آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

رونالدو رسما به منچستریونایتد پیوست/ کریستیانو: از یک باشگاه جذاب جدا شدم



رونالدو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم فوتبال یوونتوس اعلام کرد که ستاره پرتغالی این تیم دیگر برای بانوی پیر بازی نخواهد کرد.

به گزارش تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در نشست خبری پیش از بازی فردا (شنبه) این تیم برابر امپولی در هفته دوم سری A تأیید کرد که کریستیانو رونالدو دیگر برای راه راه‌پوشان تورین بازی نخواهد کرد و به این ترتیب جدایی او قطعی شد.

 

آلگری به خبرنگاران درباره رونالدویی که در شرف پیوستن به منچسترسیتی قرار دارد گفت: من دیروز با رونالدو صحبت کردم و او به من گفت که قصد ندارد به همکاری‌اش با یوونتوس ادامه دهد. به همین دلیل هم او برای بازی فردا در لیست قرار نگرفته است، ضمن اینکه او دیروز هم تمرین نکرد. حالا دیگر بیایید درباره بازی مقابل امپولی صحبت کنیم.

 

آلگری درباره حریف بعدی تیمش هم که در هفته اول با نتیجه 3 بر یک مغلوب لاتزیو شد گفت: بردن این بازی مهمترین چیز است. در بازی قبلی در اودینه مقابل اودینزه ما یک بازی که در آن مسیرهای خوبی برای رسیدن به دروازه حریف پیدا کردیم را نبردیم. فردا اما باید یک تیم سرزنده، سرعتی که زیبا فوتبال بازی می‌‌کند را شکست دهیم. برای کسب سه امتیاز این بازی باید عملکرد مناسبی ارائه کنیم.

 

رونالدو در سه فصل حضورش در یوونتوس در 134 بازی 101 گل زد. این بازیکن 36 ساله با یووه دو فصل متوالی قهرمان سری A شد اما نتوانست به این تیم برای فتح اروپا کمک کند.

 

***

 

رونالدو رسما به منچستریونایتد پیوست

باشگاه منچستریونایتد به طور رسمی اعلام کرد که با باشگاه یوونتوس بر سر انتقال کریستیانو رونالدو به توافق رسیده است. 

 

برخی رسانه‌ها قرارداد رونالدو با شیاطین سرخ را ۲ ساله به اضافه تمدید یک ساله ذکر کردند. 

 

منچستریونایتد برای جذب رونالدو، مبلغ 15 میلیون یورو به علاوه 8 میلیون یورو پاداش را به یوونتوس پرداخت می کند که مبلغ 5 میلیون یورو از این پاداش، سهل الوصول است. این یعنی یوونتوسی که برای فروش رونالدو مبلغ 28 میلیون یورو را طلب می کرد، نهایتا مبلغ 23 میلیون یورو نصیبش می شود.

 

رونالدو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

 

اولین واکنش رونالدو بعد از ترک تورین: از یک باشگاه جذاب جدا شدم

کریستیانو رونالدو بعد از اینکه باشگاه منچستر یونایتد به طور رسمی اعلام کرد این بازیکن را جذب کرده است در اولین واکنش به انتخاب تیم جدیدش و ترک یوونتوس در صفحه اینستاگرامش مطبی نوشت که به شرح زیر است:

 

امروز من از یک باشگاه جذاب جدا می‌شوم. بزرگترین باشگاه در ایتالیا و قطعاً یکی از بزرگترین باشگاه‌های اروپا. من تمام قلب، محبت و روحم را برای یوونتوس گذاشتم و همیشه شهر تورین را تا آخرین روز زندگی‌ام دوست خواهم داشت.

 

هواداران «تیفوسی بیانکونری» همیشه به من احترام گذاشتند و من سعی کردم این محبت و احترام را با جنگیدن در هر بازی، هر فصل و هر مسابقه‌ای نشان دهم. در آخر ما می‌توانیم به عقب نگاه کنیم و متوجه شویم چیزهایی که بدست آوردیم بسیار بزرگ بوده است. این تمام این چیزی که می‌خواستیم نبوده است و هنوز سعی داریم یک داستان زیبا را با هم بسازیم.

 

من همیشه یکی از شما خواهم بود. شما اکنون بخشی از تاریخ من هستید ، زیرا من احساس می کنم که بخشی از شما هستم. ایتالیا ، یووه ، تورین ، هواداران بیانکونری ، شما همیشه در قلب من خواهید بود.️

 

رونالدو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------