آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

پدرو به لاتزیو پیوست/ سباستین جووینکو رسما از الهلال جدا شد



پدرو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
ستاره اسپانیایی تیم فوتبال رم ایتالیا به لاتزیو پیوست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، "پدرو رودریگز" ستاره تیم فوتبال رم در انتقالی آزاد به لاتزیو پیوست. پدرو فصل آینده پیراهن شماره ۹ عقاب‌ها را بر تن خواهد کرد.

 

این ستاره اسپانیایی تابستان گذشته با قراردادی ۳ ساله به رم رفت، اما پس از ۶ گل در ۴۰ بازی، با نظر ژوزه مورینیو جدا شد تا در لاتزیو به مائوریتسیو ساری، مربی سابقش در چلسی ملحق شود.

 

پدروی ۳۴ ساله، تنها بازیکن تاریخ فوتبال است که قهرمانی جام جهانی، یورو، لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا، لیگ برتر انگلیس و لالیگای اسپانیا را در کارنامه خود دارد.

 

پدرو سابقه بازی در تیم های فوتبال چلسی و بارسلونا را نیز دارد.

 

***

 

لیون مدافع چلسی را به‌صورت قرضی جذب کرد

مدافع ایتالیایی چلسی به‌صورت قرضی راهی المپیک لیون شد.

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

 

به گزارش تسنیم، باشگاه المپیک لیون به‌صورت رسمی اعلام کرد که امرسون پالمیری را به‌صورت قرضی و تا پایان فصل جاری فوتبال اروپا (30 ژوئن 2022)، همراه با بند خرید به خدمت گرفته است.

 

مبلغ این قرارداد قرضی، 500 هزار یورو است که پاداش‌های قید شده در قرارداد، آن را به یک میلیون یورو می‌رساند.

 

امرسونِ 27 ساله در چلسی توانست جام‌های قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، سوپرجام اروپا، لیگ اروپا و جام حذفی انگلیس را بالای سر ببرد و در یورو 2020 هم به قهرمانی یورو 2020 همراه با تیم ملی ایتالیا رسید.

 

مدافع جدید لیون پس از فابیو گروسو و ماتیا دی‌شیلیو، سومین بازیکن ایتالیایی تاریخ باشگاه به شمار می‌رود.

 

 ***

 

سباستین جووینکو رسما از الهلال جدا شد

پس از کش و قوس فراوان، سباستین جووینکو امروز به صورت رسمی از الهلال جدا شد و نام متئوس پریرا در لیست الهلال برای بازی فردا برابر التعاون قرار گرفت.

 

سرانجام و پس از کش و قوس فراوان، قرارداد سباستین جووینکو با باشگاه الهلال فسخ شد. این باشگاه عربستانی که با پرداخت بیش از 17 میلیون یورو متئوس پریرا وینگر وست برومویچ را به خدمت گرفته بود و رکورد گرانترین نقل و انتقالات عربستان را شکسته بود، قادر به استفاده از بازیکن جدید خود نبود.

 

علت این امر، قوانین حاکم بر فوتبال عربستان است که هر تیم نهایتا می تواند نام 7 بازیکن خارجی در لیست خود قرار دهد و الهلال نیز با در اختیار داشتن 7 بازیکن خارجی، قادر به درج نام متئوس پریرا در لیست خود و استفاده از این بازیکن در هفته نخست لیگ عربستان مقابل الطائی نبود.

 

روزنامه الاخباریة عربستان ضمن اعلام این خبر مدعی شد جووینکو در توافق با مدیران الهلال از این تیم جدا شده و نام متئوس پریرا امروز به صورت رسمی وارد لیست بازیکنان الهلال شد و مجوز بازی این بازیکن برای دیدار فردا شب از هفته دوم لیگ حرفه ای عربستان مقابل التعاون صادر شده است.

 

بدین ترتیب بحران اضافه کردن نام پریرا به لیست الهلال حل شده و این بازیکن مشکلی برای حضور در ترکیب تیم جدید خود ندارد و می تواند آبی های ریاض را در دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا از جمله دیدار برابر استقلال از مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات همراهی کند.

 

***

 

ارلینگ هالند رئال مادریدی می‌شود

به ادعای سیرو لوپز، رئال‌مادرید توانسته با دورتموند بر سر انتقال ارلینگ هالند به پایتخت اسپانیا در تابستان ۲۰۲۲ به توافق‌ برسد. قرارداد هالند با دورتموند تا سال ۲۰۲۴ معتبر است و به ادعای این خبرنگار رئال‌ می‌تواند با پرداخت ۷۵ میلیون یورو در تابستان بعدی (طبق بندی در قرارداد)، ستاره نروژی را جذب کند.

 

این خبر در حالی مطرح شده که قرارداد کیلیان ام‌باپه با پاری‌سن‌ژرمن نیز در تابستان ۲۰۲۲ به اتمام رسیده و او می‌توان در انتقالی آزاد راهی مادرید شود! هرچند جوزپ پدررول مدعی شده ام‌باپه طی درخواستی رسمی، خواهان مذاکره پی‌اس‌جی با رئال شده و تمیم بن‌حمد آل‌ثانی (امیر قطر، مالک پی‌اس‌جی) تصمیم نهایی را می‌گیرد.

 

***

 

هافبک رئال رسما به آرسنال پیوست

آرسنال رسما انتقال مارتین اودگارد هافبک رئال مادرید را اعلام کرد.

 

طبق گزارش رسانه ها، این انتقال حدود ۴۰ میلیون یورو برای آرسنال هزینه خواهد داشت و قرارداد با این بازیکن تا سال ۲۰۲۶ ادامه خواهد داشت.

 

فصل گذشته، مارتین اودگارد به صورت قرضی برای آرسنال بازی کرد و ۱۴ بازی برای توپچی ها در لیگ برتر انجام داد که در آن ۱ گل به ثمر رساند و ۲ پاس گل داد.

 

البته این بازیکن نمی تواند روز یکشنبه برابر چلسی در داربی لندن به میدان برود. با این حال می تواند از هفته بعد برای تیمش بازی کند.

 

 ***

 

قرارداد کریم بنزما با رئال مادرید تمدید شد

کریم بنزما قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۳ با رئال مادرید تمدید کرد.

 

ورزش سه نوشت: روز گذشته برخی منابع مدعی شدند که رئال مادرید با کریم بنزما برای تمدید قرارداد به توافق رسیده و دقایقی پیش این اتفاق به شکل رسمی رخ داد و ستاره فرانسوی قرارداد جدیدی تا سال 2023 با لوس بلانکوس به امضا رساند.

 

این تمدید قرارداد پاداش ویژه ای برای کریم بنزما محسوب می شود که در سه فصل گذشته و بعد از جدایی کریستیانو رونالدو بخش زیادی از بار هجومی رئال مادرید را به دوش کشیده است. البته این عملکرد حاصل تلاش خود بنزما نیز بوده است چرا که او به شدت از خودش مراقبت می کند و گزارش ها حاکی از آن است که جزو فعال ترین افراد در تمرینات تیم محسوب می شود.

 

بنزما یکی از سه کهکشانی بود که فلورنتینو پرز در سال 2009 به همراه کریستیانو و کاکا به خدمت گرفت و با آنها آغاز دوره جدید ریاست خود در رئال مادرید را جشن گرفت. همچنین بر اساس ادعای برخی منابع از جمله اکیپ فلورنتینو پرز که از رابطه فوق العاده خوبی با کریم بنزما برخوردار است دوست دارد که ستاره فرانسوی در رئال مادرید بازنشسته شود.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------