دستور عجیب وزیر کشور لبنان/ چمدان بازیکنان تیم ایران امنیتی شد!



بررسی چمدان های بازیکنان تیم ملی در لبنان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
وزیر کشور لبنان از سازمان امنیت فرودگاه بیروت درخواست کرد تا گزارش مفصلی از قضیه چمدان بازیکنان تیم ملی ایران که بدون بازرسی به این کشور آمده است، ارائه بدهد!

به گزارش مهر، دیدار تیم ملی فوتبال ایران با لبنان از ساعت ۱۵:۳۰ فردا پنجشنبه برگزار می‌شود. این مسابقه در مرحله سوم انتخابی جام جهانی است و تیم ملی ایران به منظور برپایی این مسابقه، دو روز پیش عازم بیروت شد.

 

هنگام ورود تیم ملی ایران به بیروت، چمدان زیاد بازیکنان و اعضای این تیم در فرودگاه لبنان به یکی از سوژه‌های شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد و جنجال زیادی به پا کرد. این موضوع بیشتر به یک جوسازی و ایجاد حاشیه برای تیم ملی ایران شباهت داشت.

 

در حالی که کمتر از یک روز دیگر تا شروع بازی دو تیم ایران و لبنان باقی مانده است، اتفاق عجیبی رخ داده که ممکن است این مسابقه را هم تحت تأثیر قرار بدهد.

 

«بسام المولوی» وزیر کشور لبنان در یک تصمیم جنجالی، به حاشیه‌های ورود تیم ملی ایران به لبنان دامن زد و از دستگاه‌های امنیتی فرودگاه بیروت درخواست کرد موضوع چمدان کاروان ایران بررسی شود.

 

وزارت کشور لبنان با انتشار بیانیه‌ای نوشت: «قاضی بسام المولوی وزیر کشور، پس از انتشار تصاویری از ورود بازیکنان فوتبال خارجی به بیروت، نامه‌ای به رئیس دستگاه امنیتی فرودگاه بین‌المللی رفیق حریری بابت تعداد زیاد چمدان و مسائل مطرح شده پیرامون عدم بررسی این چمدان‌ها در بدو ورود به فرودگاه ارسال کرد. مولوی از سازمان امنیت فرودگاه خواست تا بررسی‌های لازم را در این خصوص انجام دهد و گزارش مفصلی را به وی تحویل دهند تا اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.»

 

بسام همچنین این پیام را در صفحه شخصی خود منتشر کرد تا تأییدی باشد بر دستور وی برای یک تصمیم خبرساز آن هم در فاصله کوتاه تا بازی ایران با لبنان.

 

بررسی چمدان های بازیکنان تیم ملی در لبنان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

سایت عربی زبان «کوره» در واکنش به این دستور وزیر کشور لبنان نوشت: «این تصمیم در لبنان تعجب برانگیز تلقی می‌شود، به خصوص که بازیکنان فوتبال همیشه چمدان‌های زیادی با خود حمل می‌کنند.»

 

این اتفاق در حالی مورد توجه قرار گرفته است که ایران دو بازی خارج از خانه در پیش دارد و بعد از لبنان، باید برای بازی با سوریه عازم کشور اردن شود. ضمن این که در سفر ملی پوشان کشورمان از تهران به بیروت تعداد زیادی از لژیونرها حضور نداشتند و سایر بازیکنان ناچار بودند چمدان‌های لباس و سایر وسایل پزشکی را حمل کنند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------