفم که مصاحبه نمی‌کنند و امروز آنها هم به من بی احترامی کردند. ما باختیم اما سرمان بالاست. آنها از فرصت‌های خود استفاده کردند اما ما نه. در فوتبال برنده و بازنده هست اما چه اتفاقی می‌افتد وقتی فولاد گل دوم را می‌زند به من بی احترامی و توهین می‌کنند؟ همه دیدند و شنیدند. قضاوت داور خوب بود اما من از داور چهارم گلایه دارم.

 

سرمربی نفت عنوان کرد: به من گفتند جادوگر و کمک‌ مربیان هم شنیدند، این موضوع باید در کمیته اخلاق ثابت شود. اگر من پیراهن مشکی با دکمه سفید می‌پوشم آرشیو خود را نگاه کنید به غیر از بازی گذشته، چند بازی خودش مشکی پوشیده است؟ من پیراهن مشکی با دکمه سفید می‌پوشم، این هفته باختم و فصل قبل هم سقوط کردم اما نکونام همیشه با این پیراهن همیشه در این ورزشگاه حاضر شده است.

 

وی درباره بازی نفت، خاطرنشان کرد: بازی پایاپای بود اما روی ارسال دروازه‌بان روی خروج دچار تردید و دروازه ما باز شد. فولاد موقعیت آن چنانی نداشت. تعداد پاس فوتبال است اما اینکه پاس قطر بلند بدهید نمی‌توان گفت فوتبال است. 

 

وی درباره تاخیر در زمین در ابتدای بازی گفت: نماز می‌خواندم.

 

واکنش نکونام به استفاده از واژه جادوگر در بازی با صنعت نفت آبادان

جواد نکونام پس از برتری ۲ بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان از سری رقابت های هفته ۲۹ بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار کرد: به مردم خوزستان بابت دیدن داربی زیبای دو تیم تبریک می گویم و مسابقه تاکتیکی را شاهد بودیم و هر دو تیم یکدیگر را آنالیز کرده بودند و شناخت کافی از یکدیگر داشتند و بازی سختی را در نیمه اول شاهد بودیم و در عین حال گرمای هوا روی کیفیت دو تیم تاثیر گذاشته بود.

 

وی ادامه داد: تیم ما برای پیروزی و قرار گرفتن در نیمه بالای جدول می جنگید و تیم صنعت نفت آبادان نیز برای حیثیت و آبروی آبادان به میدان آمده بود.

 

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به اینکه نیمه اول چندان خوب نبودیم و صنعت نفت تمامی فضاهای بازی را بسته بود، گفت: در نیمه دوم سرعت بازی خود را بالا بردیم و موقعیت خلق کریم و به گل رسیدیم.

 

نکونام افزود: دو تیم بازی درگیرانه ای داشتند اما با توجه به بسته بازی کردن صنعت نفت به خواسته خود رسیدیم و توانستیم به برتری برسیم.

 

وی با بیان اینکه تیم پر تلاشی داریم و در این گرما تمرین کردن بسیار سخت است، اظهار کرد: در پایان هر آنچه رخ دهد خدا را شاکر خواهیم بود.

 

سرمربی تیم فولاد خوزستان در مورد علت تنش بین وی و پورموسوی سرمربی تیم صنعت نفت آبادان، عنوان کرد: متوجه نشدم چه اتفاقی رخ داد در یک صحنه و در یک اعتراضی وارد شدم و بعد هم کارت زرد گرفتم و به کمک داور گفتم که اشتباه متوجه شده اید و شنیده اید و من نیز اشتباهی کارت زرد گرفتم.

 

نکونام در پاسخ به اینکه آیا از واژه جادوگر در کنار زمین استفاده کرده؟ تصریح کرد: تا کنون از این کارها نکرده ام.

 

تنش شدید بین کادرفنی فولاد و نفت/ پورموسوی اخراج شد

بازی دو تیم فولاد و نفت آبادان از هفته بیست و نهم لیگ برتر که امشب در اهواز با نتیجه ۲ بر صفر به سود شاگردان نکونام به پایان رسید با حاشیه هایی همراه بود. پیش از آغاز بازی دوربین صدا و سیما سوخت و از کار افتاد و در جریان بازی نیز تنش هایی بین نیمکت دو تیم وجود داشت.

 

در جریان بازی دو تیم در نیمه اول، ابتدا درگیری لفظی بین نادر غبیشاوی مربی گلرهای فولاد و پورموسوی سرمربی نفت به وجود آمد که پس از دقایقی ختم به خیر شد.

 

حکیم نصاری نیز که در اواسط نیمه دوم از داور کارت زرد دریافت کرده بود و سپس با تصمیم پورموسوی از بازی بیرون آمد، پس از پنج دقیقه از تعویض خود به دلیل اعتراضی که به داوری داشت، با دریافت کارت زرد دوم، از روی نیمکت اخراج شد.

 

اما تنش ها و درگیری ها بین نیمکت دو تیم در نیمه دوم نیز ادامه داشت. اوج تنش ها نیز در اواخر بازی بود که سرمربی نفت به خاطر اعتراض شدید به داوری، اخراج شد.

 

پس از سوت پایان بازی نیز تنش ها و درگیری ها شدت گرفت و داور چند نفر را از روی نیمکت دو تیم اخراج کرد.

 

همچنین پورموسوی که اواخر بازی از کنار زمین اخراج شده بود و از جایگاه تماشاگران نظاره گر بازی بود، دو دقیقه پیش از پایان بازی، به رختکن رفت.

 

***

 

منصوریان: از صحبت‌هایم عقب‌نشینی نمی‌کنم/ اگر اشتباه کنم، مایلی‌کهن تذکر می‌دهد

علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک پس از شکست تیمش مقابل سایپا درباره احضارش به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اظهار داشت: می‌خواهم روی نیمکت تیمم باشم و تمرینات را از دست ندهم، برای همین از کامرانی‌فر خواستم از کمیته اخلاق بخواهد تا زمان دیگری را برای صحبت‌های من تعیین کنند تا به تیمم برسم. لایحه خودم را ارائه می‌کنم، اما بسیاری از مسائل را می‌بینیم که اثبات آن بسیار سخت است. بسیاری از شاهدان هم حاضر نمی‌شوند برای اثبات این مسائل صحبت کنند، چون معتقدند صحبت در این مورد گریبانگیر آنها می‌شود.

 

« با این حال از حرفم عقب‌نشینی نمی‌کنم.»، وی که پیش‌تر گفته بود فساد در فوتبال ایران بیداد می‌کند، ضمن بیان این جمله تصریح کرد: هر زمانی که در برنامه‌ای صحبت می‌کنم، محمد مایلی‌کهن به‌عنوان اولین نفر با من تماس می‌گیرد و می‌دانم اگر اشتباه کنم، به من تذکر می‌دهد. مایلی‌کهن به دنبال فوتبال پاک است و پس از برنامه جمعه شب به من زنگ نزد. از حرف‌هایم عقب‌نشینی نمی‌کنم، اما به داوران هم بی‌احترامی نمی‌کنم.

 

سرمربی آلومینیوم اراک در خصوص صحبت با مربی دروازه‌بانان تراکتور در دیدار دو تیم گفت: آلین با من به زبان‌های انگلیسی، آلمانی و یونانی صحبت می‌کند و با او رفیق هستم. آلین از معدود مربیانی است که مانند خودمان و ایرانی است. با او آلمانی صحبت کردم و پیروزی را تبریک گفتم.

 

منصوریان به دلیل اخراج در دیدار آلومینیوم مقابل تراکتور، نتوانست مقابل سایپا روی نیمکت تیمش بنشیند و در نشست خبری پس از این دیدار شرکت کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------