مهدوی‌کیا: از هفته آینده کار خود را شروع می‌کنیم/ شرایط تیم ملی خوب است



مهدی مهدوی کیا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم ملی امید می‌گوید کارش را از هفته آینده با تیم ملی امید آغاز می‌کند.

به گزارش ایسنا، "مهدی مهدوی‌کیا" سرمربی تیم ملی امید ایران، درباره توافق‌اش با فدراسیون فوتبال گفت: خیلی خوشحالم که بعد از سال‌ها به فوتبال ایران برگشتم و امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد. امیدوارم همه دست به دست هم بدهند. می‌دانیم کار سختی در پیش داریم و به فوتبال کشورمان کمک کنیم و برای تیم ملی بزرگسالان پشتوانه‌سازی کنیم. ما با فدراسیون توافق 3 ساله کردیم و من دستیاران خودم را انتخاب کردم. ما وقت زیادی نداریم و از هفته آینده کار خود را شروع می‌کنیم.

 

مهدوی‌کیا درخصوص پتانسیل فوتبال ایران در رده امید گفت: ما پتانسیل‌های زیادی داشتیم و اگر بیشتر به بازیکنان جوان بیشتر بها بدهیم و بهتر بود عملکرد بهتری داشته باشیم.

 

مشاور رئیس فدراسیون فوتبال درباره حضورش در قطر و اردوی تیم ملی گفت: اوضاع خوب است. تیم ما در هفته اول سوریه را شکست داده است و با یک روحیه خوب به مصاف تیم عراق می‌رود. امیدوارم یک بازی خوب انجام دهیم. همه امیدوارند اتفاقات خوبی رقم بخورد و شرایط خود را در جدول بهتر کنیم.

 

مهدی مهدوی‌کیا افزود: شرایط تیم خیلی بهتر شده است. اولین بازی همیشه سخت است و در اولین بازی مربیان تیم نبودند. ما در نیمه دوم مقابل سوریه بهتر بودیم و الان هم بهتر شدیم و از نظر هر تیم ملی آماده برای مصاف با عراق است.

 

او درباره گروه تیم ملی در انتخابی جام جهانی گفت: اگر بخواهیم مقایسه کنیم، شرایط ما خیلی بهتر است و تیم ما وضعیت بهتری نسبت به کره جنوبی داشته است. سوریه و عراق هم تیم‌هایی هستند که شرایط مشابهی دارند. لبنان مقابل ما قطعا بسته بازی خواهد کرد. امارات حریرف دست و پا بسته‌ای نیست. تیم ما و کره شانس‌های اصلی صعود هستند.

 

مهدوی‌کیا در پایان درباره بازی تیم ملی ایران مقابل عراق تاکید کرد: ما خیلی فوتبال نزدیکی با این تیم داریم. چند بازیکن تکنیکی تیم عراق دارد. عراق بازی خوبی مقابل کره انجام نداد اما توانست یک امتیاز از حریف بگیرد. تیم ما در شرایط خوبی قرار دارد. تیم ما از هر نظر آماده است و امیدوارم سه امتیاز این بازی را به دست آوریم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------