آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شکست سنگین الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

الهلال بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را واگذار کرد و رکورد شکست ناپذیری اش شکسته شد! به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم های…

فیلم مستند «افسانه یک عقاب» به جشنواره میلان رسید



مستند افسانه یک عقاب،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
افسانه یک عقاب یکی از فیلمهای ایرانی است که به جشنواره جهانی فیلم‌های ورزشی 2021 میلان ایتالیا راه پیدا کرده است.

به گزارش فوتبالی، افسانه یک عقاب دومین قسمت از مستند "من ناصر حجازی هستم" است.

 

فیلم مستند زندگی ناصر حجازی که عنوان یکی از دو دروازه‌بان برتر قرن بیستم آسیا را در اختیار دارد و اخیرا هم از سوی فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال در دروازه تیم منتخب بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران قرار گرفت، با نام «افسانه یک عقاب» از دومین قسمت فیلم «من ناصر حجازی هستم…» به تهیه کنندگی و کارگردانی امیر رفیعی و تدوین رضا تاری‌وردی، نماینده ایران در بخش مستند بلند جشنواره ورزشی و جهانی میلان ایتالیا شده تا در این فستیوال نمایش و رقابت داشته باشد.

 

رفیعی قسمت اول «من ناصر حجازی هستم…» و «آبی به رنگ آسمان» را هم در کارنامه دارد که دومی پیرامون تاریخ باشگاه استقلال پرفروش‌ترین فیلم مستند تاریخ سینمای ایران است تا نام این باشگاه در عرصه هنر هم درخشان باشد.

 

 رفیعی به جز ساخت این فیلم، قسمت اول «من ناصر حجازی هستم…» و «آبی به رنگ آسمان» را هم ساخته که دومین فیلم او یعنی آبی به رنگ آسمان که پیرامون تاریخ باشگاه استقلال بود، پرفروش‌ترین فیلم مستند تاریخ سینمای ایران هم هست.

 

به جز افسانه یک عقاب، جایی برای فرشته ها نیست» به کارگردانی سام کلانتری، مستند «رویاهای خالکوبی شده» به کارگردانی‌ مهدی گنجی، «پیاده در زمان» به کارگردانی اعظم نجفیان و علی محمد قاسمی، «ملوانان تنها به دریا نمی‌روند» به کارگردانی الله‌کرم رضایی‌زاده و«پوکر» به کارگردانی محسن خان جهانی دیگر نمایندگان ایران در جشنواره جهانی فیلمهای ورزشی 2021 میلان هستند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------