«محمد بنا» در تیم ملی کشتی فرنگی ابقا شد



محمد بنا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
حکم سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی تا پایان بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ به محمد بنا اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، صبح امروز و در مراسمی که با حضور علیرضا دبیر رئیس، حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی، کادر فنی و اعضای تیم ملی کشتی فرنگی در خانه کشتی شهید صدرزاده برگزار شد، حکم سرمربیگری محمد بنا که تا پایان بازی‌های آسیایی سال 2022 است، به وی اهدا شد.

 

علیرضا دبیر در این دیدار خطاب به کشتی گیران و کادر فنی گفت: از وجود محمد بنا استفاده کنید و اگر مشکلی دارید، او مانند یک پدر می‌توانند به شما کمک کند.

 

وی ادامه داد: من محمد بنا را هم از نظر اخلاقی و نظم و هم از نظر فنی قبول دارم و تصمیماتی که توسط او گرفته می شود، با مشورت فدراسیون کشتی است.

 

دبیر تصریح کرد: محمد بنا نیز چرخه انتخابی تیم ملی را رعایت می‌کند و کشتی‌گیرانی را به مسابقات می‌برد که پیروز میدان باشند و اگر شما می‌خواهید حق خود را بگیرد، تمامی حریفان خود را شکست داده و در مسابقات نیز صاحب مدال شوید.

 

رئیس فدراسیون کشتی گفت: خوشحالم که محمد بنا در کنار کشتی است؛ چراکه او از زندگی و زن و بچه خود زده و در اردوهای تیم ملی تمام قد در خدمت کشتی است.

 

وی خطاب به کشتی‌گیران گفت: تا روزی که مانند یک سرباز در خدمت کشتی باشید و به مربیان خود بگویید چشم و حرف آنها را قبول داشته باشید مدال می‌گیرید و اگر روزی برسد که فکر کنید که خودتان می‌توانید بدون کمک مربیان موفق شوید و حرف آنها برایتان اهمیتی نداشته باشد، به هیچ‌جا نخواهید رسید.

 

دبیر گفت: همانطور که از کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد و غلامرضا محمدی تا آخرین لحظه حمایت و پشتیبانی کردم، به تیم فرنگی نیز اعتقاد دارم و مطمئن باشید من و حمید سوریان از کادر فنی و برنامه های تیم ملی کشتی فرنگی به صورت کامل حمایت و پشتیبانی خواهیم کرد؛ چراکه اعتقاد دارم که محمد بنا برای خدا کار می کند و هدف شخصی ندارد و به دنبال موفقیت و کسب مدال در کشتی ایران است که این هدف ما و خواست همه مردم ایران است.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه ما تا المپیک پاریس است و زمان زیادی تا مسابقات کسب سهمیه المپیک نداریم، پس باید با همدلی و اتحاد به فکر موفقیت در این بازی ها باشیم.

 

در ادامه محمد بنا با بیان اینکه من بیش از 10 سال سرمربیگری تیم ملی را برعهده داشتم، گفت: به جرأت می‌توانم بگویم که هیچ دوره‌ای مانند این دوره نبوده و در دو سال گذشته بیشترین حمایت و پشتیبانی از تیم‌های ملی کشتی صورت گرفته و ما بهترین امکانات را داشته و  اردوهای خوبی را برگزار کردیم.

 

بنا افزود: خیلی راحت با این فدراسیون کار می‌کنیم و هیچ مشکلی وجود ندارد و این یکی از دلایل اصلی موفقیت ما است.

 

وی ادامه داد: موفقیت برای یک شخص نیست، بلکه کار تیمی انجام می شود و من از تمامی همکارانم در تیم ملی نهایت تشکر را دارم، ضمن اینکه قدردان زحمات تمامی مربیانی که در سراسر کشور برای آماده سازی کشتی گیران تلاش می کنند، هستم.

 

بنا تصریح کرد: ما در بازی‌های آسیایی 2010 که در 7 وزن بود صاحب 4 مدال طلا شدیم، اما هدف و برنامه ریزی ما باید این باشد که بازی‌های آسیایی 2022 که در شش وزن برگزار می شود، صاحب 6 مدال طلا شویم.

 

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی خاطرنشان کرد: هدفی جز اینکه به اهتزاز درآوردن پرچم کشورم ندارم و تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف خواهم کرد.

 

حمید سوریان نیز گفت: در این مدت گذشته، کشتی یکی از بهترین دوران خود را سپری م‌ کند و از لحاظ امکانات و پشتیبانی در شرایط بسیار خوبی هستیم.

 

وی ادامه داد: کسب مدال طلای کشتی فرنگی در المپیک توکیو بسیار با ارزش بود، اما امیدوارم که بتوانیم در المپیک بعدی حداقل 2 مدال طلا کسب کنیم تا جای خالی تصاویر روی خانه کشتی صدرزاده کامل شود.

 

سوریان در پایان خاطرنشان کرد: همدلی و پشتکار باید سرلوحه کار قرار گیرد و باید به محمد بنا به‌عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی که افتخارات زیادی را برای ما بدست آورده اعتماد کنید تا به موفقیت برسید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------