حضور ۱۰ هزار تماشاگر در بازی تیم‌ ملی مقابل عراق قطعی شد



تماشاگران در دیدار ایران و عراق،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا، گفت: پیشنهاد حضور ۱۰ هزار تماشاگر از طریق این کمیته به ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ارائه شد که در نهایت این ستاد با حضور۱۰ هزار تماشاگر با شرط تزریق ۲ دُز واکسن و مشخص بودن وضعیت بیماری موافقت کرد.

به گزارش ایرنا، سید مجید میراحمدی در نود و چهارمین جلسه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا که با حضور نمایندگان دستگاهها در محل وزارت کشور برگزار شد به موضوع حضور تماشاگران در بازی (هفتم بهمن) تیم ملی فوتبال ایران (با تیم ملی فوتبال عراق) اشاره کرد و گفت: پیشنهاد حضور ۱۰ هزار تماشاگر از طریق کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا به ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ارائه شد که در نهایت ستاد ملی با پیشنهاد کمیته مبنی بر حضور ۱۰ هزار تماشاگر با شرط تزریق ۲ دُز واکسن و مشخص بودن وضعیت بیماری موافقت کرد.

 

معاون امنیتی وزارت کشور خاطرنشان کرد: لازم است نظارت دقیق برای حضور ۱۰ هزار تماشاگر به شکل نشستن با فاصله مناسب از همدیگر، استفاده صددرصدی از ماسک از سوی مسوولان وزارت بهداشت به عمل آید.

 

میراحمدی همچنین از علاقه مندان به فوتبال ملی هم خواست که با توجه به وضعیت بیماری و قدرت سرایت پذیری آن از هر گونه تجمع در بیرون از ورزشگاه جهت حفظ سلامتی‌شان در بازی تیم ملی کشور اجتتاب کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: حضور ۱۰ هزار تماشاگر صرفا برای مسابقات پیش روی تیم ملی در مقدماتی جام جهانی است و برای مسابقات دیگر متناسب با شرایط بیماری تصمیم گیری می‌شود.

 

معاون امنیتی وزارت کشور با بیان اینکه، سویه اُمیکرون تعداد مبتلایان بیشتری را در کشور درگیر خود کرده است، گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و اجتناب از هر گونه دورهمی و تجمعات برای کنترل این سویه ضرورتی جدی است.

 

میراحمدی با اشاره به در پیش بودن مراسم یوم الله ۲۲ بهمن، گفت: برای برگزاری این مراسم باید همه شرایط و جوانب بهداشتی در نظر گرفته شود.

 

وی با اشاره به اینکه مطالبات مختلفی از سوی گروههای سیاسی و قاطبه مردم برای برگزاری مراسم ابراز شده است، تصریح کرد: مبنای هر گونه تصمیم گیری برای برگزاری مراسم و تجمعات مذهبی و سیاسی مطابق بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سلامت عمومی جامعه است و برای همین در برگزاری هر گونه مراسم دستورالعمل‌های بهداشتی لازم باید پیش‌بینی شود.

 

میراحمدی با تاکید بر اینکه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه با توجه به اهمیتش برای تقویت وحدت و همبستگی ملی کشور امری ضروری است؛ گفت: برای همین ضمن در نظر داشتن برگزاری مراسم ۲۲ بهمن به‌شکل خودرویی مثل سال گذشته پیشنهاد برگزاری راهپیمایی در مراسم ۲۲ بهمن بدون توجه به ایجاد تجمع در میادین به ستاد ملی کرونا ارائه می‌شود.

 

معاون امنیتی وزارت کشور تصریح کرد: همچنین یک هفته قبل از ۲۲ بهمن شرایط و وضعیت بیماری در کشور رصد و مجددا تصمیم گیری و اطلاع رسانی می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------