بمب نقل و انتقالات ایران/ صیادمنش با هال‌سیتی به توافق رسید



صیادمنش در هال سیتی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
با اعلام خبرنگاران ترکیه‌، توافقات لازم برای انتقال اللهیار صیادمنش مهاجم ایران و بازیکن تیم فنرباغچه به باشگاه هال سیتی انگلیس انجام شده است. گفته می شود مبلغ فروش او ۹ میلیون یورو است.

به گزارش مهر، به نظر می‌رسد دوران بلاتکلیفی اللهیار صیادمنش مهاجم ۲۰ ساله ایران به پایان رسیده است. صیادمنش که در سال ۲۰۱۹ از تیم استقلال ایران راهی تیم فنرباغچه ترکیه شد، بعد از مدتی به صورت قرضی ابتدا راهی استانبول اسپور و سپس راهی باشگاه زوریا لوهانسک اوکراین شد.

 

صیادمنش یک فصل و نیم در زوریا بازی کرد و عملکرد متفاوت و درخشانی در این تیم داشت اما زوریا به دلیل منابع مالی محدود نتوانست بند خرید دائمی این بازیکن را که ۳.۵ میلیون یورو بود، فعال کند.

 

صیادمنش در نهایت بازهم به فنرباغچه بازگشت اما مدیران فنرباغچه تصمیم به انتقال مجدد او گرفتند. با اعلام شب گذشته تعدادی از خبرنگاران مطرح ترکیه، کار فروش صیادمنش به باشگاه هال سیتی که در رقابت‌های چمپیونشیپ انگلیس حضور دارد، قطعی شده است. بعضی از خبرنگاران مبلغ این نقل و انتقال را ۵ و بعضی دیگر حتی تا ۹ میلیون یورو تخمین زده‌اند. مالک باشگاه هال سیتی فردی از ترکیه است و به همین دلیل قصد دارد چند بازیکن فنرباغچه را به خدمت بگیرد.

 

«یاگیز صابونچواوغلو» یکی از خبرنگاران سرشناس ترکیه شب گذشته در توییتر خود نوشت: «اللهیار پیشنهاد هال سیتی را پذیرفت. فنرباغچه و هال سیتی فردا (جمعه) برای نهایی کردن انتقال اللهیار با هم دیدار می‌کنند.»

 

«احمت ارکانلار» خبرنگار ورزشی با بازنشر این پیام، جزئیات بیشتری از انتقال صیادمنش به چمپیونشیپ انگلیس ارائه داد. او با بیان اینکه فنرباغچه با مبلغ ۹ میلیون یورو صیادمنش را به هال سیتی می‌فروشد، نوشت: «پول خیلی خوبی است. پیشنهاد ۵ میلیون یورویی از یک باشگاه دیگر رد شد.» این خبرنگار همچنین تاکید کرد که در صورتی که اللهیار در زوریا می‌ماند ۳.۵ میلیون یورو نصیب فنرباغچه می‌شد اما حالا حداقل ۵ میلیون یورو بیشتر نصیب باشگاه ترکیه‌ای می‌شود.

 

«اکرم کنور» دیگر خبرنگار فعال در حوزه نقل و انتقالات فوتبال ترکیه و اروپا نوشت: «هال سیتی و فنرباغچه در حال بررسی جزئیات نهایی انتقال اللهیار صیادمنش هستند.» وی در پیامی دیگر درباره ارزیابی اش از انتقال مهاجم ایران به تیم جدید اعلام کرد: «من معتقدم اللهیار صیادمنش در تیم هال سیتی موفق خواهد بود.»

 

«احمت سلیم کول» خبرنگار نشریه Aspor نوشت: «اللهیار صیادمنش گام به گام تا هال سیتی. طرفین در حال بررسی جزئیات نهایی برای انتقال فوتبالیست ایرانی هستند.»

 

بمب نقل و انتقالات ایران/ توافق بازیکن سابق استقلال با هال‌سیتی

 

انتقال صیادمنش به هر تیمی و با هر قیمتی می‌تواند برای باشگاه استقلال درآمدزا باشد. گفته می‌شود در قرارداد فروش این مهاجم بین دو استقلال و فنرباغچه بندی وجود دارد که در صورت انتقال این بازیکن از باشگاه فنرباغچه به تیم‌های دیگر، ۲۰ درصد از حق فروش به استقلال می‌رسد. در این صورت و اگر خبر توافق ۹ میلیون یورویی صحت داشته باشد، استقلال به مبلغی در حدود ۶۰ میلیارد تومان دست خواهد یافت.

 

هال سیتی در حال حاضر در جدول ۲۴ تیمی چمپیونشیپ، در رده نوزدهم قرار دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------