چلسی با وجود توقف برابر منچستریونایتد صدرنشین ماند/ بازگشت منچسترسیتی به رده دوم با پیروزی مقابل وستهام



دیدار چلسی و منچستریونایتد،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مصاف چلسی و منچستر یونایتد در هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس با تساوی به پایان رسید.

به گزارش فارس، از هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس، چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن میزبان منچستر یونایتد بود و این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

 

در این بازی سانچو، روی اشتباه جورجینیو ستاره ایتالیایی چلسی، دروازه این تیم را باز کرد تا اولین گل خود را در لیگ برتر انگلیس در دقیقه 50 به ثمر رساند.

 

در ادامه جورجینیو از روی نقطه پنالتی در دقیقه 69 اشتباه خود را جبران کرد و موفق به گلزنی شد.

 

چلسی با این تساوی 30 امتیازی شد و به صدرنشینی خود در لیگ برتر انگلیس ادامه داد.

 

منچستر یونایتد هم با این تساوی 18 امتیازی شد و در مکان هشتم ایستاده است.

 

 ***

 

بازگشت منچسترسیتی به رده دوم با پیروزی مقابل وستهام

شاگردان پپ گواردیولا در هوای برفی شهر منچستر سه امتیاز ارزشمند از چکش‌ها گرفتند.

 

هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه - به وقت تهران) با برگزاری سه دیدار همزمان پیگیری شد که در یکی از دیدارها منچسترسیتی در هوای برفی شهر منچستر موفق شد با نتیجه 2 بر یک وستهام را در ورزشگاه اتحاد از پیش‌رو بردارد. در این دیدار ایلکای گوندوگان در دقیقه 33 و فرناندینیو در دقیقه 90 برای سیتیزن‌ها و مانوئل لنزینی در دقیقه 4+90 برای وستهام گلزنی کردند.

 

شاگردان پپ گواردیولا با این برد 29 امتیازی شدند و رده دوم جدول رده‌بندی را از لیورپول پس گرفتند. مردان دیوید مویس هم 23 امتیازی باقی ماندند و همچنان در رده چهارم جدول این رقابت‌ها جای دارند.

 

در بازی همزمان برنتفورد در روزی که سامان قدوس را روی نیمکت داشت به لطف تک‌گل دقیقه 24 ایوان تونی از روی نقطه پنالتی با نتیجه یک بر صفر میهمانش اورتون را با شکست بدرقه کرد.

 

لسترسیتی هم در ورزشگاه کینگ‌پاور با نتیجه 4 بر 2 واتفورد را از پیش‌رو برداشت تا شاگردان برندان راجرز اولین برد خود در چهار بازی اخیرشان را به دست بیاورند.

 

همچنین برگزاری دیدار همزمان بین تیم‌های برنلی و تاتنهام به دلیل بارش برف و وضعیت نامساعد جوی به تعویق افتاد.

 

 ***

 

اتلتیکومادرید با یک پیروزی پرگل نزدیک‌ترین تعقیب کننده رئال شد

شاگردان دیه‌گو سیمئونه با ثبت هشتمین پیروزی خود در فصل جاری لالیگا، خودشان را به یکقدمی رقیب همشهری رساندند.

 

بازی‌های هفته پانزدهم لالیگای اسپانیا امشب (یکشنبه) با انجام یک دیدار پیگیری شد که در آن تیم فوتبال اتلتیکومادرید موفق شد میزبان خود کادیس را با نتیجه 4 بر یک شکست دهد.

 

در این بازی که هشتمین پیروزی فصل روخی بلانکو در لالیگا را در پی داشت، توماس لمار در دقیق56، آنتوان گریزمان در دقیقه 70، آنخل کورئا در دقیقه 76 و ماتئوس کُنیا در دقیقه 86 برای تیم تحت هدایت دیه‌گو سیمئونه گلزنی کردند. تنها گل تیم میزبان را هم اتلتیکویی‌ها زدند چرا که دروازه‌بان آنها یان اوبلاک در دقیقه 86 درست قبل از به ثمر رسیدن گل چهارم تیمش، به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

 

با این نتیجه، اتلتیکومادرید 29 امتیازی شد و از رده ششم جدول به رده دوم صعود کرد. این در حالیست که اتلتیکومادرید در این فصل 14 بازی انجام داده است. قرمزوسفیدپوشان پایتخت حالا تنها یک امتیاز با رقیب همشهری خود رئال مادرید که 13 بازی انجام داد و از ساعت 23:30 امشب میزبان سویا خواهد بود، فاصله دارند.

 

***

 

رم هشتمین پیروزی فصلش را جشن گرفت

تیم فوتبال رم در یک بازی خانگی مقابل تورینو در هفته چهاردهم سری A موفق به کسب پیروزی شد.

 

در ادامه دیدارهای هفته چهاردهم سری A ایتالیا، امشب (یکشنبه) تیم فوتبال رم در ورزشگاه المپیکو به مصاف تورینو رفت و میهمانش را با نتیجه یک بر صفر شکست داد.

 

تنها گل این بازی در دقیقه 32 توسط تامی آبراهام مهاجم انگلیسی جالوروسی به ثمر رسید تا تیم تحت هدایت ژوزه مورینیو ضمن کسب هشتمین پیروزی‌اش در فصل جاری سری A، 25 امتیازی شود و از بابت ماندن در رده پنجم جدول اطمینان حاصل کند.

 

در همین حال تورینو که برای هفتمین بار در این فصل کالچو تن به شکست داد، 17 امتیازی ماند و در رده سیزدهم جدول قرار گرفت.

 

***

 

لیون با کسب ۳ امتیاز مون‌پولیه را ترک کرد

دیدارهای هفته پانزدهم لوشامپیونه فرانسه با پیروزی خارج از خانه شاگردان پیتر بُس در خانه تیم مون‌پولیه دنبال شد.

 

دیدارهای هفته پانزدهم لوشامپیونه فرانسه امروز (یکشنبه) با دو دیدار دیگر پیگیری شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال لیون با تک گل دقیقه 17 لوئیز پاکتا موفق به شکست میزبان خود تیم مون‌پولیه شد.

 

این نتیجه به معنای رقم خوردن ششمین پیروزی فصل تیم لیون و 22 امتیازی شدن این تیم برای صعود به رده هفتم جدول و 19 امتیازی ماندن مون‌پولیه و سقوط این تیم به رده یازدهم جدول بود.

 

پیش از این بازی نیز تیم فوتبال رمس با نتیجه یک بر صفر بر میهمانش تیم کلرمون‌فوت غلبه کرده بود که در آن بازی گیسلین کنان در دقیقه نخست وقت‌های تلف شده نیمه دوم تنها گل مسابقه را به ثمر رساند. رمس با کسب سومین پیروزی‌اش در این فصل 16 امتیازی شد و حالا با 16 امتیازی در رده چهاردهم جدول قرار دارد. تیم کلرمون فوت اما با 13 امتیازی که از قبل داشت در رده هجدهم جدول باقی ماند.

 

***

 

رئال مادرید با گل دیرهنگام وینیسیوس بر سویا غلبه کرد

کهکشانی‌‌ها با کسب یک پیروزی خارج از خانه مقابل تیم سویا، جای پای خود را در صدر جدول رده‌بندی رقابت‌های لالیگا محکم کردند.

 

در بازی ماقبل آخر از هفته پانزدهم لالیگای اسپانیا، یکشنبه شب از ساعت 23:30 به وقت تهران تیم فوتبال رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان سویا بود و حریف آندلسی خود را با نتیجه 2 بر یک مغلوب کرد.

 

رئالی‌ها در حالی سه امتیاز بازی را از آن خود کردند که این سویا بود که در دقیقه 12 با گل رافا میر پیش افتاد. کریم بنزما اما در دقیقه 32 گل تساوی را برای رئال مادرید به ثمر رساند. سه دقیقه مانده به پایان مسابقه نیز وینیسیوس جونیور با پاس هموطنش ادر میلیتائو بازگشت کهکشانی‌ها را کامل کرد تا سه امتیاز بازی به شاگردان کارلو آنچلوتی برسد.

 

رئال مادرید با این نتیجه ضمن کسب دهمین پیروزی خود در چهاردهمین بازی‌اش  33 امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول لالیگا تثبیت کرد. سویا هم که برای دومین بار در این فصل متحمل شکست شد، با 28 امتیاز در رده چهارم جدول باقی ماند.

 

***

 

افزایش حاشیه امنیت ناپولی در صدر جدول با پیروزی قاطع مقابل لاتزیو

تیم فوتبال ناپولی با اضافه کردن یک پیروزی دیگر به کارنامه خود، به روند خوبش در فصل جاری سری A ادامه داد.

 

در آخرین بازی از هفته چهاردهم سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت 23:15 به وقت تهران تیم‌های فوتبال ناپولی و لاتزیو در ورزشگاه دیه‌گو آرماندو مارادونای شهر ناپل به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 4 بر صفر ناپولی خاتمه یافت.

 

ناپولی خیلی سریع و در دقیقه 7 مسابقه توسط پیوتر زیلینسکی به گل رسید و سه دقیقه پس از او، دریس مرتنس اختلاف را به دو گل افزایش داد. کار لاتزیو برای بازگشت به بازی با دریافت گل سوم در دقیقه 29 سخت‌تر شد که این گل هم توسط مرتنس رقم خورد. حسن ختام پیروزی قاطع شاگردان لوچانو اسپالتی هم گلی بود که فابیان رویس در دقیقه 85 به ثمر رساند.

 

با این نتیجه ناپولی یازدهمین پیروزی خود را در فصل جاری سری A کسب کرد و حاشیه امنیتش در صدر جدول رده‌بندی مسابقات را به سه امتیاز افزایش داد. لاتزیو اما با قبول پنجمین شکستش و به خاطر تفاضل گل ضعیف‌تر نسبت به یوونتوس، یک پله سقوط کرد و در رده هشتم جدول قرار گرفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------