شکست سنگین میلان مقابل فیورنتینا در شب دبل زلاتان/ بارسلونا با ژاوی فاتح دربی کاتالونیا شد



دیدار میلان و فیورنتینا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
میلان نخستین شکست خود در این فصل از مسابقات سری A را مقابل فیورنتینا تجربه کرد.

به گزارش تسنیم، میلان شنبه شب در چارچوب هفته سیزدهم سری A ایتالیا، در ورزشگاه آرتمیو فرانچی فلورانس میهمان فیورنتینا بود و با نتیجه 4 بر 3 شکست خورد.

 

آلفرد دونکان در دقیقه 15، ریکاردو ساپونارا در دقیقه 1+45 و دوسان ولاهوویچ در دقیقه 60 برای بنفش‌پوشان گلزنی کردند. در ادامه میلان به بازی برگشت و زلاتان ابراهیموویچ در دقایق 62 و 67 دروازه فیورنتینا را باز کرد. در دقیقه 86 ولاهوویچ توانست چهارمین گل میزبان را به ثمر برساند و گل به‌خودی لورنتزو ونوتی (مدافع فیورنتینا) در دقیقه 7+90 نیز مانع رقم خوردن نخستین شکست فصل میلان در سری A نشد.

 

روسونری که با یک تساوی نیز موقتاً صدرنشین جدول سری A می‌شد، با 32 امتیاز در رتبه دوم باقی ماند و برای افزایش نیافتن فاصله خود با ناپولی، امیدوار به شکست این تیم در دیدار امشب (یکشنبه) مقابل اینتر خواهد بود. فیورنتینا نیز با 21 امتیاز به رده ششم جدول صعود کرد.

 

***

 

خوشامدگویی بارسلونا به ژاوی با برتری در دربی کاتالونیا

تیم‌های بارسلونا و اسپانیول شنبه شب در ادامه دیدارهای هفته چهاردهم لالیگای اسپانیا، در ورزشگاه نوکمپ به مصاف هم رفتند که بارسلونا با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید.

 

ممفیس دپای در دقیقه 48، تنها گل دربی کاتالونیا را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

 

بارسلونا که نخستین دیدار خود را با هدایت ژاوی ارناندس تجربه می‌کرد، پس از ناکامی در کسب پیروزی در چهار بازی متوالی لالیگا توانست با 20 امتیاز، به جایگاه ششم جدول صعود کند. اسپانیول هم با 17 امتیاز در رتبه یازدهم جدول رقابت‌ها قرار دارد.

 

دیدار بارسلونا و اسپانیول،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------