خطر حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا جدی تر شد



حدف استقلال و پرسپولیس از آسیا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مشکلات مالی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، این دو باشگاه پرسابقه ایرانی را در آستانه حذف از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده قرار داده است.

به گزارش ورزش سه، در پی خبرهایی مبنی بر سخت‌گیری AFC و تعدد پرونده‌های مالی ارجاع شده به این نهاد فوتبالی قاره آسیا، امروز باخبر شدیم فدراسیون فوتبال نامه‌ای برای کنفدراسیون فوتبال آسیا تنظیم کرده و در آن خواستار مهلت بیشتر برای رفع و رجوع مسائل مالی کرده است.

 

در این نامه فدراسیون فوتبال ایران با اشاره به مشکلات ناشی از تحریم و مسائل مختلف از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست فرجه‌ای برای تسویه‌حساب با طلبکاران کرده، هم‌آنچه که در سالهای قبل نیز توسط استقلال و پرسپولیس انجام شده و آن‌ها را از خطر حذف از رقابت‌های آسیایی دور کرده است، این‌بار اما با توجه به سوابق طولانی و مسائل هر ساله، پاسخ AFC به نامه‌ی فدراسیون فوتبال ایران منفی بوده و به این ترتیب دو تیم استقلال و پرسپولیس در حال حاضر در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2021 قرار گرفته‌اند.

 

البته لابی‌های مختلفی در حال انجام است تا به هر شکل کمیته مسابقات AFC مجوز حضور این دو تیم در رقابت‌های فصل آینده را صادر کند، اما این مسئله بیش از هر زمان دیگری دشوار شده است؛ چرا که همانطور که گفته شد سوابق هر دو باشگاه در پرداخت مطالبات در شرایطی‌ست که به AFC اجازه خوش‌بینی نمی‌دهد.

 

سخت‌گیری کنفدراسیون فوتبال آسیا در این مورد البته ممکن است در نهایت با دخالت‌های افراد سطح بالاتر بشکند اما فعلاً این دو باشگاه در شرایطی هستند که می‌شود آن‌ها را حذف‌شده از آسیا تلقی کرد؛ اما همان‌طور که قبلاً با دخالت وزیر ورزش این مسئله رفع و رجوع شده، شاید این‌بار هم اتفاق مشابهی رخ بدهد و این آخرین امید دو باشگاه پرطرفدار ایران در این رقابت‌هاست.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------