حمله تند فریادشیران به میثاقی/ روشن: سجادی باید به نظر هواداران احترام بگذارد



ناصر فریاد شیران،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
ناصر فریاد شیران معاون اجرایی باشگاه استقلال پس از شکست آبی های تهران در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل الهلال عربستان روی خط برنامه شبکه سوم سیما آمد و در شرایطی از محمدرضا احمدی و محمدحسین میثاقی دو مجری برنامه با ناراحتی خداحافظی کرد که گفتگوی دوستانه‌ای میان این آنها ایجاد نشد.

پس از حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا که با شکست مقابل الهلال رخ داد، ناصر فریادشیران معاون ورزشی باشگاه استقلال روی آنتن برنامه فوتبال برتر رفت تا توضیحاتی در خصوص اتفاقات پیرامون این باشگاه بدهد.

 

با این حال بحث و جدل فریادشیران با میثاقی و احمدی مجریان برنامه باعث ناراحتی این مدیر استقلالی شده و او در جدیدترین مصاحبه‌اش با «ورزش سه» به آن‌ها تاخت.

 

فریادشیران در بخشی از صحبت‌هایش گفت: «این‌ها استاد حاشیه کردن و مسخره کردن هستند و با این رفتار می‌خواهند مخاطب برای خودشان ایجاد کنند؛ با بریدن حرف من و میهمانان دیگر. من معاون باشگاه هستم و آمده ام برای صحبت کردن، ولی سه نفر بین حرف‌های من صحبت می‌کردند. فکر می‌کنم هر دو مجری از پسر من کوچکتر باشند و برای من جای تاسف دارد که مورد نیشخندهای این دو نفر قرار می‌گیرم؛ مخصوصا آقای میثاقی... خارج از اصول حرفه‌ای و رسانه‌ای رفتار کردند. من الان سرباز استقلال هستم. مربی و سرباز فوتبال هستم و تمام زندگی‌ام برای فساد حاکم در فوتبال مبارزه کرده‌ام. در حدی نیستید که من را مسخره کنید. آقای میثاقی تو خبرنگار هستی و مسخره خودتی و باز هم خودتی و البته کسی که تو را حمایت می‌کند!»

 

فریادشیران ادامه داد: «ایشان (محمدحسین میثاقی) در اندازه ای نیست که در مورد پست و مقام من صحبت کند. اینطوری باشد من هم می‌گویم برو آقای هاشمی یا دکتر فروغی را بیاور که اندازه من هستند و می‌توانیم صحبت کنیم. آقای میثاقی! این برنامه ذات واقعی تو را نشان داد و من نه دیگر در این دنیا تو را می‌بخشم تو را و نه در آن دنیا. قابل تنبیه هم هستی و اگر یک جایی همدیگر را دیدیم، این را به تو نشان می‌دهم.»

 

روشن: مگر استقلال هیات مدیره هم دارد؟/ سجادی باید به نظر هواداران احترام بگذارد

فوتبالی نوشت: پیشکسوت استقلال در خصوص وضعیت مدیریت این باشگاه گفت:" شنیده ام که سجادی گفته هیات مدیره استقلال مورد اعتماد او است. مگر استقلال هیات مدیره هم دارد که مورد اعتماد او باشد؟ ما که این چند وقت هیات مدیره ای از استقلال ندیدیم و باید ببینم منظورش از هیات مدیره چه کسانی است؟"

 

" برخی از پیشکسوتان استقلال قبل از این که به باشگاه بروند جور دیگری حرف می زنند اما تا سمت می گیرند صحبت هایشان فرق می کند که این خوب نیست و در همه حال باید هوای هواداران را داشته باشند."

 

" سجادی باید به نظر هواداران استقلال احترام بگذارد. این هوادار است که صاحب اصلی این باشگاه است و وقتی هیات مدیره یا مدیر عاملی را قبول ندارد، باید آن را کنار بگذارد. همیشه باید خواسته هواداران اولویت قرار بگیرد و در همه کشورهای صاحب فوتبال وقتی هواداران مدیر یا مربی را نمی خواهند مدیر یا مربی عوض می شوند.اما در ایران انگار برعکس است."

 

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------