حمله تند رئیس سابق بایرن مونیخ به ‌من‌سیتی و PSG: با پول‌های کثیف‌تان هم قهرمان اروپا نشدید!



رئیس سابق بایرن مونیخ،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
رئیس سابق باشگاه بایرن مونیخ اظهارات تندی را علیه دو باشگاه اروپایی که توسط مالکان عربی اداره می‌شود مطرح کرد.

به گزارش تسنیم، اولی هوینس رئیس سابق باشگاه بایرن مونیخ جز مخالفان و معترضان سرسخت سیاست‌های دو باشگاه منچسترسیتی و پاری‌سن‌ژرمن بوده و هست.

 

هوینس امروز (جمعه) در گفت‌و‌گو با یک پادکست به دو باشگاهی که بودجه‌شان از جیب مالکان خاورمیانه‌ای تأمین می‌شود و به نقض قانون بازی جوانمردانه مالی یوفا متهم هستند، حمله کرد و گفت: پول‌های کثیف آنها هم کافی نیست. من حتی نمی‌دانم که آیا ناصر الخلیفی (رئیس قطری پاری‌سن‌ژرمن) فوتبال را دوست دارد یا نه؟ فرق بین من و او به عنوان رئیس چیست؟ من جان می‌کندم تا پول درآورم و او پول هدیه می‌گرفت. هرچقدر پول لازم باشد در اختیارش می‌گذارند و به همین دلیل نیاز ندارند کار کند. فقط کافیست یک بازیکن بخواهد و آن وقت با امیرش تماس می‌گیرد. با این حال تا الان هیچ یک از دو باشگاه هنوز هیچ چیز (اشاره به قهرمانی‌های اروپا) نبرده‌اند، هیچ چیز.

 

هوینس با اشاره به باخت پاری‌سن‌ژرمن مقابل بایرن مونیخ در فینال لیگ قهرمانان سال 2020 افزود: اگر آنها مقابل ما قرار بگیرند باز هم خواهند باخت، نه همیشه اما هرازچند گاهی. در واقع شکست دادن آنها باید هدف ما باشد و زمانی که آنها را شکست دهیم، من خیلی خوشحال می‌شوم.  شیوه‌ای که در حال حاضر پاری‌سن‌ژرمن مدیریت می‌شود بر مبنای برنامه‌‌ریزی یکساله است اما من اصلاً چنین چیزی را قبول ندارم. من از منظر اقتصادی همه چیز را نگاه می‌کنم. شیوه کاری من اینگونه نیست که تمام پولم را یکباره هزینه کنم فقط برای اینکه برای یک یا دو سال خوشحال باشم. بایرن مونیخ همیشه با فوتبال بازی کردن درآمد کسب کرده است و منتظر لطف و سرمایه‌گذاری خارجی‌ها نبوده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------