جایگزین آگوئرو در منچسترسیتی از یک لیگ غیر حرفه‌ای می‌آید/ مذاکره بارسلونا با مهاجمان آرسنال



جایگزین آگوئرو در منچسترسیتیاخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
قهرمان لیگ جزیره ممکن است در خریدی عجیب از لیگ ملی این کشور بازیکن بگیرد.

به گزارش ایرنا، نشریه اسپورت بیبل انگلیس مدعی شد که باشگاه منچسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی لیگ انگلیس به دنبال خرید یک بازیکن از لیگ غیر حرفه‌ای این کشور است.

 

منچسترسیتی که با خرید جک گریلیش به نوعی بمب نقل و انتقالات لیگ جزیره را ترکاند، به دنبال خرید کاپیتان تیم ملی انگلیس یعنی هری کین است تا جای خالی سرخیو آگوئرو را پر کند اما این انتقال تا کنون ثمری نداشته است.

 

با این حال طبق ادعای این رسانه انگلیسی، پپ گواردیولا دستور خرید یک مهاجم بلندقامت جوان را از لیگ غیر حرفه‌ای ملی انگلیس داده است.

 

کایل هادلین ۲۱ ساله از تیم سولیهال مورس در لیگ ملی انگلیس با قدی منحصر به فرد فصل گذشته موفق شد در ۳۸ بازی بر ۱۱ گل به ثمر برساند و ممکن است این بازیکن جایگزین آگوئرویی شود که بیشترین گل را برای منچسترسیتی در ادوار مختلف به ثمر رسانده است.

 

آگوئرو پس از 10 سال در تابستان منچسترسیتی ره به مقصد بارسلونا ترک کرد اما در بدو حضورش با مصدومیت سنگینی مواجه شد.

 

***

 

بارسا مذاکره با مهاجمان آرسنال را آغاز کرد

باشگاه بارسلونا برای جذب یکی از ۲ مهاجم اصلی باشگاه آرسنال وارد عمل شده است.

 

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته در هفته نخست لالیگا موفق شد تا با نتیجه ۴ بر ۲ رئال سویداد را شکست دهد تا گام اول را در لیگ اسپانیا محکم بردارد.

 

این در حالی است که بارسلونا در نقل و انتقالات توانست با جذب ممفیس دپای و سرخیو آگوئرو دو مهاجم گام محکمی برای ترمیم خط حمله خود بردارد اما در ادامه مشکل از جایی شروع شد که لیونل مسی از جمع آبی‌اناری‌ها جدا شد. تنها یک روز پس از آن هم خبر مصدومیت آگوئرو منتشر شد. این مهاجم آرژانتینی به دلیل مصدمیت ۱۰ هفته دور از میادین خواهد بود.

 

همین موضوع موجب شد تا کاتالان‌ها از فروش مارتین بریت ویت مهاجم سوئدی خود منصرف شوند و دنبال جذب یک مهاجم دیگر بروند.

 

در همین راستا نشریه اسپورت مدعی شده که بارسلونا مذاکراتش را برای خرید یکی از دو مهاجم اصلی باشگاه آرسنال آغاز کرده است. کاتالان‌ها به صورت مانیتورینگ با پیر امریک اوبامیانگ مذاکره کرده اند و منتظر جواب این مهاجم گابنی هستند. گزینه بعدی آنها اما همتیمسی اوبا است. لاکازت مهاجم فرانسوی دیگر هدف نقل و انتقالاتی آبی اناری‌ها محسوب می شود.

 

***

 

جایگزین لوکاکو در اینتر از رئال می‌آید

رسانه‌های ایتالیی خبر دادند که لوکا یوویچ مهاجم جوان رئال مادرید خواهان پیوستن به اینتر شده است.

 

لوکا یوویچ فصل قبل از اینتراخت فرانکفورت به جمه کهکشانی‌ها اضافه شد اما نتوانست انتظارات را براورده کند و تنها پس از یک نیم فصل به تیم سابقش قرض داده شد.

 

باشگاه اینتر میلان که در پی جدایی روملو لوکاکو و پیوستن این بازیکن به چلسی، دنبال یک مهاجم جایگزین است توانست ادین ژکو ۳۵ ساله را جذب کند اما آنها در کنار این مهاجم با تجربه بوسنیایی به یک مهاجم جوان نیازمند هستند.

 

ظاهرا مذاکرات بین یوویچ و اینتری‌ها انجام شده و این بازیکن خواهان این شده تا به صورت قرضی به مدت یکسال به اینتر بپیوندد.

 

پیش از این از اینتر هم به عنوان مقصد احتمالی یوویچ یاد می شد.

 

***

 

یک آسیایی دیگر در راه تاتنهام

باشگاه تاتنهام هنوز نتوانسته پس از جدایی توبی آلدرویلدر و پیوستن این مدافع بلژیکی به الدحیل قطر، جایگزینی را برای این مدافع به خدمت بگیرد.

 

در همین راستا آنها گزینه‌های زیادی را مد نظر داشتند اما ستاره جوان خط دفاعی تیم ملی ژاپن به گزینه اصلی اسپارز تبدیل شده است.

 

تاکهیرو تومیاسو مدافع ۲۲ ساله بولونیا با باشگاه تاتنهام مذاکراتش را آغاز کرده و به زودی به نظر می رسد که این انتقال نهایی شود.

 

پیش از این این مدافع ژاپنی مورد نظر لسترهم قرار داشت اما حالا او به درهای تاتنهام نزدیک شده است.

 

اسپارز در حال حاضر از حضور سون هیونگ مین ستاره کره ای بهره می برد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------