نشست بی‌نتیجه مدیران منچستریونایتد درباره سولسشایر



سولسشر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، به شایعات اخراجش از این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش ورزش سه، منچستر یونایتد امروز در ادامه روند کابوس وار و ناامیدکننده خود طی هفته‌های اخیر با نتیجه باورنکردنی و عجیب 4-1 برابر حریف پایین جدولی یعنی واتفورد شکست خورد؛ موضوعی که حالا اوله گنار سولسشر را در آستانه برکناری از هدایت شیاطین سرخ قرار داده است.

 

سولسشر بعد از شکست سنگین منچستریونایتد مقابل واتفورد گفت: " این یک چالش بزرگ برای همه است. من برای باشگاه و با آن کار می‌کنم. ما ارتباط خوبی داریم و اگر قرار باشد باشگاه کاری انجام دهد، این گفتگو بین خود ماست نه من و شما. من کاملاً هواداران را درک می کنم. ما از این شرایط خجالت می‌کشیم. ما راه‌مان را از گم کرده ایم. ما در وضعیت بسیار بدی قرار داریم.  اما این بخشی از فوتبال است و می‌دانم که آنها از تیم و هرکسی که در زمین است حمایت خواهند کرد.

 

نیمه اول بدترین بازی ممکن بود که ما انجام دادیم و برای من دشوار است که توضیح دهم چرا اینقدر به حریف اجازه دادیم موقعیت ایجاد کند. از طرفی فکر می کنم که خریدهای تابستانی انتظارات را بالا برد. با توجه به دومی در فصل گذشته امیدوار بودیم شروع خوبی داشته باشیم اما در رسیدن به فرم ایده‌آل ناکام هستیم."

 

سولسشر یک بار دیگر در پاسخ به یک سوال پیرامون احتمال اخراج از منچستریونایتد گفت: "این به من مربوط نمی‌شود که بخواهم نگرانش باشم. من تا جایی که بتوانم سخت کار می کنم و می‌دانم با کادری که در اختیار دارم می‌توانم چه کاری انجام دهم. در حال حاضر ما نتیجه نمی گیریم بنابراین می توانم این سوال شما را درک کنم. من به خودم اعتماد دارم و می‌دانم که می توانیم شرایط را تغییر دهیم."

 

جلسه اضطراری مدیران منچستریونایتد برای برکناری سولسشایر/ دستور مالکان باشگاه بابت تسریع در توافق با زیدان

یک رسانه انگلیسی از نشست اضطراری مسئولان باشگاه منچستریونایتد برای قطع همکاری با سرمربی فعلی تیم فوتبال این باشگاه خبر داد.

 

به گزارش تسنیم، سایت «Times Sport» نوشت که باشگاه منچستریونایتد، از اعضای هیئت مدیره دعوت کرده تا درباره برکناری اولگنار سولسشایر از هدایت شیاطین سرخ، نشستی اضطراری برگزار کنند.

 

در این نشست درباره نحوه پایان همکاری با سولسشایر و پرداخت غرامت فسخ قرارداد او تبادل نظر خواهد شد.

 

این سایت همچنین نوشت که خانواده گلیزرها (مالکان باشگاه منچستریونایتد) به مسئولان باشگاه دستور داده‌اند تا به تلاش‌های خود برای متقاعد کردن زین‌الدین زیدان سرعت بدهند.

 

مالکان باشگاه منچستریونایتد به مدیران این باشگاه اعلام کرده‌اند پیشنهاد مالی خود را به سرمربی پیشین رئال مادرید افزایش دهند تا او را جایگزین سولسشایر کنند.

 

نشست بی‌نتیجه مدیران منچستریونایتد درباره سولسشایر

جلسه سران باشگاه منچستریونایتد برای تصمیم‌گیری درباره آینده نیمکت شیاطین سرخ، نتیجه‌ای در پی نداشت.

 

آنها در این جلسه درباره آینده اولگنار سولسشایر به تبادل‌نظر پرداختند، اما نشست فوق نتیجه‌ای در بر نداشت و تصمیمی در مورد ادامه فعالیت سرمربی نروژی شیاطین سرخ گرفته نشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------