تصاویری از اشک‌های دردناک یزدانی و اطری پس از شکست برابر حریفان آمریکایی/ تمجید تیلور از یزدانی



کشتی آزاد المپیک 2020،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
حسن یزدانی با حال روحی بسیار بد و فریاد زنان راهی سالن گرم کردن بازی های المپیک توکیو شد.

به گزارش ایسنا، حسن یزدانی پس از اینکه مقابل تیلور رقیب آمریکایی خود شکست خورد و مدال طلای المپیک را از دست داد با حال روحی بسیار بد تشک کشتی را ترک کرد و حتی وارد میکسدزون نشد.

 

یزدانی همراه با غلامرضا محمدی و حسن طهماسبی مربیان تیم ملی از یک راهی دیگر وارد سالن گرم کردن شدند اما از دور صدای فریاد حسن یزدانی به گوش می‌رسید.

 

یزدانی در قسمتی از راه که به سالن گرم کردن منتهی می‌شود و در معرض دید قرار گرفت در حالی که از شدت گریه در حال خود نبود و فقط خدا را فریاد می‌زد به سمت سالن گرم کردن حرکت کرد و هر وسیله‌ای که جلوی راهش بود را با ضربه پا به اطراف پرتاب می‌کرد.

 

کشتی آزاد المپیک 2020،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
کشتی آزاد المپیک 2020،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
کشتی آزاد المپیک 2020،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
کشتی آزاد المپیک 2020،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
کشتی آزاد المپیک 2020،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

تیلور: یزدانی قویترین مردی است که تا به حال دیده‌ام/ یزدانی مشوق من برای گرفتن طلا بود

دیوید تیلور بعد از پیروزی در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم و کسب مدال طلا گفت: خوشحالم که در این مسابقه پیروز شدم چون مقابل قویترین مرد که تا به حال دیده ام، مبارزه کردم و پیروز شدم.

 

او ادامه داد: ۶ دقیقه کشتی سختی داشتم اما در ثانیه های آخر به خودم گفتم که باید شانسم را امتحان کنم.

 

دیوید تیلور پس از کسب عنوان قهرمانی المپیک در جمع خبرنگاران بیان کرد: من حریف قدری در فینال المپیک داشتم، بنابراین 40 ثانیه آخر به این نتیجه رسیدم که باید خودم را جمع و جور کنم و به آن چیزی که تمام عمر می‌خواستم، برسم. ثانیه‌های آخر به خودم گفتم «مرد باید یک تکانی به خودت بدهی و هرچه در توان داری را بگذاری».

 

وی ادامه داد: تمام دنیا این بازی‌ها را تماشا می‌کند و خود این مسئله فشار مضاعفی را وارد می‌کند. ما دو سال تلاش کردیم که در بازی‌های المپیک باشیم و وقتی که اینجا هستیم، باید هر چه در توان داریم را بگذاریم تا برنده باشیم. می‌دانستم که رقابت راحتی را نخواهم داشت. خیلی‌ها در کشورم فکر می‌کردند که من نمی‌توانم به مدال طلا برسم، اما من به این نتیجه رسیدم که باید نتیجه سال‌ها تلاشم را بگیرم که آن هم مدال طلا بود و در نهایت هم توانستم به آن برسم.

 

تیلور درباره حسن یزدانی نیز گفت:  ورزشکار خوبی است و شخصیت خوبی نیز دارد و خیلی به من انگیزه داده و به نوعی مشوق من بوده است که به اینجا برسم. او باعث شد که به خودم بیایم که رقیب قدری دارم و باید در المپیک با او رقابت کنم.

 

این آزادکار آمریکایی در واکنش به ناراحتی حسن یزدانی تصریح کرد: من هم اگر جای او بودم قطعاً ناراحت بودم. این شاید از نظر کسانی که در بیرون هستند یک بازی باشد، اما از نظر ما دو نفر یک بازی ساده نیست، بلکه از لحاظ روحی و جسمی تمام تلاشمان را می‌کنیم و تحت فشار هستیم تا به نتیجه دلخواه‌مان برسیم. و شاید خیلی ها ندانند چقدر تحت فشاریم. مطمئنم خیلی زود خودش را جمع و جور می‌کند و امیدوارم که در یک بازی‌های دیگر او را ببینم و با او کشتی بگیرم و همین مسئله به انگیزه دوباره‌ای می‌دهد.

 

***

 

گریه‌های شدید اطری پس از نرسیدن به مدال/ برای مدال گوشت تنم را آب کردم اما نشد

رضا اطری بعد از شکست در دیدار رده‌بندی المپیک ۲۰۲۰ توکیو به شدت گریه کرد.

کشتی آزاد المپیک 2020،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

رضا اطری پس از اینکه به مدال برنز بازی های المپیک توکیو نرسید، بیان کرد: من گوشت تنم را آب کردم تا به این رقابتها برسم و خیلی تلاش کردم اما نشد. 

 

اطری در حالی که به شدت گریه می کرد، گفت: اگر روز گذشته امتیاز من را می دادند، کار به اینجا نمی کشید که برای مدال برنز رقابت کنم. 

 

آزادکار ایران با اشاره به مصدومیت خود تصریح کرد: حریفم از قصد به گوشم ضربه زد تا آسیب ببینم و تمرکزم را از دست بدهم. من تلاش کردم اما نشد.

 

رضا اطری پس از شکست در مرحله رده بندی کشتی آزاد بازی های المپیک توکیو و از دست دادن مدال برنز المپیک با شرایط روحی بد و در حالی که حوله روی سرش انداخته بود وارد میکسدزون شد. او سپس روزی زمین دراز کشید و با صدای بلند گریه کرد. 

 

عباس حاج کناری مربی تیم ملی نیز هر چقدر تلاش کرد تا او را بلند کند و به سالن گرم کردن ببرد موفق نشد در نهایت از او خواست حرف بزند و هر چه در دل دارد، بگوید. 

 

گریه های اطری به هیچ عنوان بند نمی آمد و پس از چند دقیقه در نهایت با همان حال راهی سالن گرم کردن شد. 

 

کشتی آزاد المپیک 2020،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------