آخرین اخبار ورزشی

استایل جدیدکریستیانو رونالدو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

رونالدو ریش گذاشت ؛ چهره ابرستاره فوتبال جذاب‌تر شد | تصاویر

بعد از اینکه لیونل مسی استایل ظاهری خود را عوض کرد و ریش گذاشت، بسیاری از کاربران به این فکر فرو رفتند که اگر رقیب دیرینه او…

سابیتزر رسماً به بایرن مونیخ پیوست/ انتقال امباپه به رئال مادرید منتفی شد



نقل و انتقالات فوتبال اروپا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
هافبک اتریشی چند فصل اخیر لایپزیگ به طور رسمی به سرخپوشان مونیخی پیوست.

به گزارش تسنیم، باشگاه بایرن مونیخ بعدازظهر امروز (دوشنبه) به طور رسمی خبر از عقد قراردادی چهار ساله به مارسل سابیتزر داد. این هافبک اتریشی که سابقه کار با یولیان ناگلسمان را در لایپزیگ داشته، با امضای این قرارداد خود را تا سال 2025 به باواریایی‌ها متعهد کرد. او پیراهن شماره «18» بایرن را از آن خود کرد.

 

پیش از این نشریه آلمانی «بیلد» مدعی شده بود؛ بایرنی‌ها برای نهایی کردن انتقال این هافبک اتریشی 16 میلیون یورو به لایپزیگ پرداخت خواهند کرد. سابیتزر 27 ساله در حالی به جمع باواریایی‌ها پیوست که تنها یکسال دیگر از قراردادش با لایپزیگ باقی مانده بود.

 

هافبک پییشین راپیدوین اتریش، از سال 2014 در عضویت لایپزیگ است و در 229 بازی برای این تیم به میدان رفت و 52 گل نیز به ثمر رساند. در کارنامه حرفه‌ای او 54 بازی ملی و هشت گل‌زده با پیراهن اتریش هم دیده می‌شود.

 

***

 

پیشنهاد 200 میلیون یورویی رئال برای ام‌باپه

ورزش سه نوشت: اسکای اسپورت مدعی شد رئال‌مادرید در حال آماده‌سازی پیشنهاد خود برای کیلیان امباپه به ارزش ۲۰۰ میلیون یورو است.

 

رومانو خبرنگار ورزشی در برنامه‌ای اعلام کرد امشب انتظار اتفاقاتی دارم که می‌تواند دیوانه‌کننده باشد، هر چیزی امسال ممکن است و عجیب‌ترین پنجره نقل و انتقالاتی بوده است.

 

نقل و انتقالات فوتبال اروپا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

 انتقال امباپه به رئال مادرید منتفی شد

به نظر می رسد انتقال کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن به رئال مادرید منتفی شده باشد.

 

به گزارش ورزش سه، در ساعات اخیر دوباره نشریات اسپانیایی خبر از آغار مذاکررات بین دو باشگاه پاری سن ژرمن و رئال مادرید برای انتقال احتمالی کیلیان امباپه و حتی امکان پرداخت رقم هنگفت 200 میلیون یورویی از سوی باشگاه اسپانیایی برای خرید این بازیکن داده بودند. اخباری در مورد احتمال حضور وینیسیوس جونیور در این معامله و نهایی شدن این انتقال مطرح شده بود، اما به نظر می رسد این انتقال در تابستان امسال نهایی نخواهد شد.

 

در حالی که چیزی حدود 24 ساعت تا پایان بازار تابستانی باقی مانده، رادیو مونته کارلو مدعی شد رئال مادرید از جذب کیلیان امباپه منصرف شده و این موضوع را به سران باشگاه پاری سن ژرمن نیز اطلاع داده است. گرچه فقط یک سال از قرارداد این بازیکن با باشگاه فرانسوی باقی مانده بود، اما رئال مادرید حتی حاضر به پرداخت 180 میلیون یورو نیز شد که باز هم مورد قبول پاری سن ژرمن قرار نگرفت.

 

فقط یک سال از قرارداد کیلیان امباپه با پاریس باقی مانده و باید دید آیا این بازیکن قرارداد خود را با پاری سن ژرمن تمدید می کند و یا در تابستان سال بعد به صورت رایگان راهی رئال مادرید خواهد شد. به هر حال به نظر می رسد این انتقال حداقل در این تابستان منتفی شده باشد.

 

***

 

انتقال اجباری؛ یونایتد هم رونالدو را نمی‌خواست!

منچستریونایتد تمایل چندانی به خرید کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس نداشته است.

 

در حالیکه روز جمعه به نظر می رسید انتقال رونالدو به منچسترسیتی قطعی شده، این بازیکن بعد از 13 سال برای بازگشت به باشگاه سابق خود به توافق رسید. حالا نشریه منچستر ایوینینگ نیوز نیز مدعی شد باشگاه منچستریونایتد قصد نداشته در تابستان امسال کریستیانو رونالدو را به خدمت بگیرد، اما به دلیل اینکه نمی توانست شاهد حضور او در ترکیب منچسترسیتی باشد، برای خرید این ستاره پرتغالی اقدام کرد.

 

در واقع تا قبل از مطرح شدن شایعات توافق رونالدو با سیتیزن ها، مدیران یونایتد برنامه ای برای خرید این ستاره پرتغالی نداشتند و روز جمعه همه چیز تغییر کرد. بعد از قطعی شدن تصمیم کریستیانو رونالدو مبنی بر جدایی از یوونتوس، سیتی تنها باشگاهی بود که به جذب این بازیکن ابراز علاقه کرده بود.

 

هنگامی که به نظر می رسید این ستاره پرتغالی آماده انتقال به ورزشگاه اتحاد و بازی کردن زیر نظر پپ گواردیولا است، مدیر یونایتد وارد عمل شده و رونالدو را خیلی سریع به خدمت گرفتند.

 

در واقع این باشگاه نمی توانست با این واقعیت کنار بیاید که رونالدو راهی تیم رقیب شود و گلیزرها از عواقب احتمالی امضای قرارداد این بازیکن با سیتی می ترسیدند. گروه مالکان شیاطین سرخ در سال های اخیر نیز بارها مورد عتاب هواداران یونایتد قرار گرفته و تصور می کردند رفتن رونالدو به سیتی فشار روی هیئت مدیره باشگاه را افزایش خواهد داد.

 

در واقع این انتقال در شرایطی رخ داد که مدیران یونایتد و اوله گونار سولسشر از گزینه های ترکیب هجومی خود رضایت داشته و نیازی به خرید جدید آنهم با این دستمزد سنگین و پرداخت رقم هنگفت 480 هزار پوند در هفته نمی دیدند. به تازگی قرارداد ادینسون کاوانی تمدید شده، آنها در همین تابستان جیدون سانچو را با 73 میلیون پوند از دورتموند به خدمت گرفته بودند و در واقع به نظر خط حمله یونایتد تکمیل بود.

 

***

 

انتقال قرضی هافبک چلسی به میلان

تیمو باکایوکو با قراردادی قرضی و دو ساله از چلسی به میلان پیوست.

 

 پس از کش و قوس‌های فراوان نهایتا تیمو باکایوکو روز گذشته در تست های پزشکی باشگاه میلان حاضر شد. این هافبک فرانسوی امروز قرارداد خود را با روسونری به امضا رساند و رسماً به عنوان بازیکن جدید دومین تیم پرافتخار لیگ قهرمانان اروپا معرفی شد.

 

باکایوکو پیش از این و در فصل 19-2018 نیز به شکل قرضی در میلان حضور داشت و در 42 مسابقه رسمی برای این تیم به میدان رفت. این هافبک فرانسوی فصل گذشته را در یک باشگاه ایتالیایی دیگر یعنی ناپولی پشت سر گذاشت و 44 بازی برای این تیم انجام داد.

 

گفتنی است قرارداد میلان با تیمو باکایوکو دوساله و به شکل قرضی است و بر اساس ادعای کالچو مرکاتو بندی در آن وجود دارد که به واسطه آن باشگاه ایتالیایی می تواند جذب او را به شکل دائمی در بیاورد.

 

گفتنی است باکایوکو در جولای 2017 با قراردادی به ارزش 40 میلیون یورو از موناکو به چلسی پیوست اما هرگز نتوانست به مهره ثابت و کلیدی در ترکیب تیم لندنی تبدیل شود و به همین خاطر طی فصول گذشته دائماً به تیم‌های دیگر قرض داده شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------