پیام لاپورتا به هواداران خشمگین بارسلونا/ واکنش سرمربی آژاکس به احتمال هدایت آبی اناری‌ها



لاپورتا و کومان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا پیامی منتشر کرده و تاکید کرد به دنبال بهبود شرایط خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، یک روز پس از تساوی خانگی و عجیب مقابل گرانادا و در شرایطی که آینده رونالد کومان نامشخص است، خوان لاپورتا با ارسال پیامی اطمینان بخش به هواداران بارسا از آنها خواسته همچنان به تشویق و حمایت خود ادامه دهند. این در حالیست که بسیاری از هواداران بارسلونا تصور می کنند این تیم با رونالد کومان آینده ای ندارد و به همین دلیل خواهان حضور یک سرمربی جدید شده اند. خوان لاپورتا در این ویدئو مدعی شد مدیران باشگاه برای تغییر شرایط در آینده تلاش خواهند کرد.

 

خوان لاپورتا در این پیام تصویری می گوید: "سلام دوستان، من از شما می خواهم همچنان تیم خود را تشویق و حمایت کنید. باشگاه به این حمایت نیاز دارد و بابت این از شما تشکر می کنیم. لحظات سختی است و ما باید این شرایط را سپری کنیم.

 

قطعا در دیدار هفته بعد در لالیگا مقابل کادیز تیم برای کسب پیروزی تلاش خواهد کرد، اما نمی دانم چه اتفاقی رخ خواهد داد. اما هر چه شد هم در بازی بعدی مقابل لوانته همچنان تیم را تشویق کنید، زیرا بارسلونا به حمایت شما همانطور نیاز دارد و شما باید آرام باشید. ما می دانیم باید چه باید کاری انجام دهیم و مشکلات را برطرف خواهیم کرد."

 

***

 

واکنش سرمربی آژاکس به احتمال هدایت بارسلونا

اریک تن هاگ، سرمربی آژاکس تاکید کرد شایعات حضور روی نیمکت بارسلونا صحت ندارد.

 

پس از شکست 0-3 در لیگ قهرمانان مقابل بایرن مونیخ و تساوی دیشب در لالیگا مقابل گرانادا در استادیوم نوکمپ، اخبار حاکی از احتمال تغییر در کادر فنی بارسلونا در روزهای پیش رو است. رونالد کومان به طور کامل اعتماد خوان لاپورتا را از دست داده بود و به نظر می رسد حداکثر تا مقطع بازی های ملی در ماه اکتبر روی نیمکت بارسلونا قرار می گیرد. با وجود داشتن قرارداد با باشگاه آژاکس، نام اریک تن هاگ به عنوان یکی از گزینه های هدایت بارسلونا توسط رسانه های کاتالونیایی مطرح شده است. البته گزینه های دیگری مانند روبرتو مارتینز، ژاوی و آنتونیو کونته نیز در تیررس بارسلونا قرار گرفته اند و حداقل سرمربی آژاکس این اخبار را تکذیب کرده است.

 

اریک تن هاگ گفت: ما در حال حاضر از کار کردن در آژاکس لذت می بریم. من چیزی در مورد شایعات حضور در بارسلونا نمی دانم. این شایعات فقط برای شما اهمیت دارد، نه من. اجازه دهید فقط در مورد مسابقه با فورتونا سیتارد صحبت کنیم. من می دانم در این باشگاه چه چیزی داشتته و با چه افرادی کار می کنم.

 

من می دانم که چگونه می توانیم گام بعدی را با این تیم برداریم و اینجا در آژاکس خوشحالم. ما اهداف بزرگی داریم، می خواهیم بالاتر از این رفته برویم و باشگاه های بزرگ اروپا را هم اذیت کنیم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------