حیرت‌انگیز مثل رونالدو؛ ستاره ۸۰۰ گله شد



رونالدو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی، با زدن هشتصد گل در طول دوران فوتبال خود نامش را بار دیگر در تاریخ این ورزش جاودانه کرد.

به گزارش ورزش سه، دو تیم منچستریونایتد و آرسنال شب گذشته در چارچوب مسابقات هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند و شیاطین سرخ موفق شدند به لطف دبل کریستیانو رونالدو با نتیجه 2-3 برابر حریف به پیروزی برسند.

 

این دیدار از اهمیت ویژه‌ای برای این بازیکن پرتغالی برخوردار بود، چرا که موفق شد نامش را به عنوان اولین بازیکنی در تاریخ که در طول دوران فوتبال حرفه‌ای خود به 800 گل زده رسیده ثبت کند.

 

به ثمر رساندن گل‌های حساس و مهم به یکی از عادت‌های رونالدو پس از بازگشت به اولدترافورد تبدیل شده و این مهاجم بارها و بارها موفق شده گل‌های سه امتیازی برای تیمش به ثمر برساند و در نقش فرشته نجات شیاطین سرخ در این فصل پر فراز و نشیب ظاهر شود.

 

فوق ستاره تیم ملی پرتغال در هر یک از پنج بازی که این فصل با پیراهن یونایتد در لیگ قهرمانان انجام داده حداقل یک گل به ثمر رسانده که دو گل از این بین در لحظات پایانی به ثمر رسیده و زمینه‌ساز پیروزی تیمش شده است و در لیگ برتر نیز شش بار دروازه حریفان را باز کرده است.

 

دو گلی که رونالدو در بازی شب گذشته برابر آرسنال به ثمر رساند باعث شد که مجموعه گل‌های زده این بازیکن به عدد باورنکردنی 801 گل برسد. رکوردی که مانند بسیاری دیگر از رکوردهای این بازیکن برای اولین بار در تاریخ توسط یک فوتبالیست به ثبت می‌رسد.

 

باید به این نکته نیز اشاره کرد که رونالدو 405 گل خود را در دوران پر افتخار حضورش در سانتیاگو برنابئو و با پیراهن رئال مادرید به ثمر رساند تا نقش مهمی در فتح چهار لیگ قهرمانان با این تیم ایفا کرده باشد.

 

او حالا  130 گل با پیراهن یونایتد، 115 گل در تیم ملی پرتغال، 101 گل با یوونتوس و پنج گل با اسپورتینگ نیز در کارنامه‌اش دارد.

 

دو گل این بازیکن در بازی شب گذشته برابر آرسنال در حالی به ثمر رسید که مایکل کریک تصمیم گرفته بود رونالدو را در بازی حساس هفته گذشته برابر چلسی روی نیمکت قرار دهد. اتفاقی که با اعتراض بسیاری از هواداران و کارشناسان روبرو شده بود.

 

گل اول رونالدو در حالی به ثمر رسید که یونایتد بار دیگر و پس از به تساوی کشیده شدن بازی توسط برونو فرناندز از توپچی‌ها عقب افتاده بود. روی حمله مستقیمی که یونایتد با چند پاس بلند روی دروازه آرسنال انجام داد، این بازیکن موفق شد با جایگیری درست در محوطه جریمه، پاس ارسالی مارکوس راشفورد را با یک ضربه سر ضرب وارد درازه حریف کند و بازی را در دقیقه 52 به تساوی بکشاند.

رونالدو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

اما این پایان ماجرا نبود و در دقیقه 69 در حالی که داور معتقد بود خطایی روی فرد در محوطه جریمه صورت نگرفته، کمک داور ویدیویی به او دستور بازبینی صحنه را داد و در نهایت ضربه پنالتی به سود یونایتد اعلام شد تا این بار رونالدو پشت این ضربه قرار گرفت و توپ را با قدرت هرچه تمام‌تر به وسط دروازه آرسنال فرستاده و به گل تبدیل کند.

رونالدو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

رونالدو پس از بازی در اینستاگرامش نوشت:« ذهن ما از همین حالا روی بازی بعدی است. زمانی برای جشن گرفتن نیست! پیروزی امروز برای بازگشت به مسیر بسیار مهم بود. اما هنوز راه زیادی برای رسیدن به مقصدمان در پیش است... به تمامی هم تیمی‌ها تبریک می‌گویم. امشب روحیه بسیار خوبی از خود نشان دادند! و تشکر مخصوص از هواداران، ما نمی‌توانستیم این کار را بدون شما انجام دهیم.»

 

فوق ستاره یونایتد با زدن این دو گل در برابر چشمان رالف رانگنیک نشان داد که هنوز و در سن 36 سالگی از بهترین شرایط ممکن برخوردار است و همچنان در رده بهترین بازیکنان دنیای فوتبال جای دارد.

 

به نظر می‌رسد که این مهاجم پرتغالی تا پایان فصل راه درازی را برای بهبود این رکورد با پیراهن یونایتد در پیش داشته باشد، رکوردی که بعید به نظر می‌رسد تا  سالیان سال بازیکنی بتواند به آن دست پیدا کند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------