رادوشویچ ایران را ترک کرد/ رادو :شکایتم از پرسپولیس را کنسل کردم



رادوشویچ،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
بوژیدار رادوشویچ پس از دریافت مطالباتش ایران را ترک کرد.

به گزارش ورزش سه، دروازه‌بان کروات تیم پرسپولیس که دو روز پیش ۵۰ هزار یورو دریافت کرده بود، روز گذشته ایران را ترک کرد تا به کشورش برود.

 

این در حالی است که او وعده خروج از کشور را داده بود و این را «مسیر بی بازگشت» می‌دانست اما با پرداخت بخشی از مطالباتش تصور می‌شد که از این تصمیم کوتاه بیاید.

 

نکته مهم اینکه رادوشویچ به خاطر عدم دریافت مطالبات این فصل خود، می‌تواند به صورت قانونی از پرسپولیس جدا شود و برای دریافت دستمزد امسال و سال آینده به فیفا شکایت کند.

 

مجید صدری مدیرعامل پرسپولیس از رادو خواسته بود تا در ازای پرداخت مطالباتش، پاسپورت او را تحویل دهد که این موضوع نشان می‌دهد باشگاه پرسپولیس نگران خروج وی از کشور بود.

 

باشگاه پرسپولیس به رادو وعده داد که در سه هفته آینده ۱۵٪ از قراردادش را پرداخت می‌کند.

 

قرارداد رادوشویچ توسط محمدحسن انصاری‌فرد به مدت سه فصل دیگر تمدید شد و حالا همین تمدید قرارداد دردسر ساز شده است. پرسپولیس در دوره شکوری و سمیعی سه بار به رادو برای تسویه حساب وعده داد که هیچ یک عملی نشد و حالا همین خلف وعده سبب شده تا پرسپولیس در آستانه یک بحران مالی جدید قرار بگیرد.

 

رادوشویچ در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه قصد شکایت از پرسپولیس را داشت، اعلام کرد که ساعتی قبل این شکایت را کنسل کرده که این موضوع نشان می‌دهد احتمالا او به دنبال توافق با باشگاه پرسپولیس است اما شنیده‌ها حاکی از آن است که مبلغ درخواستی وی با وضعیت باشگاه پرسپولیس همخوانی چندانی ندارد.

 

رادو: شکایتم از پرسپولیس را کنسل کردم

بوژیدار رادوشویچ در گفتگوی کوتاه درباره خروج از ایران اظهار نظر کرد.

 
به گزارش ورزش سه، خروج بوژیدار رادوشویچ از ایران، هواداران پرسپولیس را شگفت زده کرد اما خود رادو با آرامش و رضایت از این تصمیم صحبت می‌کند و می‌گوید که حاصل یک روند بی احترامی از سوی مدیران باشگاه پرسپولیس به او بوده است.

 

ساعتی پیش از اینکه رادو ایران را ترک کرد، در حالی که به نظر مصمم بود که چنین اقدامی را انجام دهد، در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به این موضوع اظهار داشت: حتی همین ۵۰ هزار یورو هم با تاخیر یک روزه به من پرداخت شد. همچنین یک توافقنامه به من پیشنهاد دادند که قبول کنم ایران را ترک نخواهم کرد چرا که از این موضوع نگران هستند. مشکل آنها این است که نمی‌خواهند به قدری به من پول بدهند که به صورت قانونی نتوانم قراردادم را فسخ کنم.

 

او در این باره افزود: از من خواستند تا پاسپورتم را به باشگاه بدهم که درخواست عجیبی بود. آنها به من احترام نگذاشتند. وقتی در تابستان [سمیعی] به من بدقولی کرد، من گفتم "ولش کن، مهم نیست" اما حالا به خاطر این بدقولی ها آماده ام تا ...

 

بوژیدار پس از ترک ایران ترجیح داد که درباره علت خروج به همان صحبت‌ها پیرامون احترام بسنده کند.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا از پرسپولیس شکایت خواهد کرد گفت: یک ساعت پیش می‌خواستم این کار را انجام دهم اما کنسل کردم.

 

رادو در پایان گفت: مدیران باشگاه مغز من را خسته کردند و عصبی ام کردند. من همیشه برای پرسپولیس با تمام توان بازی کردم و همیشه هواداران را دوست داشتم.

 

 واکنش باشگاه پرسپولیس به خروج رادوشوویچ از ایران
باشگاه پرسپولیس پس از خرپج بوژیدار رادوشوویچ از کشورمان اطلاعیه ای به شرح زیر صادر کرد:

«باشگاه پرسپولیس با توجه به حساسیت‎های پیش رو و بازی فردا (پنج‌شنبه) برابر تیم هوادار و میزبانی در ورزشگاه آزادی، در آینده‌ای نزدیک به هواداران پاسخ خواهد داد.

 

رادوشوویچ روز گذشته پس از حضور در باشگاه و دریافت مبلغ 50 هزار یورو، در پی توافق شفاهی با سید مجید صدری رئیس هیأت مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس، قول داد در تمرینات تیم حاضر شود و طی سه هفته آینده، مبلغ 30 تا 40 هزار یورو دیگر دریافت کند اما در عین ناباوری، ناگهانی و بدون اطلاع باشگاه و کادر فنی، ایران را ترک کرد.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------