جلسه آنلاین دادگاه CAS برای مطالبات استراماچونی/ استقلالی‌ها منتظر معجزه نباشند!



استراماچونی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
جلسه آنلاین دادگاه CAS درباره پرونده مطالبات آندره‌آ استراماچونی امروز (پنج‌شنبه) ظهر به وقت تهران برگزار شد.

به گزارش ایسنا، جلسه آنلاین دادگاه CAS در خصوص مطالبات آندره‌آ استراماچونی ظهر پنج‌شنبه با حضور حامد افضلی، معاون بین‌الملل، فرشاد سمیعی، معاون حقوقی و سه وکیل خارجی از طرف باشگاه استقلال برگزار شد. همچنین فریبرز محمودزاده، نماینده سازمان لیگ به عنوان شاهد در این جلسه حضور داشت و از طرف سرمربی ایتالیایی هم فدریکو پاستورلو و سه وکیل دیگر شرکت داشتند.

 

باشگاه استقلال در ماه اردیبهشت پس از دریافت مشروح پرونده مطالبات این مربی ایتالیایی،‌ لایحه مربوط به دفاعیات خود را نسبت به این پرونده ارسال تا بررسی‌های لازم در خصوص این پرونده صورت بگیرد.

 

طبق مذاکراتی در این جلسه میان باشگاه استقلال و نمایندگان آندره‌آ استراماچونی شکل گرفته است، به نظر می‌رسد مدیران استقلال امید چندانی برای تغییر وضعیت این پرونده ندارند و طبق روندی که تا اینجای کار پیش رفته است، باشگاه استقلال می‌تواند در پرداخت مبالغ تاخیر پرداخت مطالبات و جزئیات این پرونده اقداماتی انجام دهد تا بتواند مقداری از مبلغ کل مطالبات را کاهش دهد.

 

با توجه به این جلسه و اتفاقاتی که در این مدت برای پرونده استراماچونی پیش آمده است، به نظر می‌رسد شرایط منفی برای آبی‌پوشان همچنان پابرجاست و شاهد هیچ تغییر مثبتی به نفع استقلال نیستیم. با این وجود باید دید در آینده چه اتفاقاتی برای پرونده استراماچونی رخ می‌دهد و استقلال می‌تواند بدهی خود را کم کند یا قرار است اتفاقات دیگری برای آبی‌پوشان رقم بخورد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------