اسکوچیچ: بازی بهتری مقابل عراق انجام خواهیم داد



اسکوچیچ،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: دیدار با عراق بسیار متفاوت خواهد بود و نسبت به بازی با سوریه، بازی بهتری انجام خواهیم داد.

به گزارش تسنیم، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار با عراق در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: این بازی بسیار مهمی برای ماست. ما چند ماه پیش با عراق بازی کردیم، اما شرایط این بازی کاملاً متفاوت است. تیم عراق با مربی جدید تیم دور قبل نیست و با آن تیم یکسان نخواهد بود.

 

وی افزود: بازی اول ما مقابل سوریه، نتوانست کیفیت ما را به صورت کامل نشان دهد، اما با بازگشت بازیکنان‌مان و انگیزه‌ای که آنها دارند، می‌دانیم که بازی بهتری روبه‌روی عراق انجام خواهیم داد.

 

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره تفاوت شرایط تقابل با عراق نسبت به بازی قبلی اظهار داشت: بازی اول مشکلات زیاد بود و نتوانستیم آنطور که باید خودمان را نشان دهیم. برخی از تیم‌ها این مزیت را داشتند که بازیکنان خود را مدت زمان بیشتری در اختیار داشته باشند، اما ما از این مزیت بی بهره بودیم، چون بازیکنان لژیونر و بین‌المللی ما فقط دو روز قبل از بازی با سوریه به جمع ما اضافه شدند. بازیکنان داخلی ما هم از شرایط آمادگی دور بودند و به ریتمی که می‌خواستیم نرسیدند. با این حال با بهتر شدن شرایط و اضافه شدن بازیکنانی که در بازی اول غایب بودند، مطمئناً بازی بهتری مقابل عراق انجام خواهیم داد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------