محمود فکری: اگر اتفاقات اردوی دوبی استقلال را می‌دانید و سکوت نکنید/ این‌ها خودشان را به حجازی و پورحیدری می‌چسبانند



محمود فکری،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی سابق تیم استقلال تهران معتقد است در زمان حضور او روی نیمکت آبی‌ها اتفاقات بزرگتر از حد معمول بازتاب داشتند.

محمود فکری در گفتگو با ایلنا درمورد حواشی پیرامون استقلال گفت: شخصی به تمرین ما آمد و بدون هماهنگی با باشگاه بود، با یکی از پیشکسوتان در تمرین حضور داشت و آن همه برای ما حاشیه درست کردند و مکتب استقلال و تاج و حجازی و پورحیدری را زیر سوال بردند. لطفا آقایان هر کسی را به مرحوم پورحیدری و حجازی نچسبانند. من سال‌ها شاگرد این دو عزیز بودم. اصلا چنین چیزهایی را در اردو استقلال و اطراف این تیم نمی‌شنیدم و نمی‌دیدم. الان اما بعضی ها را به این دو عزیز می‌چسبانند که هیچ ارتباطی به شخصیت رفتاری و منش آنها ندارند.

 

وی ادامه داد: آن موقع باشگاه را 50 میلیون جریمه کردند و آن اتفاقات را در بوق و کرنا کردند اما حالا همه سکوت رسانه‌ای کردند چرا این همه اتفاق افتاده و هیچ کسی چیزی نمی‌گوید. این همه حریف و حدیث در خصوص اتفاقات چند ماه اخیر آقایان بیرون آمده ولی نمی‌دانم چرا حراست وزارت ورزش که استقلال زیرمجموعه آن محسوب می‌شود هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد.

 

سرمربی سابق استقلال در ادامه گلایه‌هایش گفت: الان اما این اندازه مدرک از خیلی‌ها دارند ولی کاری صورت نمی گیرد. ما ماندیم چرا در اینجا زورشان به آدم های سالم می رسد؟ حتی از برخی رسانه ها گلایه دارم که فقط از محمود فکری انتقاد می کردند درحالیکه می دانند در دوبی چه اتفاقاتی افتاده است.

 

محمود فکری با اشاره به اتفاقاتی که در اردوی دوبی این تیم رخ داد گفت: حتی پیشکسوتانی که از اخبار تیم خبر ندارند هم اتفاقات دوبی را می دانند ولی سکوت می کنند. سکوت در مورد استقلال در وهله فعلی جایز نیست. این همه اتهامات مختلف در خصوص دلالی و همچنین ارزهای دولتی که گرفته شده است و همچنین مشکلات اخلاقی در چندین ماه گذشته از آدم‌های گوناگون پیرامون باشگاه استقلال وجود دارد اما برایم جالب است که هیچ کس از جمله وزارت ورزش که متولی این باشگاه است به راحتی از کنار این مساله عبور می‌کند.

 

سرمربی سابق استقلال در پایان گفت: این افرادی که از آقایان طرفداری می‌کنند آیا واقعا هوادار واقعی استقلال هستند یا حامیان شخص یا کاسبانی که در این بین از آب گل آلود ماهی می‌گیرند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------