اتهام قدیمی به آلوز؛ او نیمار را از بارسا جدا کرد؟



دنی آلوز و نیمار،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
دنی آلوز را هنوز به این متهم می کنند که تابستان 2017 نیمار را به جدایی از بارسا و پیوستن به پی اس جی ترغیب کرده بود.

به گزارش ورزش سه، دنی آلوز چهارشنبه رسما قراردادش با بارسلونا را امضا کرد و از حالا مهیای نخستین بازی خود در بازگشت به جمع آبی اناری ها خواهد شد.

 

آلوز در مراسم معارفه و سپس نشست خبری خود اعتراف کرد که بازگشت به بارسا را باور ندارد و این اتفاقی رویایی برایش محسوب می شود. او قول داد که 100 درصد توانش را برای کمک به بارسا خواهد گذاشت و تاکید داشت که سن تنها یک عدد است و به صرف اینکه 38 سال دارد، قرار نیست بازیکنی تمام شده باشد اما آلوز 4 سال پیش متهم به دخالت در انتقال نیمار به پی اس جی شده بود. به او اتهام می زدند که نقش اول در جدایی نیمار از بارسا را داشت و او در شروع تدریجی افت کیفی بارسا نقش اصلی را داشت.

 

در هر صورت حضور بیش از 10 هزار نفر از مراسم معارفه نیمار نشان از این داشت که هواداران بارسا هنوز او را دوست دارند اما واقعیت ماجرا چیست؟ 

دنی آلوز تابستان 2016 از بارسا جدا شد و به یوونتوس پیوست. تنها یک سال بعد او تقاضای جدایی کرد و در حالی که به نظر می رسید راهی سیتی خواهد شد، سر از پی اس جی در آورد. سه هفته پس از انتقال آلوز به پی اس جی بود که نیمار نیز بارسا را ترک کرده و با پرداخت 222 میلیون یورو بند فسخ به تیم پاریسی ملحق شد تا این شائبه ایجاد شود، آلوز باعث جدایی نیمار شده اما مدافع برزیلی چند ماه بعد در مصاحبه با لوپاریزین فاش ساخت که از هفته ها قبل می دانست نیمار به پی اس جی خواهد رفت.

 

او به لو پاریزین گفته بود:« به جان فرزندم قسم که من نقشی در جدایی نیمار از بارسا نداشتم. قبل از اینکه من با پی اس جی قرارداد امضا کنم، او به من زنگ زد و گفت که قصد دارد به پی اس جی برود و به من هم توصیه کرد این تیم را انتخاب کنم. من فقط به او گفتم دوست دارم در هر تیمی که هست، خوشحال باشد. در واقع من از خیلی ها زودتر می دانستم نیمار می خواهد از بارسا جدا شود و به وی هیچ توصیه ای برای جدایی نکردم.»

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------