پست اعتراض آمیز بازیکنان تیم ملی علیه فدراسیون فوتبال/ پیام مهدی طارمی به ملی‌ پوشان پس از برد مقابل لبنان



پست اعتراض آمیز بازیکنان تیم ملی علیه فدراسیون فوتبال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
بازیکنان تیم ملی ایران نسبت به عدم حمایت از آنها و نبود امکانات لازم گلایه کردند.

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتبال ایران در پنجمین مسابقه خود در مرحله مقدماتی جام جهانی موفق شد برد ارزشمندی در خاک لبنان کسب کند و شکست یک بر صفر را با برتری ۲ بر یک تغییر بدهد تا ۱۳ امتیازی شود و در صدر جدول گروه قرار بگیرد.

 

ملی‌پوشان فوتبال ایران پس از پایان این مسابقه اقدام به انتشار یک پست مشترک در اینستاگرام خود کردند که نشان از گلایه آنها نسبت به وضعیت موجود برای تیم ملی است و در پیامی نوشته‌اند:

 

«ما بازیکنان تیم ملی با همه توان و غیرت ایرانی و با حمایت شما مردم شریف ایران در دور رفت بدون شکست صدرنشین شدیم. لازم است به اطلاع مردم برسد که تیم ملی با چه مشکلات عجیبی روبرو است که به هیچ وجه در شان نام کشورمان نیست. در تدارکات و پشتیبانی، در حد یک تیم باشگاهی هم حمایت نمی‌شویم.

 

یک‌سال است لباس‌های کهنه را می‌پوشیم و هر بار پس از شست‌وشو دوباره باید بپوشیم. در همین سفر لبنان با مشکلات زیادی از جمله زمین تمرین مواجه شدیم، اما اعتراض مناسبی از طرف مسئولین فدراسیون صورت نگرفت.

 

بازیکنان تیم ملی برخلاف وعده‌ها و با گذشت چندین ماه، هنوز پاداش‌های خود را دریافت نکرده‌اند.

 

از صعود در بحرین به بعد، دیگر خبری از مسئولین ورزش کشور نبوده. پیروزی‌های ما برای‌شان عادی شده و به جای اینکه بیشتر حمایت کنند، به‌طور کلی فراموش‌مان کرده‌اند. این وضعیت اصلا مناسب تیمی نیست که در صدر رنکینگ آسیاست و مهیای حضور در جام جهانی می‌شود.»

 

پست اعتراض آمیز بازیکنان تیم ملی علیه فدراسیون فوتبال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

 ***

 

پیام مهدی طارمی به ملی‌ پوشان

طارمی که به دلیل حواشی پیش آمده با اسکوچیچ به تیم ملی دعوت نشد، پس از برتری 2-1 تیم ملی مقابل لبنان در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:

 

تبریک و خسته نباشید به اعضای تیم ملی بابت برد لبنان و تداوم صدرنشینی. زنده باد ایران.

 

جالب اینجاست که مهاجم گلزن باشگاه پورتو دقایقی قبل از انتشار این توئیت، مطلب دیگری با همین متن منتشر کرده بود که در آن پیروزی تیم ملی را برابر بحرین تبریک گفته بود! طارمی این توئیت را پاک و تصویر بالا را منتشر کرد.

 

پست اعتراض آمیز بازیکنان تیم ملی علیه فدراسیون فوتبال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------