پست اینستاگرامی سعید آذری علیه پیمان یوسفی/ حمله تند پرسپولیسی‌ها به مجری تلویزیون



سعید آذری،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سعید آذری مدیرعامل فولاد در یک پست اینستاگرامی، از پیمان یوسفی مجری صدا و سیما انتقاد کرد.

به گزارش ورزش سه، در جریان برنامه روز گذشته المپیک 2020 توکیو که از شبکه سوم در حال پخش بود، بخشی از صحبت های پیمان یوسفی مجری آن برنامه، باعث واکنش مدیرعامل فولاد شد و سعید آذری در اینستاگرام خود به این موضوع واکنش نشان داد.


در قسمتی از این برنامه، پیمان یوسفی که به همراه مهمانان برنامه اش منتظر شروع کشتی حسن یزدانی بود، به بحث در مورد کشتی سنگین وزنان پرداخت و به پیام تبریکش به فردین معصومی اشاره کرد. یوسفی گفت: من به فردین معصومی که پرسپولیسی است، تبریک گفته ام. من تعلقات رنگی بروز ندادم. ان شالله استقلال نیز این هفته در جام حذفی برنده و قهرمان شود.


یوسفی در ادامه صحبت هایش را اینگونه جمع کرد: البته اگر استقلال استحقاقش را داشت و قهرمان شد، به قهرمانان طرفدار این تیم و کسانی که در ورزش هستند، تبریک می گوییم. چون آن طرف نیز حریفشان فولاد است و بالاخره تیم هموطن ماست.

 

ویدیوی آن بخش از صحبت های ابتدایی یوسفی که در مورد قهرمانی استقلال بود، در فضای مجازی تقطیع و منتشر شد و همین مسئله باعث واکنش مدیرعامل فولاد شد. سعید آذری با انتشار پستی در اینستاگرامش نوشت: «جناب یوسفی به کجا چنین شتابان. اجازه می‌دادید سوت شروع فینال را می‌زدند بعد آرزو می نمودید. در حالیکه خوزستان این روزها در حال و روز خوشی به سر نمی‌برد کاش کمی خویشتن دار بودید و حد اقل شرط بی طرفی را در رسانه ملی که حقوقش متعلق به هم آحاد مردم ایران است را رعایت می‌کردید.»


آذری در بخش پایانی این پست اینستاگرامی خود اضافه کرد: «فولاد خوزستان و استقلال هر دو به مردم ایران تعلق دارند، اجازه بدهیم در نبردی شرافتمندانه و به دور از سو گیری رسانه ای با هم مبارزه کنند تا تکلیف جام در این گام آخر مشخص شود. ویوا خوزستان ویوا فولاد.»

سعید آذری،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

***

 

حمله تند پرسپولیسی‌ها به یک گزارشگر و مجری تلویزیون/ واکنش بی‌فایده آقای گزارشگر!

هواداران پرسپولیس به دلیل اظهارات یک مجری و گزارشگر تلویزیون به او حمله کردند.

 

خبرورزشی نوشت: پیمان یوسفی با اشاره به قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر ابراز امیدواری کرد که یکشنبه شب هم استقلال جام حذفی را بالای سر ببرد!

 

همین اظهارنظر کوتاه یوسفی کافی بود تا هواداران پرسپولیس حملات بسیاری را متوجه او کرده و به شدت از مجری شبکه سه انتقاد کنند. پرسپولیسی‌ها می‌گویند مگر فولاد خوزستان نماینده یک کشور خارجی است که یوسفی برای قهرمانی و برد استقلال ابراز امیدواری کرده است؟

 

البته این مجری در قسمت دیگر از حرف‌های خود هم گفت امیدوارم هر تیمی شایسته است جام را بالای سر ببرد و به نوعی حرف اول خود را تصحیح کرد اما به هر حال همان جمله ای که یوسفی در مورد قهرمانی احتمالی استقلال گفت، در فضای مجازی وایرال شده و این مجری به شدت مورد انتقاد پرسپولیسی‌ها و البته هواداران فولاد خوزستان قرار گرفته است.

 

استقلال و فولاد یکشنبه شب از ساعت بیست و سی دقیقه فینال جام حذفی را در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهند کرد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------