مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن شد/ سرمربی نساجی تمدید کرد



مهدی تارتار،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی فصل گذشته پیکان رسماً هدایت تیم ذوب آهن را بر عهده گرفت.

به گزارش ایلنا، باشگاه ذوب آهن اصفهان سرانجام پس از چند روز مذاکره با گزینه‌های مختلف به جمع بندی رسید و مذاکرات با گزینه نهایی این تیم یعنی مهدی تارتار به صورت جدی دنبال شد و طرفین به توافق نهایی دست یافتند.

 

بدین ترتیب مهدی تارتار به عنوان سرمربی فصل جدید ذوب آهن منصوب شد و هدایت این تیم را در لیگ بیست و یکم بر عهده گرفت.

 

تارتار فصل گذشته هدایت پیکان را عهده دار بود و با توجه به بضاعت این تیم نتایج قابل قبولی کسب کرد و حالا شانس خودش را در اصفهان و در تیم سبزپوش این شهر امتحان می‌کند.

 

هدایت ذوبی‌ها را فصل قبل مجتبی حسینی بر عهده داشت و با وجود اینکه این تیم در شرایط سختی نهایتا در لیگ ماندنی شد ولی نتایج تیم مورد رضایت کادر مدیریت باشگاه نبود و تصمیم به قطع همکاری گرفتند.

 

 ***

 

سرمربی نساجی تمدید کرد

با اعلام رسمی باشگاه نساجی قائمشهر، ساکت الهامی مربی این تیم در نیم فصل دوم فصل قبل، قراردادش را با این تیم تمدید کرد.

 

به گزارش شفقنا، ساکت الهامی سرمربی نساجی که موفق شد با حضور در این تیم، قائمشهری ها را در لیگ برتر ماندگار کند، پس از مذاکراتی که با مدیران این باشگاه داشت، با آنها به توافق رسید تا او در لیگ بیست و یکم نیز هدایت نساجی را برعهده داشته باشد.

 

قائمشهری ها در اطلاعیه خود اعلام کرده اند: «ساکت الهامی سرمربی موفق نساجی که لیگ برتر بیستم را با نتایج درخشانی به اتمام رسانده بود طی توافق با مدیران باشگاه نساجی قرارداد خود را بمدت یک فصل دیگر تمدید نمود، برای سرمربی موفق نساجی در لیگ بیست و یکم آرزوی موفقیت داریم.»

 

الهامی که در تاریخ ۱۸ اسفند هدایت قائمشهری ها را برعهده گرفت، در طی ۱۳ دیداری که روی نیمکت نساجی نشست، صاحب ۷ پیروزی، ۲ تساوی و ۴ شکست شد و میانگین کسب ۱.۷۶ امتیاز در هر بازی را به ثبت رساند که نکته قابل توجهی است و همین روند خوب نساجی با الهامی باعث ماندگاری آنها در لیگ برتر شد.

 

این مربی موفق که فصل قبل نیز توانست تراکتور را به عنوان قهرمانی جام حذفی برساند، پس از بقای نساجی در لیگ برتر، حالا یک فصل دیگر نیز در قائمشهر ماندگار است و با این تیم به دنبال اهداف و آرزوهای بزرگی است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------