گل‌محمدی: برای آنها راحت پنالتی می‌گیرند



یحیی گل محمدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی پرسپولیس با اعلام موضع و ابراز نگرانی درباره داوری به رقیب مستقیم خود کنایه زد.

به گزارش ورزش سه، در حالی‌که لیگ برتر فوتبال ایران وارد هفته سوم برگزار خود شده است، به نظر می‌رسد همچنان جنگ‌های لفظی و روانی جای خاص خود را در این رقابت‌ها داشته باشند؛ دقایقی پیش یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست مطبوعاتی پیش از مسابقه قرمزها مقابل آلومینیوم با اشاره به مسئله داوری اعلام کرد برای رقیب آن‌ها خیلی ساده پنالتی می‌گیرند.

 

گل‌محمدی با اشاره به بازی تیمش مقابل فولاد در هفته اول از رقابت‌های لیگ برتر و هم‌چنین برشمردن یک اشتباه داوری در دیدار مقابل نساجی این‌طور ابراز نظر کرد که کفه‌ی داوری‌ها به سوی دیگران سنگینی می‌کند، دیگرانی که در سه هفته شروع لیگ دو پنالتی برایشان گرفته شده که البته واضح است که منظور یحیی تیمی به جز استقلال نیست که با سه پیروزی و 9 امتیاز در صدر جدول رقابت‌های لیگ به همراه سپاهان قرار گرفته است.


گل‌محمدی گفت: اتفاقات خودمان را با تیم‌های دیگر وقتی مقایسه می‌کنیم که خیلی راحت برای‌شان پنالتی گرفته می‌شود، یک مقدار نگران‌کننده است. ما یک گل سالم هفته قبل زدیم، ولی مردود شد و در مقابل فولاد هم یک پنالتی به ضررمان گرفتند. متأسفانه این‌ها نگرانی ایجاد کرده است. امیدوارم با دقت بیشتری این مسائل رسیدگی شود.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس حرفه‌هایش را اینطور آغاز کرده بود: ما هفته سوم را در پیش داریم و با توجه به شرایط جدول این مسابقه شرایط حساسی دارد. ما با تیمی بازی داریم که تیم دونده‌ای است، یکدست است و از پدیده‌های این فصل محسوب می‌شود. می‌دانم بازی کردن در اراک مقابل آن سخت است. مطمئنم بازی فنی و خوبی خواهد شد و ان‌شاءالله بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم. هدف‌مان هم قطعاً همین است، ولی باید بجنگیم و تلاش کنیم برای رسیدن به آن.

 

او سپس در مورد بحث داغ این روزهای پیرامون دو باشگاه استقلال و پرسپولیس توضیح داد: ما بیش از 100 میلیارد از AFC طلبکار هستیم و اگر این پول را به ما می‌دادند بدون دردسر مجوز حرفه‌ای‌مان صادر می‌شد. در مجموع شرایط تیم‌های ایرانی خوب نیست و این نشان می‌دهد ساختار تیم‌های کشورمان ضعیف است. ما باید روی این مسائل کار کنیم. باز هم جای شکرش باقی است که توانستیم مجوز حرفه‌ای را بگیریم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------