آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

لیورپول در «اولدترافورد» منچستریونایتد را تحقیر کرد/ تداوم ناکامی‌‌های رم با تساوی خانگی برابر ناپولی



دیدار لیورپول و منچستریونایتد،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
جدال رقبای دیرینه فوتبال جزیره در هفته دهم لیگ برتر با پیروزی قاطع لیورپول مقابل منچستریونایتد به پایان رسید.

به گزارش تسنیم، در مهمترین بازی هفته نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، امشب (یکشنبه) تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و لیورپول در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم رفتند که این بازی را میهمان مرسی‌سایدی با نتیجه قاطع 5 بر صفر به سود خود به پایان رساند.

 

لیورپول در این بازی شروعی طوفانی داشت و در همان ابتدای کار و در دقیقه پنج توسط نبی کیتا به گل رسید. پس از او دیوگو ژوتا در دقیقه 13 اختلاف را به دو گل افزایش داد. در ادامه موتور گلزنی محمد صلاح ستاره مصری میهمان مرسی‌سایدی روشن شد و او با ثبت سه گل در دقایق 38 ، 5+45 و 50 هت‌تریک کرد.

 

منچستریونایتدی‌‌ها در دقیقه 52 یکی از گل‌های خورده را به وسیله کریستیانو رونالدو جبران کردند، هرچند VAR رأی به آفساید بودن ستاره پرتغالی داد و گلش را مردود اعلام کرد. بی‌رحمی VAR برای شیاطین سرخ اما به همین جا ختم نشد، چرا که کمک داور ویدئویی اعلام کرد پل پوگبایی که در دقیقه 60 به خاطر یک تکل خشن روی پای نبی کیتا کارت زرد گرفته بود، باید اخراج شود. در نتیجه این خطا کیتا به شدت مصدوم و مجبور به ترک میدان شد.

 

10 نفره شدن من‌یونایتد این تیم را در لاک دفاعی فرو برد و همانطور که انتظار می‌رفت از ضرب‌آهنگ بازی کاسته شد و در نهایت سنگین‌ترین باخت فصل شاگردان اولگنار سولسشایر در این فصل و بدترین باخت خانگی تاریخ آنها مقابل لیورپول رقم خورد تا سرمربی نروژی بیش از پیش خودش را به درهای خروجی اولدترافورد نزدیک ببیند.

 

 ***

 

تداوم ناکامی‌‌های رم با تساوی خانگی برابر ناپولی/ مورینیو اخراج شد

در ادامه بازی‌های هفته نهم سری A ایتالیا، امروز (یکشنبه) تیم‌های فوتبال رم و ناپولی در ورزشگاه المپیکو به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

 

این سومین بازی بدون برد متوالی تیم فوتبال رم بعد از باختش در خانه یوونتوس در سری A و باخت 6 بر یک این تیم مقابل تیم بودوگلیمت در لیگ کنفرانس اروپا بود که ژوزه مورینیو سرمربی جالوروسی را بیش از پیش تحت فشار قرار داد. مربی که در دقیقه 82 بازی مقابل ناپولی به دلیل اعتراض به داور مسابقه برای دومین بار کارت زرد گرفت و اخراج شد.

 

با این نتیجه روند پیروزی‌های متوالی ناپولی به پایان رسید و این تیم بعد از هشت برد متوالی سرانجام امتیاز از دست داد. با این حال شاگردان لوچانو اسپالتی با 25 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به میلان صدرنشین شدند.

 

تیم فوتبال رم هم با یک امتیاز این بازی 16 امتیازی شد و به رده نهم جدول صعود کرد.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------