مرادمند: سرباز نیستم/ هرجا می‌روم به جز فجرسپاسی!



مرادمند،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: به هر تیم بروم به فجرسپاسی نخواهم رفت.

به گزارش رکنا، «محمدحسین مرادمند» مدافع تیم فوتبال استقلال با حضور در برنامه ورزشگاه اظهاراتی مطرح کرد که گزیده آن را در زیر می خوانید:

 

* وقتی کرونا گرفتم، تب و لرز شدید کردم ،حالم خیلی بد بود. نمی‌دانم بازیکنان تیم ما در چه حالی هستند.

 

*ترجیح می‌دادیم که کرونا نمی‌گرفتیم مقابل پیکان بازی می‌کردیم. به هر حال برای بازیکن فوتبال در خانه ماندن خیلی سخت است.

 

*از 14 سالگی در آکادمی سپاهان رشد کردم. بعد از آن هم به بزرگسالان ملحق شدم. ولی به دلیل پرترافی کبودن خط دفاع تیم در آن مقطع فضای مناسبی برای رشد بازیکنان جوان مهیا نبود.

 

*اصلا خودم را بازیکن خشنی نمیدانم. ولی با توجه به سیستمی که بازی میکنیم و به خاطر پستم کارت زرد زیادی می‌گیرم. حتی به «سیاوس یزدانی» گفتم: کمکم کن کمتر کارت زرد بگیرم.

 

*عدد رقمی که برای حضورم در استقلال مطرح می‌شود صحت ندارد. در آن زمان استقلال شرایط مالی خوبی نداشت و مجبور بودم پول را از جیبم پرداخت کنم. در زمان حضورم در شهرخودرو یکی از بهترین دوران فوتبالی‌ام را سپری کردم. ولی بعد از پیوستنم به استقلال ماموران به هتل آمدند ولی فرهاد مجیدی و نامداری در پادرمیانی کردند بدهی را پرداخت کردند. بقیه پول را هم از جیبم دادم. روزهای خیلی سختی را سپری کردم.

 

*جا دارد صعود مقتدرانه تیم ملی را به جام جهانی تبریک بگویم. یک سری شیطنت‌ها همیشه هست، آقای مجیدی همیشه حرف خوبی به ما می‌زنند، میگویند «گوش کن و گذر کن».به همین خاطر اصلا به این حرف‌ها توجهی نمیکنم. 

 

*سرباز نیستم سری قبل به اردوی تیم ملی دعوت شدم ولی از قانون استفاده کردم. ولی نظام وظیفه برای این موضوع سخت گیری میکند هر 6 ماه به 6 ماه این قانون را تمدید می‌کنند. در حال حاضر برای کفالت اقدام کرده‌ام.

 

*برای نیم فصل هرجا بروم به فجرسپاسی نمی‌روم. خیلی ناراحت شدم چرا که مدیرعامل این تیم بعد از باخت مقابل پرسپولیس در موردم حرف زد. وقتی بازی را می‌بازید چرا در مورد بازیکن تیم دیگر حرف میزنید. اصلا قصد بی احترامی ندارم همیشه گفتم، که شیراز باید یک تیم داشته باشد ولی احترام متقابل است. سیاوش هم شرایط مشابه‌ام دارد. البته اطلاع دقیق در مورد وضعیت او ندارم.

 

*همیشه بازی‌هایم را نگاه میکنم. معتقدم خیلی از کارت زردهایی که گرفتم به حق نبود. در سال جدید تمامی حرف آقا فرهاد این بود که دفاع تیم‌مان را درست کنیم. ترجیح می‌دهیم که با گل کمتر بازی را ببریم. چرا که شخصیت این استقلال برایمان مهم‌تر از هرچیز دیگر است. آقا فرهاد همیشه میگوید که قصد دارد آن شخصیت را دوباره به این تیم بازگرداند.

 

*آقای آجرلو آرامش را به استقلال بازگرداند. این خیلی زشت است که استقلال زمین تمرین نداشت. ولی ایشان با امدنشان به تیم احترام زیادی به کادر گذاشتند. شرایط را درست کردند. حتی روزی به دفتر آقای مددی رفتم به او گفتم که تمرکز تیم را بهم میزنی.  قبل از بازی با الهلال اصلا بحث پول نداشتم فقط میخواستم آن احترام یکه لازمش داشتم بهم گذاشته میشد.

 

*از سال گذشته طلب داریم هیچ چیزی دریافت نکردیم. تا آنجایی که اطلاع دارم بیشتر از بازیکن‌های کار 25 درصد دریافتی داریم. 

 

*برای کار کردن با فرهاد مجیدی همیشه باید خوب باشی. همیشه در بازی دهنم را میبندم در بازی با مس رفسنجان به این خاطر که بازیکنان خارجی اول فحش‌ها را یاد می‌گیرند وقتی دیدم منشا بی ادبی میکند با او درگیر شدم.

 

*هم یامگا و ژستد بازیکنان خوبی هستند. قبل از شروع تمرینات این 2 بازیکن 10 دقیقه جدا تمرین میکنند، که نشان دهنده حرفه‌ای بودن این بازیکنان است.

 

*ناصر حجازی: اسطوره

 

*پورحیدری: بزرگ استفقلال

 

*پرویز مظلومی سرپرست

 

*فرهاد مجیدی: خیلی محبوب 

 

*استقلال: بزرگترین تیم ایران

 

*دراگان اسکوچیچ: کاربلد

 

*عطش قهرمانی:  خیلی زیاد

 

*کوین یامگا: خیلی قوی

 

*وریا غفوری: کایپتان

 

* بیژن طاهری: دوست داشتنی

 

*فرزاد مجیدی: دوست داشتنی

 

*علی انصاریان: روحش شاد

 

*کاناوارو: دوستش داشتم

 

*خانواده: دوست داشتنی

 

*حذف استقلال و پرسپولیس خیلی تلخ بود. این 2 باشگاه می‌شد خیلی زودتر از این حرف‌ها می‌توانستم به شرایط مطلوبی دست پیدا کنیم. 

 

*آجورلو به من پیشنهاد تمدید قرارداد 2 تا 3 ساله داده است باید ببینم شرایط چطور می شود.

 

*به نظرم راموس خیلی ایراد دارد، اما با گلی که می زند ایرادش پوشش داده می شود. از نظر کاری هادی عقیلی را خیلی دوست دارم.

 

*در سیستم 4 دفاع راحترم، چرا که شانس یک اشتباه و پوشش داریم. اما در سیستم 3 دفاع کار سخت تر است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------